XXL Nutrition

Sticky Wat is jouw motivatie om natural te zijn/blijven...?

Motivatie om naturel te blijven:

eigenlijk geen enkele, die steekhoudend genoeg is om er achteraan te lopen. Puur persoonlijke redenen.
Maar het mooiste vind ik nog wel als mensen denken dat ik wel gebruik. Mensen zullen altijd op kijken tegen iets wat ze onbereikbaar lijkt. De personen die het wel doen zullen ze altijd op 'zwakheden' willen 'betrappen', om zich minder ver verwijderd van hen te voelen. Kijk maar naar muzieksterren. Al die faam, al het geld, de luxe en schijnbaar geluk. De roddelbladen staan vol van de meeste vette onzin. Maar de mensen willen het zien, ook al is 90% een leugen.

Mensen willen altijd voorgelogen worden, ik lieg wel verder over trainen en de kracht van goed voedsel.

Daarnaast vind ik dat ik als gezond persoon geen medicijnen nodig heb. De kans dat ik na mn 35e - 40e aan HRT ga lijkt me daarentegen behoorlijk groot.

Ik moet altijd lachen om die gasten die in het kader van "Ik Wil Naturel Blijven" grijpen naar allerlei zogenaamde high tech supplementen. Terwijl je met een mild kuurtje en een minimum aan bijwerkingen het 100 voudige resultaat hebt.
Ik zie het simpel: De supplementen die het beste werken hebben bijwerkingen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik moet altijd lachen om die gasten die in het kader van "Ik Wil Naturel Blijven" grijpen naar allerlei zogenaamde high tech supplementen. Terwijl je met een mild kuurtje en een minimum aan bijwerkingen het 100 voudige resultaat hebt.
Ik zie het simpel: De supplementen die het beste werken hebben bijwerkingen ;)

Mensen met verstand weten toch wel dat die supps niets uithalen en alleen maar geld kosten.
Trouwens zoveel supps met bijwerkingen waar jij op doelt heb je tegenwoordig niet meer en daarnaast supplementen gebruik is ook voor een natural een must.

Ik bedoel met supplementen wat anders vriend:)

re wat is jouw motivati om naturel te blijven?

mijn eigen trots
wat anderen zeggen over wat ik bereik zal me een worst wezen ,tuurlijk is het leuk om te horen als mensen zeggen goh wat ben e gegroeid de laatste tijd maar ik doe het uiteindelijk voor mezelf .
Gezondheid is natuurlijk ook een belangrijke drijfveer.
En zoals mijn naam al doet vermoeden ben ik vertegenwoordiger en loop ik dus dagelijks in pak zou ik gaan spuiten dan kan ik om de zoveel tijd een nieuw pak gaan halen en weten jullie wat dat kost?

Nou ja.....laat ook maar!!! En WTF GG?!!! GEK OFZO?!:D

:D Op GS draaien en 2x op rij verliezen van iemand die 20kg lichter is....WTF!!:rolleyes:

Grapje bro.

Maar in ieder geval (Benchmarc), gyno krijg je ook van 'verstandig' kuren hoor, hou daar rekening mee. Het is de gevoeligheid die je in je hebt en waarvan je niet van tevoren weet hoe die uitpakt.

Verder was het 20 jaar geleden misschien zo dat alleen mensen met pro-ambities kuurden, tegenwoordig is dat niet meer zo en moeten we ons daarbij neerleggen. Ik krijg regelmatig email van mensen zonder pro-uitzichten die ook de stap willen nemen en willen weten hoe ze moeten beginnen.

Dus, natural jongetje, als je ooit plannen hebt om te kuren: Je hoeft er geen pro-ambities voor te hebben, gewoon voor jezelf, dat mag ook ;)

Ik heb een foto gevonden van mezelf toen ik nog natural trainde.
Ik sta met m'n rug naar de camera toe maar ik kan niet geloven dat ik zo'n rug heb gehad. Toch is het waar. Ik was toen 21 en ik trainde 3 jaar lang 5 dagen per week, zonder supplementen, zonder dieet, met alcohol en peuken, veel lullen en af en toe een setje.
Daaruit kon ik dus makkelijk opmaken dat het inderdaad zo is dat wie vroeg begint, en doorzet (niet zoals ik na 3 jar afhaakt en na 7 jaar weer opnieuw begint) gewoon natural genoeg kan bereiken.

