AndroidHealthClinic

Wat nemen de "grote" jongens???

DY bijvoorbeeld deed de laatste paar jaren van zn carriere kuren zoals ik die laatst deed.

nee dat is niet waar, al aan het begin van zijn carriere waren het de short cycles van Paul B die hem groot maakte, echter door verschillende sponsorcontracten moest Dorian het contact verbreken met PB.

PB was nogal loslippig en vertelde men wat Dorian en zijn andere atleten zoal gebruikten, en daar zijn de sponsors niet blij mee;) t moet tenslote lijken dat alles van de cell tech komt;)

Weer ik bro, dat zeg ik toch ook.

Doe jij de volgende of blijf je blaffen? :D

edit: DY heeft nooit het contact verbroken met Paul, hij bleef Dorian helpen met zn cycles

Die 200mg oxy zal wel dagelijks zijn denk ik of niet?
Lekker voor de lever btw

heej je moet niet mij quoten maar b No1

bro, k heb het over soortgelijk ikzelf gebruik geen bold en deca samen, ik zit met mijn test, gh-sth-hgh (allemaal t zelfde:D) en drol zit ik op ongeveer die dosis, en 200 drol is per dag waarschijnlijk;)

hèhè ja die per dag en per week ff verwisseld het is dus 200mg oxy per DAG;)

hahaha komop man, die artsen hebben wel meer te doen, en dat is lekker slapen als je elk halfuur getest wordt:p

:D :D :rolleyes:

haha, ik kan je vertellen dat het zeker zo is. Er zijn ook aantal artsen bekend om geraakt, helaas kan het tegenwoordig niet meer zo openbaar door het taboe..

En ik PM je wel 1 van de mailtjes naar je;) Miss eerst nadenken voordat je mensen beoordeelt gast:D

haha, ik kan je vertellen dat het zeker zo is. Er zijn ook aantal artsen bekend om geraakt, helaas kan het tegenwoordig niet meer zo openbaar door het taboe..

En ik PM je wel 1 van de mailtjes naar je;) Miss eerst nadenken voordat je mensen beoordeelt gast:D

die mensen hebben daar mensen voor die hun mail beantwoorden maar dan met eigen naam eronder, en dat van dat elke 30 minute testen is bullshit;)

die 30 minuten hoef je niet te precies te nemen hoor. Ze worden wel degelijk voor en tijdens trainingen getest..

Volgens mij is het vetverbrande effect nog niet aanwezig na 30 dagen..
Spiermassa zonder trainen? Je maakt extra spiercellen aan tijdens HGH kuur, maar of dat zonder training ook gebeurd..

Terug
Naar boven