XXL Nutrition

WAT STEMT DBB.COM: 2e kamer verkiezingen (NL)

Peiling Peiling Op welke pollitieke partij ga jij stemmen tijdens de 2e kamer verkiezingen?

• CDA

Stemmen: 7 1,5%
  • PVDA

Stemmen: 26 5,7%
  • SP

Stemmen: 18 4,0%
  • VVD

Stemmen: 94 20,8%
  • PVV

Stemmen: 176 38,9%
  • GroenLinks

Stemmen: 19 4,2%
  • Christenunie

Stemmen: 2 0,4%
  • D66

Stemmen: 29 6,4%
  • Partij voor de dieren

Stemmen: 12 2,6%
  • SGP

Stemmen: 0 0,0%
  • Verdonk

Stemmen: 0 0,0%
  • Anders, nl

Stemmen: 8 1,8%
  • Ik ga niet stemmen.

Stemmen: 25 5,5%
  • Ben Belg

Stemmen: 37 8,2%

• Totaal stemmers
    453
SP wilde best meeregeren, PvdA en ook het CDA gooide de knuppel in het hoenderhok. CDA wilde geen te groot links blok in de coalitie en het PvdA zal bang zijn geweest dat de SP teveel invloed zou krijgen. PvdA heeft dat waarschijnlijk wel goed gedaan, die eten nu langzaam de SP leeg qua kiezers.

en dat allemaal in het belang van het land

SP wilde best meeregeren, PvdA en ook het CDA gooide de knuppel in het hoenderhok. CDA wilde geen te groot links blok in de coalitie en het PvdA zal bang zijn geweest dat de SP teveel invloed zou krijgen. PvdA heeft dat waarschijnlijk wel goed gedaan, die eten nu langzaam de SP leeg qua kiezers.
Ah, ik meende me toch te herinneren dat de SP het niet zag zitten dat de CDA of CU erbij was en dat ze daarom ook deelname weigerden. Kan me vergissen.

Misschien plant ik me bacillen nog wel even op dat stem biljet alvorens het blanco en doorgescheurd dat grijze containertje ingaat.

PVV-2.gif

Misschien plant ik me bacillen nog wel even op dat stem biljet alvorens het blanco en doorgescheurd dat grijze containertje ingaat.

Wat ik me altijd afvraag, is er enige sociale bewogenheid van jouw kant of kan het je eigenlijk gewoon allemaal worst wezen.

Pvdd

d66!

Net voor de gein eens wat vragen beantwoord op Stemmentracker en die verwijzen mij uiteindelijk door naar de SP.. :roflol:

Enkele vragen waarbij ik met de SP botste;

De regering moet onderzoeken of gewapende militairen aan boord van koopvaardijschepen geplaatst kunnen worden, als er geen EU- of NAVO-konvooi beschikbaar is.

Ik stemde VOOR, zij tegen.

De aanstelling van de imam van Marokkaanse afkomst in het leger moet ongedaan worden gemaakt.

De bijdrage aan medefinancieringsorganisaties voor ontwikkelingssamenwerking moet worden geschrapt.

De regering moet afzien van het sluiten van gevangenissen

De SP is helaas op sommige gebieden wat aan de softe kant. De PVV vangt die kant weer op maar is mijn inziens te partijdig in het Midden-Oosten conflict (Pro-Pisrael), en daar is de Europeaan ook niet bij gebaat.

Laatst bewerkt:
Geen idee nog, maar ik weet zeker dat ik NIET op de PVV stem.

Ik stem express groen links, ik hou niet van extreem rechts gedachtengoed.

En begin niet over moslims dit moslims dat want die enkele marokkaantjes die een buurt verzieken staat direct gelijk aan de 2,3 miljoen euro PER JAAR kostende bewaking door politie bij het BETAALD VOETBAL elk jaar, en dat is 95 procent gewoon de witte hollander !!

En daar betaal ik ook aan mee , aan de beveiliging van het tuig dat stadions sloopt en wil vechten..en dat wil ik niet !!!!!

Laatst bewerkt:
kieswijzer geeft meeste overeenkomsten met éénNL en Lijst fortuyn, daarna VVD en PVV. VVD trekt me persoonlijk meeste aan.

Kieswijzer is prima gereedschap om de mentaal luie onderlaag, het geteisem, een enigszins afgewogen keuze te helpen maken wat betreft politieke voorkeur. Niets mis mee verder, je geeft in ieder geval aan waar je beperkingen liggen.

Kieswijzer is prima gereedschap om de mentaal luie onderlaag, het geteisem, een enigszins afgewogen keuze te helpen maken wat betreft politieke voorkeur. Niets mis mee verder, je geeft in ieder geval aan waar je beperkingen liggen.

Nou, nou wat een karikatuur maak je er weer van. Het kan best een handige tool zijn om te zien of jouw standpunten overeenkomen met die van de diverse politieke partijen. Daarna kan je dan de programma's in duiken maar als je dat niet doet ben je nog geen geteisem natuurlijk.

Klaaswitz is dronken en begint weer wannabee marky trekjes te vertonen.

Halve tamme! Maar bestaat jouw wereld nou uit de halve tammen en daarnaast jezelf?

Nou, er zijn er wel ontzettend veel moet ik zeggen maar je moet me niet altijd even serieus nemen. Ik neem aan dat je het wel met me eens bent dat er gewoon ontzettend veel halve garen rondlopen die daar van alles aan zouden kunnen doen maar om de een of andere merkwaardige reden bewust de voorkeur geven aan slap ongefundeerd uit de nek schreeuwen.

Ze schreeuwen ook altijd zo hard :(

oooj shit zoveel pvv.

Terug
Naar boven