Ga je pas aan de slag zoals ik op je 27ste en ben je eindelijk eens verstandig bezig op je 30ste, dan is aan AAS geen ontkomen als je er 'bovenmatig gespierd' bij wil lopen.
De klok tikt harder dan je ontwikkeling na je 30ste en die status bereik je gewoon niet meer. Wat had ik een prachtig excuus om m'n nieuwsgierigheid naar stofjes te bedekken! :D

mijn eigen trots
wat anderen zeggen over wat ik bereik zal me een worst wezen ,tuurlijk is het leuk om te horen als mensen zeggen goh wat ben e gegroeid de laatste tijd maar ik doe het uiteindelijk voor mezelf .
Gezondheid is natuurlijk ook een belangrijke drijfveer.
En zoals mijn naam al doet vermoeden ben ik vertegenwoordiger en loop ik dus dagelijks in pak zou ik gaan spuiten dan kan ik om de zoveel tijd een nieuw pak gaan halen en weten jullie wat dat kost?

Alsof je niet meer trots mag zijn als je wel gebruikt. :D

Die 'trots' is erin geramd door het NeCeDo lijkt wel. Die spreken onophoudelijk over de trots van de natural. Ik ben trots op m'n body en of dat fysiek nou bereikt is mét stront of zonderr stront, mét stero's of zonder, ik vind het belangrijker of iemand een prettige persoonlijkheid is dat is het belangrijkst.

Ik ken genoeg naturals in de gym met een ROTMENTALITEIT alleen maar omdat wanneer ze een gebruiker zien ze meteen triest gaan lopen kijken.
Waarom heb ik geen moeite met een natural maar andersom wel?

@DBC

wat vlieg je toch in de verdediging, het is denk van niemand de bedoeling de gebruiker aan te vallen. Het zijn meningen van naturals, het blijkt duidelijk dat die verschillen van de gebruiker, daarom ook dit topic.

Het mag duidelijk zijn dat als je opzoek bent naar fysiek buiten het fysiek haalbare (jong of ouder) dat er geen ontkomen aan is.

De mening van veel naturals is toch wel dat de lat van het natural haalbare vele malen hoger gelegd kan worden als menig ander wil en kan indenken.

Verdediging? Nou nee hoor, ik leg gaarne e.e.a. uit, meer niet. Excuses voor de verwarring dan maar. En met je laatste zin ben ik t compleet eens maar dat heb ik al gezegd. ;)

okido! Geen verwarring hoor, ik begrijp je reactie.

...En verder blijf je met je tengels van gebruikers af!

:D:D:D

ik durf niet eens, die lui zijn mij te groot en te sterk...

Alsof je niet meer trots mag zijn als je wel gebruikt. :D

Die 'trots' is erin geramd door het NeCeDo lijkt wel. Die spreken onophoudelijk over de trots van de natural. Ik ben trots op m'n body en of dat fysiek nou bereikt is mét stront of zonderr stront, mét stero's of zonder, ik vind het belangrijker of iemand een prettige persoonlijkheid is dat is het belangrijkst.

Ik ken genoeg naturals in de gym met een ROTMENTALITEIT alleen maar omdat wanneer ze een gebruiker zien ze meteen triest gaan lopen kijken.
Waarom heb ik geen moeite met een natural maar andersom wel?

Natuurlijk mag je trots zijn als je wel gebruikt ik heb het puur over mijn eigen gevoel .
Ik wil wel graag redelijk groot worden in elk geval in vergelijk met iet bb maar ik heb ook niet de ambitie om giga te worden (nog niet in elk geval).
En trots was ook niet de enige reden waarom ik het niet zou doen zoals je hebt kunnen lezen.

Ik blijf natural in de eerste plaatst om mijn gezondheid. Als je begint moet je ook blijven gebruiken, niemand valt graag terug op een vroeger niveau.

Ik vindt het persoonlijk ook knapper (ook esthetisch) wat naturals kunnen bereiken.
Ik zou persoonlijk ook niet van mijn resultaten kunnen genieten wanneer ik dit bereikt heb met AS. Het zou als valsspelen aanvoelen.
Als je met een racefiets een wedstrijdje wint tegen iemand met een klassieke fiets, kun je ook niet echt genieten van je overwinning.

Ieder doet "natuurlijk" waar hij zin in heeft...

Verdediging? Nou nee hoor, ik leg gaarne e.e.a. uit, meer niet. Excuses voor de verwarring dan maar. En met je laatste zin ben ik t compleet eens maar dat heb ik al gezegd. ;)

Als ik dit topic zo 's doorlees heb ik ook het idee dat veel niet-gebruikers niet helemaal weten waar ze over praten. Het wordt dan natuurlijk moeilijk om een goed onderbouwde motivatie te geven.

Terug
Naar boven