XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • Nvm
     
    Laatst bewerkt:
    Wel weer een van de betere discussies, kunnen we nog iemands vetpercentage schatten?
    Dat is nauwkeuriger dan alleen huidplooien meten en optellen en dan lengte en zeker gewicht buiten beschouwing laten.
     
    Als je jouw foto's even plaatst doen we die van jou wel!
    Ik heb je een zeer exclusieve foto gestuurd, met goeie pomp. Je mag lengte en dikke schatten.:trollface:
     
    Sonos set besteld, krijg ik bericht dat de hele bende vertraagd is en pas volgende maand binnen komt :(
    Beter gaat die zaak in de tussentijd niet failliet dan
     
    Sonos set besteld, krijg ik bericht dat de hele bende vertraagd is en pas volgende maand binnen komt :(
    Beter gaat die zaak in de tussentijd niet failliet dan
    Heb je vooruit betaald?
     
    9 maanden aan 'progressie'


    Voor
    Screenshot_20230611_093426_Samsung Health.jpg


    Na:
    Screenshot_20230611_093450_Samsung Health.jpg
     
    Heb je je leeftijd wel goed ingevuld, want je hoort met deze slechte score nog steeds bij de top 80 procent van je leeftijd.

    Top 80% houdt in dat maar 20% van de bevolking een slechtere score heeft.

    Minstens 20% van de bevolking zijn bankaardappelen die alleen maar roken en drinken.
     
    Top 80% houdt in dat maar 20% van de bevolking een slechtere score heeft.

    Minstens 20% van de bevolking zijn bankaardappelen die alleen maar roken en drinken.
    Mensen zonder benen, mensen in een rostoel, mensen die blind zin. Mensen met een dwarsleasie.

    Kan je iig wel zeggen dat je hen allemaal beat :D
     
    Nee maar serieus, vanwaar de lage score? Hoe en waar heb je het getest?
     
    Nee maar serieus, vanwaar de lage score? Hoe en waar heb je het getest?

    Geen idee maar vermoedelijk is dit wel een deeloorzaak van het feit dat ik extreem veel moeite heb met hardlopen.

    Hartslag binnen enkele minuten op 180+ bij tempo 6min per KM na half jaar trainen, 8kg gewichtsverlies en al 2 jaar geen krachttraining meer. En dat is met een geschiedenis van jarenlang krachtrainen en als kind ook altijd gesport en 100km per week fietsen voor 10+ jaar.

    Ja vanwaar? Dat wil ik ook graag weten, bloedonderzoek kwam niks uit, cardiovasculair onderzoek ook niet, binnenkort onderzoek bij de sportarts en dan ook longonderzoek.

    Huisarts zei mogelijk een vorm van astma die nooit eerder ontdekt is, de andere huisarts zei 'ja meer trainen' dus die wil ik graag een hoek geven maar hou me in.

    Test is niet heel betrouwbaar, is een horloge. Alleen het is wel concistent slecht, zonder grote schommelingen oid, dus dat icm met eigen ervaring geeft wel enige geloofwaardigheid aan de score.

    Ik kon afgelopen zomer met bergwandelingen ook netaan mijn asmatische volledig ongetrainde vriendin bijhouden maar op lange termijn liep ze mij er uit.
     
    Geen idee maar vermoedelijk is dit wel een deeloorzaak van het feit dat ik extreem veel moeite heb met hardlopen.

    Hartslag binnen enkele minuten op 180+ bij tempo 6min per KM na half jaar trainen, 8kg gewichtsverlies en al 2 jaar geen krachttraining meer. En dat is met een geschiedenis van jarenlang krachtrainen en als kind ook altijd gesport en 100km per week fietsen voor 10+ jaar.

    Ja vanwaar? Dat wil ik ook graag weten, bloedonderzoek kwam niks uit, cardiovasculair onderzoek ook niet, binnenkort onderzoek bij de sportarts en dan ook longonderzoek.

    Huisarts zei mogelijk een vorm van astma die nooit eerder ontdekt is, de andere huisarts zei 'ja meer trainen' dus die wil ik graag een hoek geven maar hou me in.

    Test is niet heel betrouwbaar, is een horloge. Alleen het is wel concistent slecht, zonder grote schommelingen oid, dus dat icm met eigen ervaring geeft wel enige geloofwaardigheid aan de score.

    Ik kon afgelopen zomer met bergwandelingen ook netaan mijn asmatische volledig ongetrainde vriendin bijhouden maar op lange termijn liep ze mij er uit.
    O joh. Dat is niet grappig. Hopelijk geen longemfyseem of iets dergelijks :(.
     
    Geen idee maar vermoedelijk is dit wel een deeloorzaak van het feit dat ik extreem veel moeite heb met hardlopen.

    Hartslag binnen enkele minuten op 180+ bij tempo 6min per KM na half jaar trainen, 8kg gewichtsverlies en al 2 jaar geen krachttraining meer. En dat is met een geschiedenis van jarenlang krachtrainen en als kind ook altijd gesport en 100km per week fietsen voor 10+ jaar.

    Ja vanwaar? Dat wil ik ook graag weten, bloedonderzoek kwam niks uit, cardiovasculair onderzoek ook niet, binnenkort onderzoek bij de sportarts en dan ook longonderzoek.

    Huisarts zei mogelijk een vorm van astma die nooit eerder ontdekt is, de andere huisarts zei 'ja meer trainen' dus die wil ik graag een hoek geven maar hou me in.

    Test is niet heel betrouwbaar, is een horloge. Alleen het is wel concistent slecht, zonder grote schommelingen oid, dus dat icm met eigen ervaring geeft wel enige geloofwaardigheid aan de score.

    Ik kon afgelopen zomer met bergwandelingen ook netaan mijn asmatische volledig ongetrainde vriendin bijhouden maar op lange termijn liep ze mij er uit.
    Heb je dat ook met andere cardio, fietsen ofzo?
     
    O joh. Dat is niet grappig. Hopelijk geen longemfyseem of iets dergelijks :(.
    Ik verwacht niks geks, er is al meerdere keren geluisterd naar mijn ademhaling en daar hoorde ze niks geks.

    Er is best een redelijke kans dat het gewoon neerkomt op 'Ja man je genetics zijn echt mega kut deal with it'

    Maar wil het wel graag onderzoeken, ook omdat ik een bepaald niveau van fitheid moet behalen en aantonen met OA hardlopen, maar dat lukt dus niet.
     
    Back
    Naar boven