Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk...de meningen mogen best verdeeld zijn, maar dit is een van de zelfzame onderwerpen waarin je gewoon WEET met 100% zekerheid en accuratesse en boven alle twijfel verheven dat het absoluut erger kan.....
Een mening dat het niet erger kan is als zeggen dat water niet bestaat uit h2o.....dat de wereld plat is, dat zuurstof een overbodige luxe is, en dat varkens vliegen. ...
Kortom...het is gewoon compleet aantoonbaar onjuist en tegen beter weten in.
dat slaat echt nergens op, maar goed jij mag toch nog niet stemmenpvv, niet zo zeer omdat ik volledig achter Wilders sta, maar meer om een signaal af te geven dat het in Nederland de verkeerde kant op gaat...

ja idd maar mooie praatjes uberlinks gedoe en heel veel loze beloftes (leugens) hebben ons ook niets verder gebracht dus is het gewoon tijd voor een heel andere aanpak en misschien kunnen we er allemaal een handje bij helpen
pvv, niet zo zeer omdat ik volledig achter Wilders sta, maar meer om een signaal af te geven dat het in Nederland de verkeerde kant op gaat...
Oke, een anti-stem dus?
Maar ben je je er dan ook bewust van waar je voor stemt? Een fascistische, ultrazionistische, vrijheidsbeperkende hypocriete asociaal.
Ik bedoel: stem dan partij voor de dieren, daarmee laat je ook zien dat je het niet eens bent met het huidige politieke klimaat.

Daar zou Wilders moeilijk een punt van kunnen maken.Het is gewoon nogal lastig te combineren die twee omdat je bij fascisme meestal denkt aan jodenhaat. Maar verder snap ik wel dat je bepaalde zaken herkent.

Ah op die fiets.
Maar fascisme is niet per se nazisme natuurlijk![]()
Nog een paar stemmen en ik zie dat de PVV - volgens de DBB-enquete - niet eens meer een coalitie hoeft te vormen..![]()
Je haalt me de woorden uit de mondGelukkig is DBB niet representatief voor de totale Nederlandse bevolking.

Qua % niet, maar ik denk qua trend (sowieso grote winst voor PVV) wel. Zal nog niet makkelijk worden als tegelijk de PvdA ook sterk wint.Gelukkig is DBB niet representatief voor de totale Nederlandse bevolking.
Qua % niet, maar ik denk qua trend (sowieso grote winst voor PVV) wel. Zal nog niet makkelijk worden als tegelijk de PvdA ook sterk wint.
Maar als ik me niet vergis was het de SP zelf die toen niet veel ambitie had om te regeren? Terwijl Wilders kennelijk bijna staat te trappelen voor wat macht.