AndroidHealthClinic

Wat is de meest onnozele opmerking die een fitnessinstructeur je ooit gaf

oebi

Dutch Bodybuilder
Waardering
13
Wat is de meest onnozele opmerking die een fitnessinstructeur je ooit gaf

de titel spreekt voor zich ghehe

tegen mij werdt er eens gezegd: '' pas op dat je je spieren niet belast ''

Aan een kerel die in de Smith aan het squatten was "op parallel stoppen, dat je het goed in je knieën voelt..."

"Deadlift is slecht voor je rug"

"Wil je nog meer gaan squaten zul je toch aan de spuit moeten" ??? !

"als je nog wat steroiden nodig hebt, zeg je het maar" :rolleyes:

"Wijven nken doe je thuis maar."

Wij hebben geen instructeurs.

"Ik weet niet wat een chin-up is"

mijn eigenaar: "geen cardio nodig nu kan je je vet in spieren omzetten!"

Deze oefening is goed om de binnenkant borst te trainen.

Zonder creatine komt je niet hoger dan 80 kilo met je bench

Ja. De vroegere eigenaar bemoeide zich altijd overal mee en gaf wel echt de meest achterlijke adviezen. Die is nu met de noorderzon vertrokken, en is er een nieuwe eigenaar ingekomen. Die heeft al z'n winst met gokken verloren, dus nu loopt er een vriendje van hem die volgens mij nog nooit getraind heeft. Die ging laatst twee nieuwkomers trainen, mooi om te zien. Ze gingen dippen op het dip-apparaat. Ze hadden geen idee wat ze moesten doen, op een gegeven moment zaten ze met hun benen over de rollers heen die er normaal voor zorgen dat je niet omhoog komt bij het dippen, net als bij de lat pulley. Voelde me toen wel genoodzaakt even te assisteren, want het ging echt nergens meer over.

Zonder anabolen kan je nooit breder worden dan wat nu je schouderbreedte is.

(Niet van gym waar ik nu zit)

Die kerel was er ook van overtuigd dat hij fitnesswedstrijden ging doen dat hij makkelijk belgisch kampioen was.

was ook wel een echte fitness jannet

Je laat de stang echt veelste diep zakken. Je doet toch deadlifts? Die zijn puur voor je onderrug, nu belast je ook je achterbenen, dat pak je al mee met je squats. Vervolgens laat hij met een denkbeeldige stang een Romanian Deadlift zien.

"Ik heb eigenlijk helemaal niets met dat bodybuilden en overdreven gedoe met zware gewichten" (half fluisterend in een halfvol krachthonk tegen een nieuw lid die zo leek het op doktersvoorschrift wat oefeningen kwam doen)

Tom, mocht je mee lezen; halve tamme die je er rondloopt!

Terug
Naar boven