AndroidHealthClinic

Wat geloof jij?

Peiling Peiling Geloof?

• Christendom

Stemmen: 65 19,3%
  • Islam

Stemmen: 21 6,2%
  • Hindoeïsme

Stemmen: 1 0,3%
  • Boeddhisme

Stemmen: 9 2,7%
  • Jodendom

Stemmen: 5 1,5%
  • Atheïst (niet echt een geloof maar dat boeit niet)

Stemmen: 181 53,7%
  • Anders nl.

Stemmen: 55 16,3%

• Totaal stemmers
    337
evolutietheorie haha, dus jij denkt dat we voortkomen uit onder andere een gehandicapte aap die een eekhoorn vis anaal heeft gedoet?

Monster-redenatie:cool:
No offence, maar weet je eigenlijk wat de evolutietheorie inhoudt? Tip, lees ''On the Origin of Species by Means of Natural Selection''.
;)

ik begin steeds meer te geloven in onze tradities: kruisjes dragen, zwartepiet, een goed stuk varkensvlees, gebedje voor't eten... want straks is dit verboden.

• Topic Starter Topic Starter
Het Christendom doet het toch wel redelijk. De islam ietsje minder, en de overige godsdiensten ook maar weinig. :p

in geld -->Cash is koning !

:heart::heart:

2mch83c.jpg

Ik zou mij graag nog verdiepen in het Boeddhisme. Tegenwoordig ben ik Religieus Attheïst, en dat zal wss altijd zo blijven.

• Topic Starter Topic Starter
Boedhisme trekt me ook wel jah... karma :D

Ik geloof alleen wat ik zie.

ik ''geloof'' in de evolutietheorie, atheïst dus :)

Als je de evolutietheorie aanhangt wil dat niet automatisch zeggen dat je Atheist bent hoor.

Ikzelf ben christen, maar accepteer wel degelijk dat de evolutietheorie op gegronde feiten gebaseerd is. De evolutietheorie is IMO slechts een "instrument" waarmee God al het leven heeft gecreeerd.

Ikzelf ben christen, maar accepteer wel degelijk dat de evolutietheorie op gegronde feiten gebaseerd is. De evolutietheorie is IMO slechts een "instrument" waarmee God al het leven mee heeft gecreeerd.

Ah eindelijk, we hebben er eentje :D

Waarom denk je dat god eerst talloze soorten heeft geschapen en vernietigd alvorens aan zijn lievelingsproject 'de mens' te beginnen?

Als je de evolutietheorie aanhangt wil dat niet automatisch zeggen dat je Atheist bent hoor.

Ikzelf ben christen, maar accepteer wel degelijk dat de evolutietheorie op gegronde feiten gebaseerd is. De evolutietheorie is IMO slechts een "instrument" waarmee God al het leven heeft gecreeerd.

nou, de evolutie dat ''god'' heeft gecreëerd ziet er toch heel anders uit dan mijn visie ervan denk ik.. bij mij komt er geen god aan te pas. dat is het grote verschil :)

ow jezus ****ing christ.

big bang theorie - er was niks en toen ontplofte het nog ook :P

ik ben zelf christen, en dit vind ik idd een goede verwoording

maar accepteer wel degelijk dat de evolutietheorie op gegronde feiten gebaseerd is. De evolutietheorie is IMO slechts een "instrument" waarmee God al het leven mee heeft gecreeerd.

---------- Toegevoegd om 23:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

big bang theorie - er was niks en toen ontplofte het nog ook :P

ik ben zelf christen, en dit vind ik idd een goede verwoording

maar accepteer wel degelijk dat de evolutietheorie op gegronde feiten gebaseerd is. De evolutietheorie is IMO slechts een "instrument" waarmee God al het leven mee heeft gecreeerd.

Terug
Naar boven