christG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@ wazzup,
neem dan liever testgosteron booster ( supplement), die hrt-behandeling vind ik nog veel te experimenteel, en daarbij is bij mij eigenlijk niet de bedoeling een grote bodybuilder te worden, is voor mij net hetzelfde als fitnessen, maar ja wil wel mooie spieren krijgen, en train nu liever eenmaal liever beetje hardcore, dan gewoon fitnes-gedoe,ik heb er geduld in, wil lang doorgaan met deze hobby/sport en 95kg droog hoeft niet, ben al met 80/85 droog meer dan content. ben mssn buitenbeentje hier, maar wel graag met BB bezig
Origineel gepost door MacB
want ja..coleman of cutler heeft weinig centjes.
. Gezondheidsrisico's maken me in principe niets uit en eigenlijk lijkt met het gevoel dat je tijdens een testokuurtje krijgt ook geweldig om mee te maken, maar ik doe het niet.
). En ik weet ook wel aardig veel van anabolen omdat ik de AAS sectie lees en het ook heel interessant vind. Dat maakt me ook wel is verdacht 

idd unistiyle, zo denk ik er ook over, je zou dan de eventuele gezondheidsschade beklagen. Maar ja, zie je dan hier een fysiek zoals bv van Tattootommy, ja dat lijkt natuurlijk ernorm aantrekkelijk, maar een veel kleinere, erg goed afgetrainde fysiek is ook erg mooi

Ik vind het soms erg moeilijk moet ik zeggen. Een reden dat ik die spuit er niet in ram, is vooral omdat ik dan niet meer kan zeggen; dit heb ik natural behaald. Dan ben je in 1 keer je status kwijt. Maar het kriebelt wel enorm.
Een motivatie is dat je moet blijven denken dat je monstergenen hebt![]()