Youryiie
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Je deadlift te zwaar en je moet de grond niet aanraken"
"Wat gebruik je?, Nee wat gebruik je? Je bent zo gegroeid te laatste tijd, dat kan niet zonder anabolen. Als ik er achter kom dat je gebruikt moet ik je wegsturen"

Is dat geen vorm van racisme ?
was ook op een sportschool ooit, waar je geen tatoo mocht hebben ( lees zichtbaar zijn )
owja, met de (luchtdruk) machines gaat alles veel lichter als met de dumbles, bouw je dus meer kracht en massa mee op....
Dat is omdat fitnesscentra bang zijn dat de makkelijke 30-40 jarige huisvrouwtjes doelgroep niet naar de sportschool durvenWas bij de gym waar ik vroeger trainde ook. Tattoo's mochten niet zichtbaar zijn en tanktops waren verboden. Nu heb ik geen tattoo's ofzo maar toch, vind het maar raar.

bodybuilding is slecht...fitness is beter en gezonder voor je lichaam![]()
kom op zeg,net of bodybuilding schadelijk voor je lichaam is
ja met venputril mss en dan heb ik zelf mijn twijfels als we hier over puur vet spreken is dat bijna onmogelijk
als je een bf van 30+ hebt wel,maar niet met een bf van 15 hoor!Ik zei niet puur vet, je verliest veel meer dan dat, maar 2kg vet per week verliezen is een eitje als je maar ver genoeg wilt gaan.
Vandaag bij de dokter dus geweest in Kampenhout waar mijn ouders wonen . Te dom om terug naar Mechelen te rijden dus ik ben naar mijn allereerste gym geweest . Foute beslissing .
Alles verliep goed , had goed gegeten , litertje chocomelk binnen en een liter water bij . Ik zeg dat het voor 1 keer is tegen dat mens aan de balie en ze vraagt me vijftien (!!!15!!!)euro voor 1 maal . Beetje tegen mijn zin in , betaal ik toch omdat er moest gepompt worden . Uit gierigheid bestel ik niets om te drinken en ben ik de hele tijd in de kleedkamer aan mijn flesje water gaan nippen .
Ik begin te deadliften en na drie sets komt die gymowner naar me toe om me te zeggen dat ik veel te veel lawaai maak en dat ik de bar niet alleen moet liften maar ook nog eens de negatieve beweging doen en dus de bar tegenhouden . Ik discussieer wat en zeg dat het een dead(dood gewicht)-lift is en hij wordt lastig en doet de oefening voor . Wat hij deed was een soort van Romanian DL die slecht uitgevoerd was . Maar goed , ik denk wees effe slim en zeg jaja en doe gewoon verder .
Ik zie een kerel quartersquatten en ik wil hem helpen en ik denk nog dat ik het beter niet zou doen omdat die gymowner een ****ing betweterige homo is . Maar goed mijn verstand zegt : help die man . Dus ik doe hem een perfect uitgevoerde squat voor . Nog geen halve minuut later stond die gymownerhomo daar weer en begon een uitleg over het feit dat diep squatten slecht zou zijn voor de knieën en dat ik me met mijn eigen zaken mloest bezig houden . Ik word chagrijnig en ik zeg : 'kerel ik squat 170 kg ik zal het wel weten.' Ik wist dat ik te ver was gegaan en ik zei dat ik gewoon verder mijn ding zou doen .
Ik begin mijn kuiten te trainen en komt die aap weer bij mij staan met een soort van elastiek . Mijn belt (die nb door ettelijke pl'ers wordt gebruikt en is goedgekeurd door de IPF) was zg niet goed en slecht voor mijn rug . Omdat en ik citeer :'Als je die gesp moet aantrekken gaan je wervels verschuiven naar links en krijg je een hernia als je rug wordt belast . Je moet een belt hebben die je langs beide kanten tegelijk kan aantrekken zodat je rug niet naar de andere kant wordt getrokken .
Van hierafaan heb ik gewoon een dom gezicht getrokken en telkens ja geknikt . Ertegen ingaan had geen zin dus .