- Waardering
- 0
ik eet gewoon ronnie coleman op als ie dood valt, heb ik genoeg juice binnen dan![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik eet gewoon ronnie coleman op als ie dood valt, heb ik genoeg juice binnen dan![]()

Ik moet altijd lachen om die gasten die in het kader van "Ik Wil Naturel Blijven" grijpen naar allerlei zogenaamde high tech supplementen. Terwijl je met een mild kuurtje en een minimum aan bijwerkingen het 100 voudige resultaat hebt.
Ik zie het simpel: De supplementen die het beste werken hebben bijwerkingen![]()
Nou ja.....laat ook maar!!! En WTF GG?!!! GEK OFZO?!![]()
Op GS draaien en 2x op rij verliezen van iemand die 20kg lichter is....WTF!!

mijn eigen trots
wat anderen zeggen over wat ik bereik zal me een worst wezen ,tuurlijk is het leuk om te horen als mensen zeggen goh wat ben e gegroeid de laatste tijd maar ik doe het uiteindelijk voor mezelf .
Gezondheid is natuurlijk ook een belangrijke drijfveer.
En zoals mijn naam al doet vermoeden ben ik vertegenwoordiger en loop ik dus dagelijks in pak zou ik gaan spuiten dan kan ik om de zoveel tijd een nieuw pak gaan halen en weten jullie wat dat kost?

Alsof je niet meer trots mag zijn als je wel gebruikt.
Die 'trots' is erin geramd door het NeCeDo lijkt wel. Die spreken onophoudelijk over de trots van de natural. Ik ben trots op m'n body en of dat fysiek nou bereikt is mét stront of zonderr stront, mét stero's of zonder, ik vind het belangrijker of iemand een prettige persoonlijkheid is dat is het belangrijkst.
Ik ken genoeg naturals in de gym met een ROTMENTALITEIT alleen maar omdat wanneer ze een gebruiker zien ze meteen triest gaan lopen kijken.
Waarom heb ik geen moeite met een natural maar andersom wel?
Alsof je niet meer trots mag zijn als je wel gebruikt.![]()
Verdediging? Nou nee hoor, ik leg gaarne e.e.a. uit, meer niet. Excuses voor de verwarring dan maar. En met je laatste zin ben ik t compleet eens maar dat heb ik al gezegd.![]()
Zijn trots voor de behaalde resultaten zonder AAS. Niets mis mee toch?