9 dec is de WOK.....benieuwd wie van dit forum groter dan mij zal zijn.![]()
moi

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
9 dec is de WOK.....benieuwd wie van dit forum groter dan mij zal zijn.![]()

Laat ik je 1 wijze les leren,gab.
Foto's zijn geen werkelijkheid.....ik heb gasten gezien die er op de foto erg buff uitzagen maar IRL zwaar tegenvielen.
Maar je kan natuurlijk een meeting meepakken om te bewijzen dat het in jouw geval anders is.
Ik mag je vd rest graag maar het is gewoon not done om mensen op hun foto's te beoordelen.
Ik zie er nog veel k*tter uit op pics maar ook dan zeg ik weer.....9 dec is de WOK.....benieuwd wie van dit forum groter dan mij zal zijn.
Enne....naturel was je niet meer,weet je nog?
Je bent nu net zo ''erg'' als ons.

.........en ik ging maar door met die dikke billetjes van je 

Gab....je begrijpt me dan echt verkeerd hoor.....
Het ging in de discussie met Mars er ff om dat hij een verkeerd beeld van DBC heeft omdat hij hem alleen van foto's kent.....en ik vind DBC zelf ook op de foto niet zo groot overkomen terwijl hij dat IRL wél is.....ik herken dus hetgeen waar ik zelf ook last van heb;op de foto is het een drama terwijl mensen IRL heel anders staan te kijken.....meer niet.
Ik heb evenveel respect voor mensen die naturel willen blijven dan voor mensen die big willen worden.
Dit was effe een onderonsje zonder een statement naar de rest te willen maken.
Het zal wel weer van die typische praat van boven de rivieren zijn 

Spiegeltje spiegeltje aan de wand....

Ok, dan begreep ik je verkeerdHet zal wel weer van die typische praat van boven de rivieren zijn
![]()

Ga je pas aan de slag zoals ik op je 27ste en ben je eindelijk eens verstandig bezig op je 30ste, dan is aan AAS geen ontkomen als je er 'bovenmatig gespierd' bij wil lopen.
De klok tikt harder dan je ontwikkeling na je 30ste en die status bereik je gewoon niet meer. Wat had ik een prachtig excuus om m'n nieuwsgierigheid naar stofjes te bedekken!![]()

'Van je zwembandje af willen' is dus wel even iets anders dan een bovenmatig gespierd fysiek, moet ik jou dat verschil nog uitleggen....?

blufferd, elke keer als we samen trainde smeekte je om genade.........en ik ging maar door met die dikke billetjes van je
hihihihihihi
idd zal 140kg voor dec helaas niet halen, op een haar niet dan![]()
Testo, vergeet nou eens dat 'ik ben groter dan jullie' principe. BB'ing is niet voor iedereen tot monsterlijke proporties groeien met behulp van de daarbij gebruikelijke illegale meuk.
1.No offence, maar je doet het voorkomen alsof iedereen zo groot wil zijn, terwijl dat jouw mening is.
2.Daarnaast vind ik een estetisch mooie fysiek met scherpe vormen en flinke droogheid nog altijd mooier dan een massamonster. Dit slaat verder niet op jou, aangezien ik niet precies weet hoe je eruit ziet. Maar het is wel iets dat je vaak ziet.
Groter is helemaal niet beter, en vooral niet als je het tegen naturals hebt die gewoon wegens gegronde redenen niet gaan kuren. Dat jij je de ziekte inspuit moet je zelf weten, maar ik vind het dan altijd zo matig om de hoge pief uit te hangen als "ik ben de grootste". Dan heb ik meer zoiets: "ja, maar je bent ook degene die de meest lijpe shit in grote hoeveelheden erin spuit".
Het mooie van naturals is dat je ècht kun beoordelen op wie ze genetisch zijn. Het punt bij kuurders is altijd, wie is de allergekste freak die het meeste van die rotzooi in zijn lichaam durft te spuiten? Natuurlijk spelen er nog wel andere factoren mee, zoals hoe je er genetisch op reageert en bladiebla, maar uiteindelijk gaat het erom wie het verst wil gaan.

Dikke onzin, zijn zat mensen die de bodybuilding sport en leefsT kiezen om af te vallen/in vorm te komen en die geen zier om extra spiermassa of kracht geven, iets verder kijken dan je neus lang is voordat jij gaat bepalen waar iedereen die bodybuilding doet om geeft1. Elke BB wil groter worden. Dat is het doel van de sport. Spiermassa winnen

Dikke onzin, zijn zat mensen die de bodybuilding sport en leefsT kiezen om af te vallen/in vorm te komen en die geen zier om extra spiermassa of kracht geven, iets verder kijken dan je neus lang is voordat jij gaat bepalen waar iedereen die bodybuilding doet om geeft![]()
Testo, vergeet nou eens dat 'ik ben groter dan jullie' principe. BB'ing is niet voor iedereen tot monsterlijke proporties groeien met behulp van de daarbij gebruikelijke illegale meuk.
No offence, maar je doet het voorkomen alsof iedereen zo groot wil zijn, terwijl dat jouw mening is.
Daarnaast vind ik een estetisch mooie fysiek met scherpe vormen en flinke droogheid nog altijd mooier dan een massamonster. Dit slaat verder niet op jou, aangezien ik niet precies weet hoe je eruit ziet. Maar het is wel iets dat je vaak ziet.
Groter is helemaal niet beter, en vooral niet als je het tegen naturals hebt die gewoon wegens gegronde redenen niet gaan kuren. Dat jij je de ziekte inspuit moet je zelf weten, maar ik vind het dan altijd zo matig om de hoge pief uit te hangen als "ik ben de grootste". Dan heb ik meer zoiets: "ja, maar je bent ook degene die de meest lijpe shit in grote hoeveelheden erin spuit".
Het mooie van naturals is dat je ècht kun beoordelen op wie ze genetisch zijn. Het punt bij kuurders is altijd, wie is de allergekste freak die het meeste van die rotzooi in zijn lichaam durft te spuiten? Natuurlijk spelen er nog wel andere factoren mee, zoals hoe je er genetisch op reageert en bladiebla, maar uiteindelijk gaat het erom wie het verst wil gaan.