XXL Nutrition

Sticky Wat is jouw motivatie om natural te zijn/blijven...?

Ik zal jullie uit jullie droomwereld helpen..

Opa dbc01 is...

NATURAL!!!!!!!!!!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
das onder de gordel...

Dat zou je wel zeggen als je die foto's ziet idd.

:roflol:

Mijn motivatie: Wat ik wil bereiken is zeker geen monsterfysiek, gewoon nette proporties en een mooie fysiek maar wel veel kracht :D. Daar heb je toch geen AS voor nodig :)

Dat zou je wel zeggen als je die foto's ziet idd.

K*topmerking,ouwe.

Jij bent net als die andere ''helden'' aan het worden en dat is erg jammer van je.

Een grote bek op internet maar nooit op een meeting komen omdat je weet dat wat je grote mond zegt je lichaam niet kan waarmaken want daarom post je ook nooit foto's van jezelf

Ik wil jou en DBC wel es naast elkaar zien.....durf te wedden dat je mond ineens helemaal zo rap niet meer is,gab.;)

OT

Iedereen moet zelf weten wat ie doet hoor maar die domme opmerkingen van;ik ben trots omdat ik naturel ben doen me over de grond gieren van het lachen.

Wel zuipen,slikke en snuiven op zn tijd maar A.S zijn verwerpelijk.....ongelofelijk.

Trouwens respect voor de jongens die om ''normale'' redenen niet willen gebruiken.....ieder zn ding.

Ten eerste omdat ik nog te jong ben, en ten tweede omdat ik het niet zo heb op naalden.

K*topmerking,ouwe.
Ik wil jou en DBC wel es naast elkaar zien.....durf te wedden dat je mond ineens helemaal zo rap niet meer is,gab.;)

Haha ik denk dat je daar nog aardig naast kan zitten.
Maarja een monsterkuurder naast een "natural" is ook niet echt objectief te noemen.

Laat ik je 1 wijze les leren,gab.

Foto's zijn geen werkelijkheid.....ik heb gasten gezien die er op de foto erg buff uitzagen maar IRL zwaar tegenvielen.

Maar je kan natuurlijk een meeting meepakken om te bewijzen dat het in jouw geval anders is.

Ik mag je vd rest graag maar het is gewoon not done om mensen op hun foto's te beoordelen.

Ik zie er nog veel k*tter uit op pics maar ook dan zeg ik weer.....9 dec is de WOK.....benieuwd wie van dit forum groter dan mij zal zijn.;)

Enne....naturel was je niet meer,weet je nog?

Je bent nu net zo ''erg'' als ons.

Mensen met verstand weten toch wel dat die supplementen niets uithalen en alleen maar geld kosten.
Trouwens zoveel supplementen met bijwerkingen waar jij op doelt heb je tegenwoordig niet meer en daarnaast supplementen gebruik is ook voor een natural een must.

waarom zouden supplementen een must zijn?
ik ben de laatste 6 weken elke week een kilo bijgekomen en mijn vetpercentge blijft gelijk en ik neem geen supplementen.
ik heb jaaren supplementen genomen en ik vond dat het vooral tss de oren zit

Haha daarom zet ik natural ook tussen aanhalingstekens omdat ik vrijwel alle gewonnen massa met kuren verloren hebt.

ik ben en blijf natural omdat ik gezond sterk wil worden. En niet mijn gezondheid wil vernaaien.

Haha daarom zet ik natural ook tussen aanhalingstekens omdat ik vrijwel alle gewonnen massa met kuren verloren hebt.

Net als je gevoel voor grammatica :roflol: ;)

Ik doe het niet omdat ik maar pas 3 jaar train... Da's niks, ben nog láng niet op mijn naturel max denk ik zo... dus ver in te toekomst maybe :D

ik heb geen motivatie

Sinds wanneer heb je een motivatie nodig om iets te zijn wat je van nature al bent??? ?

Natural ben je vanzelf al,maar je kunt ervoor kiezen om te gaan kuren,als je daar een goede motivatie voor hebt...

Het schijnt dat je dan wel veel meer en zwaarder kunt trainen dat lijkt me wel een groot voordeel:D

Maargoed ik mag het niet,en zit ook niet te kijken op de bijverschijnselen die je ervan kunt krijgen,plus je moet het illegaal kopen dus wie weet wat voor zooi je jezelf echt inspuit.

• Topic Starter Topic Starter
Sinds wanneer heb je een motivatie nodig om iets te zijn wat je van nature al bent??? ?

Natural ben je vanzelf al,maar je kunt ervoor kiezen om te gaan kuren,als je daar een goede motivatie voor hebt...

Het schijnt dat je dan wel veel meer en zwaarder kunt trainen dat lijkt me wel een groot voordeel:D

Maargoed ik mag het niet,en zit ook niet te kijken op de bijverschijnselen die je ervan kunt krijgen,plus je moet het illegaal kopen dus wie weet wat voor zooi je jezelf echt inspuit.

Uiteraard, toch heb je een bepaalde drijfkracht (=motivatie) welke je ervan weerhoudt om te gaan gebruiken en dus je motivatie is om natural te zijn en t blijven, dat was het idee van het topic.

Je legt het zelf al uit.

jody zei:
waarom zouden supplementen een must zijn?
ik ben de laatste 6 weken elke week een kilo bijgekomen en mijn vetpercentge blijft gelijk en ik neem geen supplementen.
ik heb jaaren supplementen genomen en ik vond dat het vooral tss de oren zit

supplementen als whey, creatine, daar doel ik op. Voor serieuze voeding, gedoeld op het best mogelijke resultaat, doe je jezelf tekort als je essentiele dingen eruit laat.

Sta zelf op m'n achterste poten wanneer m'n maaltijd, en dat zijn er 10 per dag, ook maar even te laat komt. Dan slaat al gauw agressiviteit toe.

Verder wordt ik soms gek van het kwakken moeten leggen, bij het opstaan, na het werk, voor het trainen, na het trainen, voor het slapen gaan. Krijg je met 15 eggs a day he. :p Zit ik op m'n PC, lul weer tegen m'n wil in in m'n hand omdat ik toch maar even op Bangbro's ging kijken.

Ben niet vies van tripmiddelen en andere dope, veel blowen, en voor mezelf ga dat niet samen met kuren, dus geen AAS, wel recreatieve drugs.

Voeding kost me toch wel 400 EU of iets meer per maand, dus financieel zou ik het ook niet prettig vinden.

De nadelen die ik nu al sterk heb, terugtrekking van m'n omgeving, zal dan in nog heviger mate optreden en doorslaan in isolatie en een zware ego bonk van m'n persoonlijkheid makenm.

Terug
Naar boven