AndroidHealthClinic

Wat geeft jij uit aan sups

Peiling Peiling wat geef jij uit per maand aan sups

• Totaal stemmers
    146
60 tot 100. maarja ik heb ook tijden dat ik 2 maanden nix neem. verschilt...mijn duurste periode was mijn mass stack van BSN. incombinatie met whey en mammoth. maar nu. ik heb whey zat. mammoth zat heb amino's zat haal alleen crea en NO of Hyperdrol en Mass Fx. wisselt ook...

• Topic Starter Topic Starter
83 stemmers
en wat kunnen we voorlopig hieruit concluderen

-de meeste mensen geven pak en beet 20-40 euro per maand uit aan sups
-deze mensen willen graag bulk producten waarschijnlijk omdat ze dan minder vaak hoeven in te kopen en goedkoper uit zijn
-men wil wel kwaliteit maar er niet te veel voor betalen
-en men koopt het meeste op internet.

Sinds kort gelukkig niks meer.

waarom niet dan?

Tss de 25 en 50 euro per maand
25 euro pot whey
soms creatine 25 euro

0-40 euro per maand

Elke maand casseinaat eiwit.

Toch wel tussen de 150 en 250 per maand..

dat is best veel brutez
en wat koop je dan zoal allemaal?

Ik vroeg me dit al af.... ik ben bezig met een begeleider en kreeg mijn supplementen schema. Dat gaat me nu 145euro p.m. kosten...
Jeetje... dat moet toch anders kunnen. Ik schrok van dit bedrag.:eek:
Dit is voor amino, hmb. glutamine, iso100, multivitamine, omega 3-6-9, magnesium en calcium1000....

Het is een leuke sport, maar moet wel vol te houden zijn.
Want naast dit bedrag, heb ik natuurlijk ook nog mijn voeding, reiskosten naar coach, begeleidingsgeld coach, etc etc.. ik heb een schema gemaakt en ik kom om 728euro per maand! 328 aan voeding (kip, rund, tonijn, kipfilet beleg, brood, heel veel groente etc).. ??? en de rest aan coach, reiskosten en supplementen...

Hoe doen jullie het met de kosten?
Graag tips!!!!

zo hey wat gaf ik veel uit..!! is nu veel minder nu ik uit amerika haal...

voor de rest hebbik scheit. ik betaal voor de gym, en eet veel bruind brood enso... ik ga er egt niet meer aan doen dan dat.... ik heb ook nogh een leven....

Ik vroeg me dit al af.... ik ben bezig met een begeleider en kreeg mijn supplementen schema. Dat gaat me nu 145euro p.m. kosten...
Jeetje... dat moet toch anders kunnen. Ik schrok van dit bedrag.:eek:
Dit is voor amino, hmb. glutamine, iso100, multivitamine, omega 3-6-9, magnesium en calcium1000....

Het is een leuke sport, maar moet wel vol te houden zijn.
Want naast dit bedrag, heb ik natuurlijk ook nog mijn voeding, reiskosten naar coach, begeleidingsgeld coach, etc etc.. ik heb een schema gemaakt en ik kom om 728euro per maand! 328 aan voeding (kip, rund, tonijn, kipfilet beleg, brood, heel veel groente etc).. ??? en de rest aan coach, reiskosten en supplementen...

Hoe doen jullie het met de kosten?
Graag tips!!!!
om te beginnen maak even een ander topic aan en om toch kort even antwoord te geven
sups bij een begeleider kosten meer dan als je ze zelf van internet plukt:D vaak

whey (laatste keer was ehm... voorjaar)
creatine (ditto... is al een maand op trouwens, en de caffeine tabletten nog veel langer)
beide van het web.

vit-c en multi en glucosamine (kruidvat)
(oh wacht ik heb ok nog vit-b-complex liggen).
Gata ook vrij lang mee, zeker als je het de helft van de tijd vergeet in te nemen.

totaal 10-tje in de maand ... ?

/edit: oh ja, laatst nog soja-eiwit gehaald... zal dus iets hoger zijn, maar met 15 euro per maand kom ik er echt wel.

Ik makkelijk 100-125euro aan supplementen per maand.

Proteine(bars)
Multi-vit
Creatine
Bcaa's

en dan weer eens een nieuw product of meerdere zoals RPM/Drive Stack...

Aighttt!

Terug
Naar boven