AndroidHealthClinic

WAT STEMT DBB.COM: 2e kamer verkiezingen (NL)

Peiling Peiling Op welke pollitieke partij ga jij stemmen tijdens de 2e kamer verkiezingen?

• CDA

Stemmen: 7 1,5%
  • PVDA

Stemmen: 26 5,7%
  • SP

Stemmen: 18 4,0%
  • VVD

Stemmen: 94 20,8%
  • PVV

Stemmen: 176 38,9%
  • GroenLinks

Stemmen: 19 4,2%
  • Christenunie

Stemmen: 2 0,4%
  • D66

Stemmen: 29 6,4%
  • Partij voor de dieren

Stemmen: 12 2,6%
  • SGP

Stemmen: 0 0,0%
  • Verdonk

Stemmen: 0 0,0%
  • Anders, nl

Stemmen: 8 1,8%
  • Ik ga niet stemmen.

Stemmen: 25 5,5%
  • Ben Belg

Stemmen: 37 8,2%

• Totaal stemmers
    453
Nog een paar stemmen en ik zie dat de PVV - volgens de DBB-enquete - niet eens meer een coalitie hoeft te vormen.. :D

pvv, niet zo zeer omdat ik volledig achter Wilders sta, maar meer om een signaal af te geven dat het in Nederland de verkeerde kant op gaat...

Tuurlijk...de meningen mogen best verdeeld zijn, maar dit is een van de zelfzame onderwerpen waarin je gewoon WEET met 100% zekerheid en accuratesse en boven alle twijfel verheven dat het absoluut erger kan.....

Een mening dat het niet erger kan is als zeggen dat water niet bestaat uit h2o.....dat de wereld plat is, dat zuurstof een overbodige luxe is, en dat varkens vliegen. ...

Kortom...het is gewoon compleet aantoonbaar onjuist en tegen beter weten in.

ja idd maar mooie praatjes uberlinks gedoe en heel veel loze beloftes (leugens)
hebben ons ook niets verder gebracht dus is het gewoon tijd voor een heel andere aanpak en misschien kunnen we er allemaal een handje bij helpen
Als we het hele land aan een paar kopjes over laten en zelf ons niet inzetten voor een schoon,veilig, en economisch goed leefmilieu dan wordt het ook nix

we horen elk jaar dat het beter zal gaan en je wordt gewoon voor de gek gehouden . ipv 10% voorruit ga je altijd zoveel % achteruit
kilometerheffing zou geweldig worden en voor iedereen beter..gaat alleen maa rhoop geld kosten blijkt dan weer en zo is het met alles

voor criminelen is het nog altijd een paradijs.

maarja dit is een bodybuildingforum..ga weer verder met mijn eigen leven. moet zeggen dat ik nu ik steeds meer verantwoordelijkheden hebben en een gezinnetje heb wel steeds meer interesse krijg voor politiek en alles er om heen...wil daadwerkelijk een goede toekomst voor mijn zoon strax

nou kan ik gaan denken dat 1 "simpele ziel" weinig kan veranderen maar als je niets probeert..wie niet waagt die niet wint..niet geschoten is altijd mis

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

[/COLOR]Wel veel stemmen voor de PVV :eek:.

Laatst bewerkt:
ja idd maar mooie praatjes uberlinks gedoe en heel veel loze beloftes (leugens) hebben ons ook niets verder gebracht dus is het gewoon tijd voor een heel andere aanpak en misschien kunnen we er allemaal een handje bij helpen

Ten eerste is hier geen uberlinks beleid gevoerd. Nog nooit! Wat we hier hebben is een neo-liberaal beleid doorkruist met christelijke traditionele waarden en af en toe een beetje een sociaal gezichtje.

Mensen die de term "uberlinks" gebruiken laten zich heel makkelijk voor de gek houden en zich van alles op de mouw spelden en hebben werkelijk geen idee wat er nu speelt. Het feit dat ze werkelijk geen idee hebben wat er nu speelt heeft waarschijnlijk mede geresulteerd in dat dit nu speelt...

