Fitness Seller

Wat nemen de "grote" jongens???

haha wat een gelul allemaal we komen er toch niet achter

idd wat maakt het trouwens uit:scratch:

spuit in al wat je wilt, om prof te worden is er meer nodig

Wat ik mij dus afvraag : waarom gaat men van 500mg test e, gelijk naar 750 of zelfs 1000mg ?

Is een kleinere stap niet veel logischer? Bijvoorbeeld 500-600-700 etc ?
Anders zit je idd binnen no-time op de paar gram en het lijkt mij (geen ervaring, puur speculatie) dat je ook goed gaat op iets meer ipv gelijk 50% meer.

Idd, en ik vraag me ook echt af wat de meerwaarde is tussen 2000 mg test in de week en 4000 mg. Je lichaam kan niet meer opnemen dan het kan opnemen.
Het zijn ook de stacks die t doen en niet die oneindig grote hoelveelheid test.

ja er staan idd constant artsen in gold's gym en alle andere om de pro's bloed af te nemen en hun test bij te spuiten
en asperines voor het hart??? moest dit echt zo zijn denk ik niet dat ronnie dit zomaar aan je neus zou hangen.....n**ga PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!:rolleyes:

n*ger, zoals jij zegt. Als je een beetje verstand hebt weet je wat asperines met je doen en waar je het voor kan gebruiken. Zo heeft Coleman's arts hem aangeraden verrekent met zijn gewicht 80 mg asperine per dag in te nemen om het zn hart wat makkelijker te maken..
En nee er staat geen legioen artsen in Golds Gym nee, doe maar sarcastisch. Je bent enorm naief en zelfingenomen als je bij voorbaat niemands info wilt aannemen..

Svp niet op de man gaan spelen heren. Hou 't netjes. :)

En nee er staat geen legioen artsen in Golds Gym nee, doe maar sarcastisch. Je bent enorm naief en zelfingenomen als je bij voorbaat niemands info wilt aannemen..

Het hoef ook niet in Gold's Gym te gebeuren, ik heb 'n dvd van Ronnie waarin hij thuis aan cardio doet en ik moet zeggen dat hij 'n aardige sportzaaltje thuis heeft ingericht.

Wat ik mij dus afvraag : waarom gaat men van 500mg test e, gelijk naar 750 of zelfs 1000mg ?

Is een kleinere stap niet veel logischer? Bijvoorbeeld 500-600-700 etc ?
Anders zit je idd binnen no-time op de paar gram en het lijkt mij (geen ervaring, puur speculatie) dat je ook goed gaat op iets meer ipv gelijk 50% meer.
Idd vooral mannen die al zo lang in het pro-circuit zitten (Coleman) die nemen toch niet van die monsterstappen. Anders zit je op no-time op te grote dosissen.

Vergeten jullie niet 1 ding, dat die gasten al 18 jaar wreed aan het trainen zijn?
Of in Coleman zijn geval nog meer.

hoezo? als je geen wedstrijden draait mag je niet zoveel gebruiken?:rolleyes:

Waar zeg ik dat het niet mag?:rolleyes:

Voor mijn part koopt iemand een Formule1-bolide om ermee over z'n parkeerplaats heen en weer te rijden. Ik mag dat raar vinden. Je kunt je dan afvragen waarom iemand dat dan doet. Waarom gaat iemand mega-doseringen gebruiken zonder wedstrijden te draaien? Is zo iemand niet tevreden met hoe hij of zij eruit ziet? Of is het wat anders?

Ik heb er geen problemen mee hoor zolang je je omgeving er niet mee tot last bent.

En nu weer ontopic.

Als er in het wierennen al medicijnen en producten worden genomen die zich nog in een zwaar experimenteel stadium bevinden, dan is dit bij bodybuilding waarschijnlijk nog wel erger. Ook zij worden wellicht begeleid door "artsen" die meer weten dan een sporter zelf kan uitvinden. De basis zal in grote lijnen hetzelfde zijn denk ik, maar voor dat beetje extra komt er wel meer bij kijken.

Myostatineblokkers lijkt me een zekerheid zo zijn er nog wel een paar middelen uit die hoek te bedenken. Denk aan de beginselen van gendoping.

Aardig voorbeeld vind ik Luke Wood, sinds hij bij Milos zit gaat'ie als een ecto op z'n eerste kuur. Terwijl hij toch niet klein was daarvoor..........zet je toch aan het denken omdat bijvoorbeeld bij Milos er meer heel opvallend hard gaan.

Denk ook aan mensen als Victor Conte en dr. Fuentes. Dat soort types weten meer dan wij met z'n allen op dit board bij elkaar.

jaaa daar wou ik het ook es over hebben, die mannen die bij milos getraind worden, WHAT THE **** , sommige trainen al +10j onder begeleiding, zaten zeer zekers al aan al de shizzle die te te verkijgen is en spatten ineens uiteen (+10kg beef op 6 maand) sinds ze bij milos trainde.
ik zie hier op het forum mensen die al jaren kuren en klagen dat ze telkens maar een paar luttele kilos pakken op hun hoge doseringen aas-gh-igf.
what's milos secret ?

heb een mail gestuurd , we zullen zien!

Terug
Naar boven