AndroidHealthClinic

Wat is de meest onnozele opmerking die een fitnessinstructeur je ooit gaf

die gast komt altijd aan mij dingen vragen als ik alleen train.

Nooit te zwaar pakken anders krijg je kramp in je spieren

Niet te zwaar trainen anders krijg je spierpijn

als je stopt met anabolen zakken je spieren in

je moet altijd eerst je spieren opwarmen op cardioapparaten :roflol:

ik trainde een tijdje in een fitnesscentra waar ook wat instructeurs zitten die er niet uitzien,je ziet amper dat ze trainen,er kwam er een mij om raad vragen ivb met goed cutten en spiermassa kwekennals instructeur moet je die dingen toch weten vind ik !!!

'smith machine?? o..dat; wij noemen dat hier een multi station!...

nooit slechte adviezen gekregen, dat is omdat ik dan ook goede gyms opzoek :)

"Bij krachttraining gaat het erover dat je je spieren zo min mogelijk belast"

Toen ik nog in een gym trainde en er een paar superdudes triceps extension met de pully deden, kwam de instructeur zeggen dat je beter de onderste pully kon nemen en de omgekeerde beweging maken, dan train je je biceps beter.

"Je deadlift te zwaar en je moet de grond niet aanraken"

"Wat gebruik je?, Nee wat gebruik je? Je bent zo gegroeid te laatste tijd, dat kan niet zonder anabolen. Als ik er achter kom dat je gebruikt moet ik je wegsturen"

Zo'n kansloze instructrice dacht eens dat we onze kuiten aan het trainen waren, terwijl we onze schouders aan het trainen waren.. Ook zei ze dat supersets nutteloos waren. Daarnaast weet ik door een maat van me dat ze ook nog eens haar op der poes heeft. :o

Zo'n kansloze instructrice dacht eens dat we onze kuiten aan het trainen waren, terwijl we onze schouders aan het trainen waren.. Ook zei ze dat supersets nutteloos waren. Daarnaast weet ik door een maat van me dat ze ook nog eens haar op der poes heeft. :o

haar op de poezen is niet erg joh, zo zielig voor die beesten in de winter als ze kaal zijn:)

OT: moet je kijken..dit multistation heeft een kabel die wel 6 meter lang is, daar zijn we erg trots op!! op de vraag waneer de bench kwam voor bench press en andere oefeningen, deed ie klik klak met die machine" en zo kun je er mee benche" jaja mooie machine:(

haar op de poezen is niet erg joh, zo zielig voor die beesten in de winter als ze kaal zijn:)

OT: moet je kijken..dit multistation heeft een kabel die wel 6 meter lang is, daar zijn we erg trots op!! op de vraag waneer de bench kwam voor bench press en andere oefeningen, deed ie klik klak met die machine" en zo kun je er mee benche" jaja mooie machine:(

Hahaha I lol'd :D

"Je deadlift te zwaar en je moet de grond niet aanraken"

"Wat gebruik je?, Nee wat gebruik je? Je bent zo gegroeid te laatste tijd, dat kan niet zonder anabolen. Als ik er achter kom dat je gebruikt moet ik je wegsturen"
whahaha die is goed,dat was zeker in een fitnesscentra en geen hardcore gym,daar houden ze echte bodybuilders liever buiten ++++:D

• Topic Starter Topic Starter
whahaha die is goed,dat was zeker in een fitnesscentra en geen hardcore gym,daar houden ze echte bodybuilders liever buiten ++++:D

Is dat geen vorm van racisme ?

was ook op een sportschool ooit, waar je geen tatoo mocht hebben ( lees zichtbaar zijn )

owja, met de (luchtdruk) machines gaat alles veel lichter als met de dumbles, bouw je dus meer kracht en massa mee op....

Is dat geen vorm van racisme ?

was ook op een sportschool ooit, waar je geen tatoo mocht hebben ( lees zichtbaar zijn )

owja, met de (luchtdruk) machines gaat alles veel lichter als met de dumbles, bouw je dus meer kracht en massa mee op....
zeker wel maar ze vinden wel een smoesje dat ze er niet voor kunnen aangeklaagd worden,net zoals discotheken die geen buitenlanders binnen laten;)

100x ''Niet zo diep squatten zo verziek je je knieen''...

"niet meer dan 200kg op de olympische stang anders breekt die en vallen er gewonden" :rolleyes:

Sommige opmerkingen zijn echt wel mooi. :D

je kan beter hyperextensions doen voor je rug dan deadlifts

Terug
Naar boven