XXL Nutrition

WAT STEMT DBB.COM: 2e kamer verkiezingen (NL)

Peiling Peiling Op welke pollitieke partij ga jij stemmen tijdens de 2e kamer verkiezingen?

• CDA

Stemmen: 7 1,5%
  • PVDA

Stemmen: 26 5,7%
  • SP

Stemmen: 18 4,0%
  • VVD

Stemmen: 94 20,8%
  • PVV

Stemmen: 176 38,9%
  • GroenLinks

Stemmen: 19 4,2%
  • Christenunie

Stemmen: 2 0,4%
  • D66

Stemmen: 29 6,4%
  • Partij voor de dieren

Stemmen: 12 2,6%
  • SGP

Stemmen: 0 0,0%
  • Verdonk

Stemmen: 0 0,0%
  • Anders, nl

Stemmen: 8 1,8%
  • Ik ga niet stemmen.

Stemmen: 25 5,5%
  • Ben Belg

Stemmen: 37 8,2%

• Totaal stemmers
    453
pvv, nice om te zien dat ik niet de enige ben!

Hoewel ik ook wel wat linkse antwoorden gaf zoals meer belasting voor mensen met een zeer hoog inkomen kwam ik toch weer op VVD uit.

Hoewel ik ook wel wat linkse antwoorden gaf zoals meer belasting voor mensen met een zeer hoog inkomen kwam ik toch weer op VVD uit.
Onverbeterlijk liberaal :D

Had net hetzelfde, ik stelde me sociaal en verdraagzaam op en toch ging ik meer de rechterzijde op, imo moet je toch wel ziekelijk links zijn om niet tenminste bij centrumrechts te belanden in België of Nederland.

Onverbeterlijk liberaal :D

Had net hetzelfde, ik stelde me sociaal en verdraagzaam op en toch ging ik meer de rechterzijde op, imo moet je toch wel ziekelijk links zijn om niet tenminste bij centrumrechts te belanden in België of Nederland.

Ruim begrip van ziekelijk heb je dan:D

Ik vertrouw er helemaal op dat Femke Halsema Minister-President wordt. Dan wordt Nederland weer een groene economie en groene samenleving! Lange leve GROEN de kleur van de toekomst.

groenlinks

D66.............
vvd heeft ook sterke punten overigens
zie dan weer wle cohen het liefst als minister-president

Ook al past de pvv meer bij mijn idealen, zou ik toch vvd stemmen. Een stem op de Pvv is een deels toch verloren stem want niemand gaat met ze in zee. Vvd is daarom toch een betere optie! Denk dus goed na want de Pvv wint toch nog niet met zo'n meerderheid dat ze zelf een kamer meerderheid krijgen.

Ook al past de pvv meer bij mijn idealen, zou ik toch vvd stemmen. Een stem op de Pvv is een deels toch verloren stem want niemand gaat met ze in zee. Vvd is daarom toch een betere optie! Denk dus goed na want de Pvv wint toch nog niet met zo'n meerderheid dat ze zelf een kamer meerderheid krijgen.

Ik ken jouw sociale positie natuurlijk niet maar heb je ook nagedacht over de gevolgen van het VVD beleid naast veiligheid en integratie? Ik krijg de indruk dat veel jonge mensen maar op de VVD stemmen omdat ze het idee hebben dat die wat die thema's betreft erg dicht bij de PVV zitten terwijl de VVD natuurlijk hele andere speerpunten heeft op het gebied van de economie, zorg en sociale zekerheid. Zaken waar ze in de meeste gevallen niet bepaald overeen komen met de PVV.

edit:
Leeftijd heeft zeker wel wat te maken met wijsheid. Een paar jaar geleden was je brein nog volledig in vorming en hevig verminkt door hormonale invloeden, op je 17e is dat nog niet volledig uitgewoed, het is wetenschappelijk aangetoond dat pubers in bepaalde mate 'niet goed snik' zijn. :D

Laatst bewerkt:
sodeju, wat een boel PVV stemmers!

ze mogen best wat zetels hebben zodat ze een vinger in de pap hebben, maar regeren lijkt me niet de oplossing.

Zou er een correlatie zijn tussen het testosteron gehalte van een mens en haar politieke voorkeur?

PVV, snel een rechtse coalitie van VVD+PVV (+- 65 zetels) en wellicht het CDA. CDA is redelijk geil om te regeren en zo kunnen ze de Christelijke identiteit in Nederland bewaken.. ;)

veel mensen voor pvv zie ik hier haha. Niet anders verwacht ook. Misschien heel leuk en aardig om de criminele buitenlanders het land uit te gooien en minder buitenlanders toe te laten, maar dat is ook het enige waar pvv over kan praten. Voor de rest hebben ze echt nergens verstand van.

Terug
Naar boven