MuscleMeat

Sticky Wat is jouw motivatie om natural te zijn/blijven...?

Mijn doel, als ik al een duidelijk doel zou hebben, is naturel te doen dus het is voor mij niet nodig.

Daarnaast zou ik het niet doen omdat ik vanwege de terugval gelijk weer zou willen gaan gebruiken, trainen zonder roids niet meer leuk zou vinden, het gevoel waar iedereen het over heeft als je on bent weer terug zou willen en ik zou geen zin hebben in bijwerkingen en schadelijks gevolgen voor me gezondheid

Voorlopig mijn leeftijd, vind mezelf nog te jong! Ga nog steeds vooruit, maar ja als ik echt verder zou willen komen moet je wel op een gegeven moment!

Voorlopig mijn leeftijd, vind mezelf nog te jong! Ga nog steeds vooruit, maar ja als ik echt verder zou willen komen moet je wel op een gegeven moment!

niet lullig bedoeld ofzo, maar ben je echt natural.
Want je ziet er meer dan aardig uit op de pics, zelfs voor een gebruiker!

mijn motivatie om naturel te blijven is dat ik nog maar 17 jaar ben en naturel zeker nog niet uitgegroeid ben, ten tweede ben ik echt bang voor de gezondheidsrisico's, ten derde zou ik graag zien hoever ik gewoon kan komen als naturel en het geeft mij ook nog genoeg voldoening om naturel te trainen en goed te gainen.
wat anderen van je denken, wat maakt het uit, zelfs ik krijg welleens naar m'n hoofd gesmeten dat ik as zou gebruiken, 99% van de gasten die dat zegt snapt de ballen niet van as of bodybuilding, dit soort figuren negeer ik maar, want ze zetten zichzelf meer voor lul met zulke opmerkingen als mij.

No offence, maar ik denk dat maar weinig mensen geloven dat je natural bent. Maargoed, waarschijnlijk doe je dus wedstrijden en zijn er mensen die je herkennen. Mensen die wedstrijden doen en bekend staan op een board zullen nooit toegeven te juicen, aangezien ze dan negatief in de publiciteit kunnen komen.

Plus zoveel posts in het AAS forum... ;)

zolang als ik vooruit ga ga ik niks gebruiken, als ik stil blijf staan ga ik me er nog welleens in verdiepen, watvoor nadelen enzo. en of et echt werkt.

Heeft het overlijden van je pa enig verband gehad met het gebruik van AAS in het verleden als ik vragen mag?

Reden dat ik er voorlopig nog lang niet aan ga beginnen is omdat ik eerst natural ALLES eruit wil halen, pas als ik zeker weet dat ondanks het varieëren in voeding en training ik niks of nauwlijks meer gain ga ik er misschien aan beginnen.

Ik zeg misschien omdat er nog steeds discussies zijn over de gezondheid. De ene zegt dat je van kuren later hart problemen krijgt en de ander zegt dat het geen kwaad kan. Dat is voor mij een reden om er nog goed over na te denken.

nee dat niet hij had al 20 jaar nix meer gebruikt want toen ik geboren werd is hij met BB gestopt.
in de tijd dat hij gebruikte gebruikte hij nix erbij om de bijwerkingen "te remmen" en hij werd toen altijd zeer snel agressief dus gezond zal het niet egt zijn geweest :rolleyes:
ik heb zelf weinig tot geen verstand van AAS dus als het zo dom klinkt excuseer ik mij.

Nou ja.....laat ook maar!!! En WTF GG?!!! GEK OFZO?!:D

mijn gezondheid

Ik zeg niet nooit, maar ik denk niet dat het er ooit van zal komen, hooguit als hormone replacement therapy. :D

Trainen is voor mij een lifestyle geworden, een gezonde lifestyle. Ik zeg niet dat AS per se slecht zijn, maar het is gewoon een risico, dat kan echt niemand ontkennen. Een risico waar voor mij weinig tegenover staat. Ik denk niet dat mijn streeffysiek chemische ondersteuning vereist, mocht dat wel zo zijn zijn we wel weer verder. Als ik het niet nodig heb, het geld kost en er risico's aan verbonden zijn is de keuze snel gemaakt.

Als ik morgen niet meer verder groei, dan nog. Zoals benchmark al zegt, als je met AS over je natuurlijke max getild wordt, hoeft er maar het minste of geringste te gebeuren of je bent het weer kwijt. Ik ga de komende 20 jaar niet als een monnik leven, dus het heeft geen zin om een paar kuurtjes te doen, die leveren me hooguit tijdelijke massa op. Ik denk dat ik me dus gewoon het beste kan neerleggen bij mijn natuurlijke max, mocht ik die snel tegenkomen.

Re: Wat is jouw motivatie om natural te zijn/blijven...?

...........ik ben christen!

:D
dus geen rotzooi in of aan mijn lijf!
;)

@klus een ongezonde geest in een gezond lichaam dus? :p

ik eet gewoon ronnie coleman op als ie dood valt, heb ik genoeg juice binnen dan ;)

ontopic dan: zie niet in waarom (voorlopig), heb toch meer dan 100kg naturelle vetvrije massa, nu nog dat laagje ervan :)

:roflol: :roflol:

Bro.. die spuit test die je rechtstreeks in je hypothalamus probeerde te steken heeft je toch wat mankementen opgeleverd is het niet? :D

• Topic Starter Topic Starter
staan goeie replies tussen gasten, thnx!
Topic loop lekker

No offence, maar ik denk dat maar weinig mensen geloven dat je natural bent. Maargoed, waarschijnlijk doe je dus wedstrijden en zijn er mensen die je herkennen. Mensen die wedstrijden doen en bekend staan op een board zullen nooit toegeven te juicen, aangezien ze dan negatief in de publiciteit kunnen komen.

Plus zoveel posts in het AAS forum... ;)

is idd. een beetje tegenstrijdig als ik het zo bekijk :D

maarja met die "natural" westrijden moet je uiteraard wel oppassen met wat je zegt

Terug
Naar boven