En niet geschoten is altijd mis? Dat ben ik niet met je eens...mischien raak je je doel nietm, maar je kan nog een heleboel treffen....en mostly none of it is good.

Zo'n sntiment met politiek en met het keizen van volksvertegenwoordigers die de komende vier jaar gaan bepalen hoe ons land er voor die tijd en in de toekomst uitziet lijkt me een uiterst gevaarlijk sentiment.

pvv, niet zo zeer omdat ik volledig achter Wilders sta, maar meer om een signaal af te geven dat het in Nederland de verkeerde kant op gaat...

Oke, een anti-stem dus?
Maar ben je je er dan ook bewust van waar je voor stemt? Een fascistische, ultrazionistische, vrijheidsbeperkende hypocriete asociaal.

Ik bedoel: stem dan partij voor de dieren, daarmee laat je ook zien dat je het niet eens bent met het huidige politieke klimaat.

d'66

Oke, een anti-stem dus?
Maar ben je je er dan ook bewust van waar je voor stemt? Een fascistische, ultrazionistische, vrijheidsbeperkende hypocriete asociaal.

Ik bedoel: stem dan partij voor de dieren, daarmee laat je ook zien dat je het niet eens bent met het huidige politieke klimaat.
:roflol:

Het is gewoon nogal lastig te combineren die twee omdat je bij fascisme meestal denkt aan jodenhaat. Maar verder snap ik wel dat je bepaalde zaken herkent.

Weet ik. Het fascisme tot eind jaren dertig was ook niet per se antisemitisch, maar dat veranderde daarna natuurlijk snel.

Ah op die fiets.
Maar fascisme is niet per se nazisme natuurlijk:)

Mussolini als grondlegger van het hedendaagse fascisme was ook een anti-semiet. Net zoals Wilders een gelover in 1 groot complot, maar dan i.p.v. de moslims waren het de Joden die de touwtjes in handen hadden of wilden hebben. Complotdenken en een zondebok aanwijzen komt dus in ieder geval overeen. Wilders is behoorlijk ziek in de kop wat dat betreft, maar dat kan ook niet anders als je je laat inspireren door absolute debielen als Bat Ye'or.

Gelukkig is DBB niet representatief voor de totale Nederlandse bevolking.
Je haalt me de woorden uit de mond:p

Ik stem VVD. Had er een paar jaar geleden niet aan moeten denken om op VVD te stemmen met crybaby Rutte, maar ik moet zeggen dat ik hij echt verbeterd is. Toch jammer dat Wilders uit de VVD is gegaan, toen hij nog een beetje naar de realiteit werd getrokken vond ik hem wel goed en het deed de VVD ook goed, nu is hij instaat om zelfs de moslims de schuld te geven van het slechte wegdek door winterschade:rolleyes:

Qua % niet, maar ik denk qua trend (sowieso grote winst voor PVV) wel. Zal nog niet makkelijk worden als tegelijk de PvdA ook sterk wint.

PvdA verliest zetels maar is weer terug aan het krabbelen in de peilingen. PVV zal de grote winnaar worden maar waarschijnlijk net zoveel zetels halen als de SP bij de vorige verkiezingen. Dan ben je niet verzekerd van regeringsdeelname dus.

Maar als ik me niet vergis was het de SP zelf die toen niet veel ambitie had om te regeren? Terwijl Wilders kennelijk bijna staat te trappelen voor wat macht.

Maar als ik me niet vergis was het de SP zelf die toen niet veel ambitie had om te regeren? Terwijl Wilders kennelijk bijna staat te trappelen voor wat macht.

SP wilde best meeregeren, PvdA en ook het CDA gooide de knuppel in het hoenderhok. CDA wilde geen te groot links blok in de coalitie en het PvdA zal bang zijn geweest dat de SP teveel invloed zou krijgen. PvdA heeft dat waarschijnlijk wel goed gedaan, die eten nu langzaam de SP leeg qua kiezers.

Terug
Naar boven