MuscleMeat

Wat is jouw motivatie om natural te zijn/blijven...?

Bezoekers in dit topic

Ik wil bewijzen dat Topsport zonder Doping kan! En ik ga nog steeds hard dus :D + je bent na 1 kuur gelijk never nooit meer naturel! Ik wil mijn natuurlijke grenzen kennen en verbreden! geen AAS voor mij!! NATUREL 4 LIFE!

Plus wordt het binnen de atletiek al helemaal niet gewaardeerd. En heb een hekel aan alle gebruikers binnen PROF sport!

Je hebt dus een hekel aan vrijwel de gehele top v/d proffesionele sportwereld :cool:
 
Gyno gebeurt zover ik weet alleen bij onverstandige kuurders. Ook al ben je gevoelig, er is vanalles te verzinnen als je er op tijd bij bent.

als jij het zegt???

ik ben er nogal huiverig voor...
 
Ik zou niet weten waarom ik wel zou kuren. Ik train omdat ik dat graag doe, en de spiermassa die erbij aan zet, daar ben ik blij mee. Maar ik heb geen wedstrijdambitie, of een streefdoel van ver boven de 100kg @ 1.78 meter.
 
Ik vind het soms erg moeilijk moet ik zeggen. Een reden dat ik die spuit er niet in ram, is vooral omdat ik dan niet meer kan zeggen; dit heb ik natural behaald. Dan ben je in 1 keer je status kwijt. Maar het kriebelt wel enorm.

Een motivatie is dat je moet blijven denken dat je monstergenen hebt :D

ik denk dat wij heel veel gemeen hebben gast.
eens je spuit ben je eruit.
de moeilijkste weg zoeken is mijn motivatie
hard life biatch
 
Zoals Kale al zegt. Zodra je zegt dat je gebruikt is het van ja alleen maar spuiten, terwijl je basis gewoon gelegd is.

Wat me ook tegenhoud is dat ik misschien wel verslaafd raak aan het spul:)

Zoals het nu er naar uitziet ga ik in januari waarschijnlijk toch beginnen.

damn kerel jij ook natural.
respect met zo'n gestel
 
Kuren beschouw ik nog steeds als een aanslag op je lichaam, ook al is je voorbereiding 100% en weet je perfect waarmee je bezig bent.
Je messt met je hormoonhuishouding en da's onomkeerbaar.
Respect voor mensen die het toch overwegen, maar het blijft gewoon een eigen keuze.
 
Ikzelf zou er nu ook nog niet aan beginnen, ik kan er naturel nog veel meer uithalen. Zoals ik nu eet kan ook veel beter, maar ik gain er in principe nog steeds op. Ik hou vrij makkelijk massa vast, maar zou tijdens het kuren ook bang zijn voor gyno en haarverlies, heb al aardige inhammen op mijn 20e.
Ook de mogelijke verslaving staat me tegen.
Al heb ik nu nog haast geen klap verstand van AS, misschien als ik al wat ouder ben, ik het trainen nog steeds leuk vind, en de boel serieus aanpak dat ik dan eens zou willen ervaren wat het met mijn lichaam doet.
 
Vind dit een erg goed topic trouwens
 
Ik blijf naturel omdat ik bang ben dat ik na mijn eerste kuur niet meer zonder kan. Dat ik daarna elke keer weer een kuur nodig heb om vooruit te gaan en dat zou het voor mij een stuk minder leuk maken. Het blijft voor mij een hobby meer niet, kuren en zelfs streng diëten heb ik er niet voor over.
 
mijn eerste reden en de belangrijkste is je gezondheid

plus dan nog dat ik er gewoon tegen ben, ik vind het competitievervalsing
 
Ik ga nog steeds vooruit, daarom gebruik ik zowieso niet.
Maar ik ben dus ook veels te bang voor de terugvallen. Dus dan blijf ik liever bij naturel aangezien dat gewoon veel beter blijft zitten.

Maar ik heb er helemaal niks op tegen:).
Ben trouwens wel beniewd hoe 3XL hier over denkt.
 
Naturel :
1) omdat ik géén verstand heb van AS en heb echt géén interesse om me erin te verdiepen
2)voor mn enige eigen gezondheid, ik ben ni zot!!!!!
3)voor al de achterklap die je moet slikken na je geprikt zou hebben, de meesten zien het meteen aan je
4)omdat ik ervan overtuigd ben dat je naturel ook een mooie fysiek kan opbouwen mits een goeie combi (tijd,voeding,training,rust)
 
Wel een merkwaardige redenering die sommigen hier gebruiken:
Omdat mensen je op den duur niet meer geloven dat je natural bent, kun je net zo goed gaan gebruiken???

