Tom, mocht je mee lezen; halve tamme die je er rondloopt!
Ja Tom! Jij halve tamme jij! :shoot:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tom, mocht je mee lezen; halve tamme die je er rondloopt!
Zo'n kansloze instructrice dacht eens dat we onze kuiten aan het trainen waren, terwijl we onze schouders aan het trainen waren.. Ook zei ze dat supersets nutteloos waren. Daarnaast weet ik door een maat van me dat ze ook nog eens haar op der poes heeft.![]()

haar op de poezen is niet erg joh, zo zielig voor die beesten in de winter als ze kaal zijn
OT: moet je kijken..dit multistation heeft een kabel die wel 6 meter lang is, daar zijn we erg trots op!! op de vraag waneer de bench kwam voor bench press en andere oefeningen, deed ie klik klak met die machine" en zo kun je er mee benche" jaja mooie machine![]()

whahaha die is goed,dat was zeker in een fitnesscentra en geen hardcore gym,daar houden ze echte bodybuilders liever buiten ++++"Je deadlift te zwaar en je moet de grond niet aanraken"
"Wat gebruik je?, Nee wat gebruik je? Je bent zo gegroeid te laatste tijd, dat kan niet zonder anabolen. Als ik er achter kom dat je gebruikt moet ik je wegsturen"

whahaha die is goed,dat was zeker in een fitnesscentra en geen hardcore gym,daar houden ze echte bodybuilders liever buiten ++++![]()
zeker wel maar ze vinden wel een smoesje dat ze er niet voor kunnen aangeklaagd worden,net zoals discotheken die geen buitenlanders binnen latenIs dat geen vorm van racisme ?
was ook op een sportschool ooit, waar je geen tatoo mocht hebben ( lees zichtbaar zijn )
owja, met de (luchtdruk) machines gaat alles veel lichter als met de dumbles, bouw je dus meer kracht en massa mee op....

"als je nog wat steroiden nodig hebt, zeg je het maar"![]()