Tomgh
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onverbeterlijk liberaalHoewel ik ook wel wat linkse antwoorden gaf zoals meer belasting voor mensen met een zeer hoog inkomen kwam ik toch weer op VVD uit.

Onverbeterlijk liberaal
Had net hetzelfde, ik stelde me sociaal en verdraagzaam op en toch ging ik meer de rechterzijde op, imo moet je toch wel ziekelijk links zijn om niet tenminste bij centrumrechts te belanden in België of Nederland.

Ik vertrouw er helemaal op dat Femke Halsema Minister-President wordt. Dan wordt Nederland weer een groene economie en groene samenleving! Lange leve GROEN de kleur van de toekomst.
Klopt, hier had het meer de betekenis "heel erg"

Maar ik weet het, kan jammer genoeg nog niet mee bepalen wat er gaat gebeuren in den haag.....Ook al past de pvv meer bij mijn idealen, zou ik toch vvd stemmen. Een stem op de Pvv is een deels toch verloren stem want niemand gaat met ze in zee. Vvd is daarom toch een betere optie! Denk dus goed na want de Pvv wint toch nog niet met zo'n meerderheid dat ze zelf een kamer meerderheid krijgen.

wtfD66.............
vvd heeft ook sterke punten overigens
zie dan weer wle cohen het liefst als minister-president