- Waardering
- 73
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Is dat geen positief neveneffect in jouw geval?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Coleman: Hij is nu 43 en te oud om zijn werk voort te zetten, hij is immers pro maar zal geen wedstrijden meer winnen. Ok hij heeft de olympia vaak gewonnen maar als je op je 43e al min of meer klaar bent....
Markus Ruhl: Een bijzonder sympathieke bodybuilder met een enorm lichaam, een perfecte combinatie, gestopt met wedstrijden. Hij is ook nog vrij jong
Ok ze verdienen hiernaast ook aan reclames en dergelijke maar het lijkt mij dat je als pro gewoon wedstrijden wilt winnen of althans draaien
Welke Pro voetballer is 43? Welke pro wat dan ook kan meekomen boven zijn 30ste. Bodybuilding is juist een van de weinige fysiek actieve topsporten die je tot hoge leeftijd kan beoefenen.Al jouw punten ga ik niet tegen in en mag je helemaal zelf weten. Maar dit is echt het domste punt dat ik ooit gehoord heb. 43 jaar zijn en niet mee als Pro mee kunnen komen is een redenWelke Pro voetballer is 43? Welke pro wat dan ook kan meekomen boven zijn 30ste. Bodybuilding is juist een van de weinige fysiek actieve topsporten die je tot hoge leeftijd kan beoefenen.
Wil het in 1e instantie vrij basic houden.
Ik wil gewoon ooit eruit zien zoals ik dat vroeger droomde.
Dus 1.93 en dan 130 kg bij 5%. Dat mijn vormen misschien niet zoals een pro zijn oke, maar ik wil gewoon huge worden bij een heel laag bf. Tuurlijk, nu met kleren aan ben ik aardig stevig, maar om de look te hebben moet ik nog heel veel zakken. Vandaar ook dat ik toch een keer wil beginnen.
Ik zal ook geen 10 jaar gebruiken zoals velen wel. Ik wil gewoon een keer eruitzien als een echte BB!
Ik vind je er anders voor een natural ZEER goed uitzien en zeker als een echte BB!

) dan weet ik dat ik op 12 jaar dat ook wel zal kunnen
kale is gewoon de grootste motivatie voor mij.
als je zoals ik op kje 42 pas begint, doe je het niet meer om mee te draaien aan de top, ik doe het als sportieve hobby, en om toch een zo goed mogelijk lichaam te krijgen, dus waarom zou ik iets anders dan gewone supplementen nemen? Heb een gezin, neem dus geen risico's
bodybuilders moeten wel als ze de top willen halen maar ik vind dat ze een judoka die gebruikt levenslang mogen schorsen en alleen nog maar mogen laten trainen in een roze judogi![]()
Precies een goede vergelijking, voetballers en bodybuilders. Een pro voetballer zal tijdens zijn carriere waarschijnlijk meer opbouwen qua geld om voorzieningen te hebben op latere leeftijd.