Dus je omgeving bepaalt wanneer de tijd rijp is om te gebruiken? Niet jijzelf?

Of mis ik hier de clue van het verhaal?:o

helemaal met je eens, DAT zou juist GEEN motivatie voor mij zijn om het te gaan gebruiken!
 
Ik heb altijd gedacht dat anabolengebruik iets extreems was wat slechts een enkeling deed. Naarmate je je er meer in gaat verdiepen, kom je al snel tot de conclusie dat het allemaal wel meevalt. Eigenlijk net zoals bij alle harddrugs. Onwetend als je bent denk je eerst dat het iets bizars is wat niet in je straatje past. Pas als je echt kennis van zaken opdoet weet je hoe de vork echt in de steel ziten probeer je het uit nieuwsgierigheid. Wat dat aangaat moet ik zeggen dat ik zonder dit board niet was gaan kuren (maar dat is een andere discussie). En na alle zooi die ik toch al in mijn lichaam heb gegooid, was de stap minder groot denk ik qua gezondheidsrisoco's.

Achteraf ben ik heel tevreden met mijn beslissing om tot de dark side toe te treden. In 1 klap ben ik zo goed als helemaal van mijn 'complex' af (het obsessie gebeuren waardoor je jezelf klein ziet). Groot genoeg vind ik mezelf nog niet, maar ik ben nu iig een heel stuk sterker en ook qua grootte ben ik tevreden. Je kan zeggen dat ik er een soort gemoedsrust door heb gekregen, omdat ik het niveau waarop ik nu sta acceptabel vind.
Voor mijn kuur vond ik dat niet. Komt ook nog eens bij dat ik vreselijk ongeduldig ben.
Voorlopig voel ik niet de drang om nog eens te kuren. Aan de ene kant kriebelt het natuurlijk wel, maar de sides die ik heb ervaren kan ik op het moment echt even niet gebruiken.
 
Mijn motivatie is het gezeur. Dan kan ik, wanneer ik wel zou gebruiken, namelijk helemaal niet meer normaal over straat, zonder door iedereen aangeklampt te worden. Ik zou gewoon te groot worden. Kan ik straks zeker ook nog foto's laten drukken met mijn handtekening erop.:rolleyes::D
 
Ik heb het beiden ervaren, ik beschouw mezelf nu natural omdat ik de gewonnen massa die ik met kuren gainde kwijt ben geraakt.
Ik vind natural trainen best wel weer leuk omdat je dan dankbaarder bent voor de progressie die je maakt door middel van verschillende oefeningen reps sets gewicht dieet etc te veranderen.
Met juicen win je altijd wel massa ongeacht wat je doet.
Buiten eventuele gezondheidsschade en bijwerkingen kost het ook best veel input om je gekuurde massa te behouden.
Ik ontdekte dat ik zeker geen hyperresponder ala levrone ben want iedereen die begint te kuren hoopt op een groot wonder.
Als je hier soms ziet hoe mensen met zulke crappy genen (ik noem geen namen, je kent ze wel) zoveel gekuurd hebben en er nog steeds als een puffy redelijke natural uitzien dan denk ik.. get a grip!!!!!!! leg je erbij neer dat je er nooit als een pro uit komt te zien en train gewoon als een fanatieke natural verder, het is geweldig als je op kleine dosissen een monster kan worden maar anders dan dat.. get over it.
 
Ik zou gewoon nooit anabolen of dergelijke nemen voor mijn gezonheid.....

btw: Ik kan met mijn 61kg bij 1.77m nog veel uithalen als naturel
 
Ik heb het beiden ervaren, ik beschouw mezelf nu natural omdat ik de gewonnen massa die ik met kuren gainde kwijt ben geraakt.

Wat is daar de oorzaak van?
Ben zelf ook een aanzienlijk deel kwijtgeraakt door uiteenlopende redenen, maar ik had dan ook belachelijke gains. Al met al ben ik nog steeds tevreden met het resultaat.
 
Gains van mij waren wel aardig opzich. 10 kilo, maar had er wel 15 uit kunnen slepen achteraf (eerder gestopt).
De oorzaak is meer problemen thuis met oog op het eten en "het steeds groter worden" gezeik van ouders.
Dan kan je wel zeggen daar moet je schijt aan hebben maar dat kan ik niet.
Nou had ik ook wel last van bloating (mede door het eten van massive amounts), was ik ook nog is zo slim om mezelf voor de grap eens te laten kaal scheren, werd het helemaal benadrukt haha oh brother..
 
Back
Naar boven