Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja er staan idd constant artsen in gold's gym en alle andere om de pro's bloed af te nemen en hun test bij te spuiten
en asperines voor het hartmoest dit echt zo zijn denk ik niet dat ronnie dit zomaar aan je neus zou hangen.....n**ga PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
idd wat maakt het trouwens uit
spuit in al wat je wilt, om prof te worden is er meer nodig

En nee er staat geen legioen artsen in Golds Gym nee, doe maar sarcastisch. Je bent enorm naief en zelfingenomen als je bij voorbaat niemands info wilt aannemen..
Idd vooral mannen die al zo lang in het pro-circuit zitten (Coleman) die nemen toch niet van die monsterstappen. Anders zit je op no-time op te grote dosissen.Wat ik mij dus afvraag : waarom gaat men van 500mg test e, gelijk naar 750 of zelfs 1000mg ?
Is een kleinere stap niet veel logischer? Bijvoorbeeld 500-600-700 etc ?
Anders zit je idd binnen no-time op de paar gram en het lijkt mij (geen ervaring, puur speculatie) dat je ook goed gaat op iets meer ipv gelijk 50% meer.
Idd vooral mannen die al zo lang in het pro-circuit zitten (Coleman) die nemen toch niet van die monsterstappen. Anders zit je op no-time op te grote dosissen.
hoe denk je dat hij zo geworden is
Ik bedoel dat hij niet meteen met 250mg omhoog gaat anders zit je in 3 jaar al op 2-3gr
.hoezo? als je geen wedstrijden draait mag je niet zoveel gebruiken?![]()
HGH an STH is niet hetzelfde
HGH kwam/komt uit mensen/apen met alle ziektes en kwaaltjes vandien
STH kwam veel later en is syntetisch/nagemaakt
zijn wel beiden GH![]()
Klopt dat
Je verbeterde mij maar...