MuscleMeat

Wat geeft jij uit aan sups

Peiling Peiling wat geef jij uit per maand aan sups

• Totaal stemmers
    146
  • Topic Starter Topic Starter
bij mij is ook een gemiddelde
ik heb liever bulk producten maar het is niet zo dat ik iedere maand dan ook wat besteld
dus rond de 20 euro per maand als je het totaal van 1 jaar verdeeld over 12 maanden
mss is het zelf minder

Voor sups schat ik het rond de 30-40 euro per maand.
neem dan alleen, whey, visolie en multi.
Voor de rest koop ook liever goed eten zoals kwark,pannekoeken etc. Daar ben ik ook wel gauw 20-30 euro per maand extra aan kwijt omdat ik het zelf moet kopen

Ik ga op dit moment de whey's van de tuinen af om ze een te testen en zelf te kunnen oordelen of ze goed zijn. Vind de speciaalzaken altijd erg prijzig, er zit dan wel bij de dure whey's cholesterol.... Wat ik me afvraag in hoeverre die dure shit nou ook echt significant beter is? Of betaal je gewoon voor het merk?

Verder op dit moment aan Rala, whey, multi en omega 3.

ik heb niet zo veel behoefte aan supps... af en toe een whey en soms eens een creatientje en heel soms probeer ik wel eens iets nieuws. Dit jaar heb ik alleen nog maar een pot whey van performance gekocht voor 20euro.

ik zit toch al rap aan de 100euro hoor

momenteel whey, x-pand, crea-alkalyn, bcaa's, amino's

er komen namen voorbij die ik nog niet eerder heb gezien

X pand
Rala

ik vraag me af of met 57 stemmers dit wel representatief is voor de DBB gebruikers
tenslotte hebben we hier heel wat meer actieve members

dus mond op mond reclame over dit topic jongens en meisjes:cool:

er komen namen voorbij die ik nog niet eerder heb gezien

X pand
Rala

ik vraag me af of met 57 stemmers dit wel representatief is voor de DBB gebruikers
tenslotte hebben we hier heel wat meer actieve members

dus mond op mond reclame over dit topic jongens en meisjes:cool:

x-pand is the shizzle [Link niet meer beschikbaar]

tja, er hebben hier al zulke topics gelopen...

100 per kwartaal denk ik

+/- 40 euro per maand, eiwitten, creatine doe ik toch wel anderhalve maand ofzo mee

Voor de rest vitaminen, visolie. En af en toe probeer ik weleens wat uit, als ik in een gekke bui ben.

Meeste geld gaat toch uit naar "gewoon" eten, collega's lopen altijd te "klagen" dat ik de hele dag aan het eten ben ;)

kre-alkalyn = 35 euro per twee maand
Biocure sport vitamine met toegevoegde amino's etc... is 15 euro 80 cent per 20 dagen

dus 0 - 40 euro per maand

ik ben gestopt met whey shakes voorlopig en haal mijn eiwitten nu meer uit mijn voeding...

in het algemeen zorg ik dat ik whey en creatine in huis heb, gister heb ik toevallig mass fx besteld om eens uit te proberen ben benieuwd :D

Eiwitten, MCT olie, Vitamines, Vitagro precies per maand zou ik niet weten, maar is wel prijzig :eek:

denk dat de optie 0-20 en 20-40 erbij ngo wat beter was geweest volgens mij

gemiddels geven 71 mensen dus 20 euro per maand uit aan sups

of heb ik het nu mis

glucosamine, multi, visolie en whey. Een kleine 40E per maand.

0-40 euro per maand

whey, amino af en toe is creatine als ik geld teveel heb.
ben meer van melk, kwark enzo dingen die me ouders kopen......

Terug
Naar boven