XXL Nutrition

Wat merk jij van creatine?

Nou de emmer(wc)zat vanmorgen weer lekker goed vol....:eek:

15 gram is gewoon erg veel.
Oplaadfases voegen niks toe aan het effect van Creatine gebruik.

5 gram per dag is echt voldoende.

Zoveel verschillende verhalen hoor je over dit supplement,heb mijn dosis deze dag verlaagd naar 10 gram eens kijken wat we morgen gaan doen,als het nog steeds last geeft ga ik naar de 5 gr,in ieder geval bedankt voor de tip...:thumb:

Toen ik begon met creatine,
Kon ik de weken erop, constand met een pen mijn gewicht op me schema verhogen.
Als ik de creatine opdronk leek het wel of ik wakker werd, en had ik na een lange werkdag in 1x weer veel zin om te gaan fitensse!
Ook ben ik in 4 weken 4/5 kg aan gekomen.

Bij mij werkte het goed, werd wakker/sterker en had er meer zin in.

Deed weinig bij me.. nu terug aan het nemen met vit suppl, visolie, dextrose.. hoop dat nu wel helpt

kre alkalyne werkt als een beest bij mij ;) :)

Toen ik het gebruikte kwam ik een paar kilo aan en ik kon zo'n 5 kilo meer liften op de apparaten.

Ik zie hier in sommige reacties staan dat mensen het na inname na enkele minuten voelen... Hebben we het dan over zuivere creatine? Of zo'n mix van creatine met cafeine en dergelijke....

Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat je gelijk energie krijgt enzo van creatine zelf, dat heeft tijd nodig.toch?

Zo zie je ook vaak dat de ene creatine (zogenaamd) niet werkt bij een persoone, en dan schakelen ze over naar een ander chemisch goedje met oppeppers en dergelijke, dan voelen ze opeens de creatine die daar in zit.
Creatine voel je naar mijn idee niet, je merkt het alleen op bepaalde punten tijdens training en /of herstel.

Ben het met bovenstaande poster eens..

Oplaadfase van 15 gram per dag..en de weken daarna 5 gram per dag..
maar het heeft weinig werking bij mij???

moest er alleen onwijs veel en vaak van pissen. hou t lekker bij weightgainers rest vind ik zonde van mn geld

Welke creatine had je dan gebruikt?

Niets eigenlijk

meer energie over het algemeen en kan toch wel meer reps doen voor mij gevoel...

Body & Fitshop CEE ging ik wat veel vocht van vasthouden, maar wel iets sterker en vooral meer reps bij hetzelfde gewicht.
XXL Nutrition Creatine Mono heb ik nu het idee dat ik minder vocht vasthou en toch wel de positieve effecten hou. Ik zat al een tijd op een plateau met bepaalde oefeneningen. Na een week of 4 Creatine Mono kon ik meer herhalingen op een hoger gewicht, dus zeker positief. Ik ga sowieso hard omhoog in gewicht van creatine... zo 5kg tijdens zo'n 6-8 weken kuurtje. Zal helaas ook wel veel vocht zijn, maar vast ook wel wat mooie massa.

Ik gebruik nu zelf sinds een paar dagen creatine, dus lijkt het mij wel interessant om te weten wat creatine bij jullie allemaal deed?

Ik ben nog niks zwaarder geworden, maar ik merk wel dat ik tijdens de trainingen veel meer energie heb.

Laat jullie reactie maar komen;)
Meer kracht, Beetje vocht bijgekomen, Meer energie vond het wel relaxed voor een keertje :rolleyes:

Terug
Naar boven