Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als D66 wat groter zou zijn zou mijn stem er ook naar gaan, nu toch maar op VVD houdenBen geswitched van blanco naar D66. Niet echt mijn partij maar momenteel wel de partij die qua standpunten mij het meeste aanspreekt.

Stem je toch op albairak (hoe je dat ook spelt) of Plasterk.
Als je een huis van meer dan een miljoen bezit niet nee. Anders hoef je er niet zo bang voor te zijn. Dus stoppen met die angsthazerij.
Ik ben in de war nadat ik twee stemwijzers heb ingevuld. Er kwam een partij uit waarvan ik nooit had gedacht dat we gedeelde interesses hadden. Wat nu....
Wtf die woont in mijn dorp.
Wtf die woont in mijn dorp.![]()
Al hebben we iets van 2000 inwoners die ik in 21 jaar allemaal wel 'es gezien heb, ik heb haar nog nooit gezien. Bizar.

Als je een auto en een huis bezit kan je het beste niet op de PvdA stemmen.
Ben geswitched van blanco naar D66. Niet echt mijn partij maar momenteel wel de partij die qua standpunten mij het meeste aanspreekt.

De pvv heeft best wat punten waar ik het mee eens ben, alleen jammer van dat hele gezeik met die angst voor islamisering. Iemand een idee welke partij het meest in de buurt komt (maar dus zonder de standpunten over de islam)? VVD?
ik weet het, ik verdien geen stemrecht![]()
Ik kan niet wachten op die gekozen premier, burgemeester en referenda voor iedere opgeklopte issue, geeft leuke televisie!![]()

Ik mag nog niet stemmen maar heb wel een tijdje de politiek gevolgd.
Als ik zou mogen stemmen dan zou het VVD zijn. Gewoonweg omdat ze de staatsschuld willen terugbrengen, dit zou toch een keer moeten komen. Ook vind ik het idee dat ze willen dat mensen die nu in de uitkering zitten weer aan de slag zouden moeten gaan, door de uitkering niet mee te laten groeien met de lonen, maar met de inflatie. Behalve die kansarme mensen natuurlijk. Ook kansarme mensen niet toelaten vind ik wel een goed idee
Rechtste propaganda!