- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal jullie uit jullie droomwereld helpen..
Opa dbc01 is...
NATURAL!!!!!!!!!!!!!!
Ik zal jullie uit jullie droomwereld helpen..
Opa dbc01 is...
NATURAL!!!!!!!!!!!!!!

. Daar heb je toch geen AS voor nodig 
K*topmerking,ouwe.
Ik wil jou en DBC wel es naast elkaar zien.....durf te wedden dat je mond ineens helemaal zo rap niet meer is,gab.![]()

Haha ik denk dat je daar nog aardig naast kan zitten.
Maarja een monsterkuurder naast een "natural" is ook niet echt objectief te noemen.
Mensen met verstand weten toch wel dat die supplementen niets uithalen en alleen maar geld kosten.
Trouwens zoveel supplementen met bijwerkingen waar jij op doelt heb je tegenwoordig niet meer en daarnaast supplementen gebruik is ook voor een natural een must.
Haha daarom zet ik natural ook tussen aanhalingstekens omdat ik vrijwel alle gewonnen massa met kuren verloren hebt.

?
Sinds wanneer heb je een motivatie nodig om iets te zijn wat je van nature al bent?
Natural ben je vanzelf al,maar je kunt ervoor kiezen om te gaan kuren,als je daar een goede motivatie voor hebt...
Het schijnt dat je dan wel veel meer en zwaarder kunt trainen dat lijkt me wel een groot voordeel![]()
Maargoed ik mag het niet,en zit ook niet te kijken op de bijverschijnselen die je ervan kunt krijgen,plus je moet het illegaal kopen dus wie weet wat voor zooi je jezelf echt inspuit.
jody zei:waarom zouden supplementen een must zijn?
ik ben de laatste 6 weken elke week een kilo bijgekomen en mijn vetpercentge blijft gelijk en ik neem geen supplementen.
ik heb jaaren supplementen genomen en ik vond dat het vooral tss de oren zit
je bent gewoon ongemotiveerd

Zit ik op m'n PC, lul weer tegen m'n wil in in m'n hand omdat ik toch maar even op Bangbro's ging kijken.