Fitness Seller

Sticky Wat is jouw motivatie om natural te zijn/blijven...?

Ik wil heel mijn leven natural blijven omdat ik niet zou kunnen leven met de gedachte dat ik gefoeteld heb.

Trainen moet plezier zijn voor mij, gezond zijn en ik denk als je gaat beginnen met kuren dat het een obsessie gaat worden en je je leven buiten trainen misschien gaat verwaarlozen.
Mensen buiten de BB wereld waarderen het meestal niet dat je kuurt, en dan zal dat je denk ik wel kapot maken, negatieve opmerkingen terwijl je net zo gefocust was op je spiergroei.
De gedachte naderhand om te zitten nog eens kuren of niet zou mij ook parten spelen, als je dan blijft kuren krijg je waarschijnlijk later spijt hiervan.

Progressie zonder hulp maken is denk ik nog altijd het fijnste, je zelfvertrouwen groeit enorm en het is allemaal door jezelf gedaan, kuur je zit je met dipjes enz..

Niets voor mij, verder heb ik niets tegen mensen die verantwoord kuren het is hun keuze..
Kijk op naar mensen zoals Kale die natural veel bereiken, misschien voor hun ook een stimulans om natural te blijven ?

mijn motivatie is :

alles wat je naturel behaalt, zal je ook langer kunnen behouden en op een veel gezondere manier
ik wil trouwens ook geen striemen!
ik wil geen gekrompen ballen
ik wil nog kindjes maken
ik wil geen hartproblemen
ik wil geen leverproblemen
enz.............

Dit topic is mijn motivatie om naturel te blijven :D

Ohja, en ik ben bang van spuiten. :P

Had effe geleden een winstrol, deca kuur besteld voor men kameraad had eerst een beetje research gedaan voor hem enal we zijn even groot en we wogen ongeveer hetzelfde maar hij wou meer dus had hij het gekocht en hij is nu op deze moment zo zwaar geworde dat hij zelf nimeer content is hij zijn stats 1.88 106kg 16% bf. wat ik duidelijk wil maken train naturel en bouw stillekes op ipv 2mnd mijn motivatie er beter uitzien dan iemand die gekuurd heeft!

mijn stats
1.88
97.5
11.7

omdat mijn vader altijd wedstrijden heeft gedaan vroeger en hij gebruikte altijd en zei dat je zo als hij toen uitzag niet natural kunt bereiken, en ik ben van plan te bewijzen dat dat wel kan;)

nice;), ik vind oowk natuurlijk boven alles, jongen gwn volhouden natuurlijk, een pier kan zich helemaal inspuiten en breed worden, vind ik geen status. Maar om op je genen zo groot als mogelijk te worden dat is nu STATUS

:P

De reden dat ik naturel blijf is waarschijnlijk het feit dat ik de nadelen(bijwerkingen)niet
vindt opwegen tegen de voordelen.

Mijn doelen zijn naturel te behalen. Het zal lang duren maar het kan.

Er is niets mooier dan langdurig strijd moeten leveren om je doel te bereiken. Iets wat je binnen een paar maanden bereikt met AAS, kan nooit echt een doel zijn geweest. Dus velen zullen steeds meer en meer gaan gebruiken omdat ze niet meer tevreden kunnen zijn.

de reactie van andere mensen, ik wil niet bekend staan als diegene die al zijn spiermassa heeft gekregen omdat hij een spuit heeft gehad, al denken mensen al dat je een spuit hebt gehad als je naturel groot bent.

Geen idee, niet mee bezig.

Opvallend dat iedereen hier doelen en streeffysieken heeft op lange termijn(jaren). Ik zie het allemaal wel..

Naar mijn mening kan je naturel niet ''vies'' groot worden.
Met AAS word je gewoon een super beest:P,
veel vrouwen vinden dit niet aantrekkelijk:p

idd, mijn vrouw is zelfs al bang dat ik naturel te groot zou kunnen worden, zo zegt ze, had ge niet beter gewoon gefitnest, terwijl ik amper 62kg woog voor 1m80, dan toch liever BB om wat meer spiermassa te krijgen he, idd ik wil het lang voortdoen, weeg nu 75/76kg na 5,5 maanden, dus hoeft allemaal niet zo spectaculair te gaan, en is ook zoals hier gezegd, na 1 kuur moet je na een tijd voor nog een kuur kiezen, of de eerste is voor niks geweest bij wijze van spreken, en heb geen zin om op deze leeftijd risico's te lopen daarvoor

Naar mijn mening kan je naturel niet ''vies'' groot worden.
Met AAS word je gewoon een super beest:P,
veel vrouwen vinden dit niet aantrekkelijk:p

als je vetpercentage te groot word wordt je owiezo onaantrekkelijk.
en als je het voor de wijven doet stop dan met bb wnt de meeste zijn ere niet voor;)

Juist enkel om te testen in hoevere ik mezelf kan pushen. :fire:

als je vetpercentage te groot word wordt je owiezo onaantrekkelijk.
en als je het voor de wijven doet stop dan met bb wnt de meeste zijn ere niet voor;)

Ik doe het neit voor de wijven, k doe het voor mezelf omdat ik het gewoon super lekker vind. Elke keer weer proberen jezelf te verbeteren. No pain no gain. Dat is waarom ik het doe;)

Maarja je moet toch motivatie om naturel te blijven hebben. Een ander nadeel lijkt mij de bijwerkingen. Maarja k heb natuurlijk niet veel ervaring mee:p

Van anabolen krijg je kanker.

natural voor life - ik zou wel eens willen weten wat al die gasten normaliter pakken zonder spulletjes

motivatie is gezondheid boven alles

Terug
Naar boven