Fitness Seller

Wat ik niemand gun...

ik weet dat huwen stressie kan zijn maar zo stressie? :o

naar de doc yzie

ik hbe ook keer gehad... is denk ook beetje combinatie van hyperventilatie en angstoornis of paniek aanval... ik was toen beetje koortsig enzo kwam uit me werk en ook klein beetje misselijk en moe dus ik maar meteen naar bed gegaan... ik begon ook te zweten als een gek en hoorde de heletijd me hart kloppen en last van hartkloppingen... en toen opeens schrok ik ik hoorde me hart niet meer en dacht dat ie er mee ophield dus ik sprong me bed uit en ik dacht het is gedaan... dat is niet zon leuke ervaring....ik hoop het ook niet meer mee te maken maar het is al meerdere malen voorgekomen... ook dat ik wil gaan slapen en dan ben je heel moe lig je ergens aan te denken en dan vla je opeens in slaap en dan schrik ik wakker want voel me hele lichaam wegzakken...vaag is dat...

maar was bij de doc geweest en die zei je kan er niks aan doen een psygiater bezoeken kon wel helpen...ze had me hart en bloeddruk nagekeken en alles was goed ...

Dat is k*t kerel, klinkt behoorlijk eng...

Mischien toch even naar de dokter gaan?

Ik kan me inbeelden hoe je je gevoeld hebt, zwaar k*t man.

Ben zelf een keer tijdens 'elektriciteit' een paar seconden verlamd geweest terwijl ik in mijn bed lag, dat leek al een eeuwigheid... Toen ook idd een soort van uit mijn lichaam gerezen en dacht dat ik dood ging, totaal machteloos voel je je.

Zou wel ff langs de dokter gaan als ik jou was.

• Topic Starter Topic Starter
Gelukkig vannacht goed geslapen alleen heel erg gezweet. Ik voel me nu wat beter en probeer vandaag weer wat training op te pakken. Ook baal ik ervan dat mijn voeding gisteren niet optimaal was. Durf niet op de weegschaal te gaan staan :(

angst voor de weegschaal? Je bent toch geen wijf? Alsof je in 2 dagen een paar kilo spieren kwijtraakt ;) Je bent hoogstens wat vocht kwijt, en dat kan zo tegen de zomer aan nooit kwaad :)

Moet een vervelende ervaring geweest zijn, maar ik zou er niet te zwaar aan tillen. Hoe meer je je er druk over gaat maken des te meer kans dat het weer terug komt. Misschien had je een nachtmerrie ofzo en was dat de oorzaak.

Weird... Hopen dat het niet meer voorvalt.

Hyperventilatie is heel goed mogelijk... een hyperventilatie aanval kan heel heftig zijn en kan zelfs leiden tot het verliezen van het bewustzijn... heel vaak helpr actieve inspanning wel zoals bijvoorbeeld traplopen.. een paa keer de trap op en af lopen kan soms al helpen.. wel zou ik het doen met een begeleider zoals bv je vriendin... hyperventileren zorgd dat je slecht gaan ademen en dus eigenlijk het gevoel krijgt dat je een hardaanval gaat krijgen maar vaak als je geen kracht meer hebt dan is het een hyperventilatie aanval.. dit gepaard met een paniek aanval kan leiden tot zo een soort situatie.... je circulatie is slecht doordat je slecht ademt en je hersens krijgen niet genoeg zuurstof..

Maargoed ik ben geen dokter en ken je verdere levens situatie niet dus ik zou wel even langs de dokter gaan en die kan je zekers wel doorverwijzen naar mensen die hier verstand van hebben....

Sommige mensen stoppen gewoon met ademhalen tijdens het slapen. Dus je lichaam is dan eigenlijk deels aan het afsterven, tot je net op tijd wakker wordt...

Ik heb eens een ernstige CO2 vergiftiging gehad, dat is nóg erger kan ik je zeggen. Dacht toen ook dat ik dood ging, heb toen hele kasten/schappen omvergetrokken enzo en uit het raam gesprongen, om naar lucht te happen. Was bijna dood ervaring. Je bent er dan een 12 uur nadien nog misselijk van.

Daar sterven trouwens elk jaar 100 mensen aan, ongeveer 2 per week.

die co2 vergiftiging komt dat door slechte ventilatie?

Ik heb trouwens ook wel is gehad dat ik opeens naar adem hapte en merkte dat ik niet meer onbewust aan het ademen was.. was ook wel freaky, toen heb ik paar minuten lang echt actief moeten nadenken om te ademen

Big_T zei:
Je bent er dan een 12 uur nadien nog misselijk van.

Daar sterven trouwens elk jaar 100 mensen aan, ongeveer 2 per week.

Lekker dan, ik was gisteren de hele dag nog misselijk. Elke keer het idee dat het terug kwam.

Ik heb snachts raam op kiertje staan. Zou toch voldoende moeten zijn?

in het geval van CO2 zou zijn vriendin toch dezelfde klachten gehad moeten hebben

CO2 heb je alleen bij warmwatertoestellen met slechte afvoer en van die kacheltjes. Als je centrale verwarming hebt dan is het vrijwel uitgesloten.

Dit zal idd iets anders zijn, denk ook hyperventilatie mogelijk door onregelmatig slapen/ademhalen.

Bij C02 zou iedereen in het huis dezelfde klachten hebben.. en wanneer je slaapt en je hebt idd een C02 vergiftiging dan overleef je het niet... je word er niet wakker van...

Wow wat heftig... het kan idd van de drugs komen.. afkickverschijnselen... volgens mij heeft m'n neef ook zoiets gehad... Maar heel veel sterkte ermee, het klinkt echt heel eng!

wist niet dat je zo`n dinge kon krijge uit het niets....

dammm

Ik zou het toch maar eens gaan checken je hart, stel je voor dat het wel een hartaanval is geweest kan er nog wat aangedaan worden.

Terug
Naar boven