- Waardering
- 2
mijn motivatie is ,zoveel mogelijk eruit halen wat erin zit en mocht de tijd aan breken het toch te gebruiken dan moet het maar!!!maar eerst wil ik het meest eruit halen.
Helemaal mee eens

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mijn motivatie is ,zoveel mogelijk eruit halen wat erin zit en mocht de tijd aan breken het toch te gebruiken dan moet het maar!!!maar eerst wil ik het meest eruit halen.

Voorlopig mijn leeftijd, vind mezelf nog te jong! Ga nog steeds vooruit, maar ja als ik echt verder zou willen komen moet je wel op een gegeven moment!
Voorlopig mijn leeftijd, vind mezelf nog te jong! Ga nog steeds vooruit, maar ja als ik echt verder zou willen komen moet je wel op een gegeven moment!

Heeft het overlijden van je pa enig verband gehad met het gebruik van AAS in het verleden als ik vragen mag?
Reden dat ik er voorlopig nog lang niet aan ga beginnen is omdat ik eerst natural ALLES eruit wil halen, pas als ik zeker weet dat ondanks het varieëren in voeding en training ik niks of nauwlijks meer gain ga ik er misschien aan beginnen.
Ik zeg misschien omdat er nog steeds discussies zijn over de gezondheid. De ene zegt dat je van kuren later hart problemen krijgt en de ander zegt dat het geen kwaad kan. Dat is voor mij een reden om er nog goed over na te denken.

@klus een ongezonde geest in een gezond lichaam dus?![]()

No offence, maar ik denk dat maar weinig mensen geloven dat je natural bent. Maargoed, waarschijnlijk doe je dus wedstrijden en zijn er mensen die je herkennen. Mensen die wedstrijden doen en bekend staan op een board zullen nooit toegeven te juicen, aangezien ze dan negatief in de publiciteit kunnen komen.
Plus zoveel posts in het AAS forum...![]()