AndroidHealthClinic

WAT STEMT DBB.COM: 2e kamer verkiezingen (NL)

Peiling Peiling Op welke pollitieke partij ga jij stemmen tijdens de 2e kamer verkiezingen?

• CDA

Stemmen: 7 1,5%
  • PVDA

Stemmen: 26 5,7%
  • SP

Stemmen: 18 4,0%
  • VVD

Stemmen: 94 20,8%
  • PVV

Stemmen: 176 38,9%
  • GroenLinks

Stemmen: 19 4,2%
  • Christenunie

Stemmen: 2 0,4%
  • D66

Stemmen: 29 6,4%
  • Partij voor de dieren

Stemmen: 12 2,6%
  • SGP

Stemmen: 0 0,0%
  • Verdonk

Stemmen: 0 0,0%
  • Anders, nl

Stemmen: 8 1,8%
  • Ik ga niet stemmen.

Stemmen: 25 5,5%
  • Ben Belg

Stemmen: 37 8,2%

• Totaal stemmers
    453
Ik denk dat t nog weleens een latertje kan gaan worden.

Ik denk het ook. Gezien alles nu met de hand geteld gaat worden. Eerst hadden we nog stemmachines. Als ik zag wat voor mongolide personen er op dit stemkantoor zaten dan houd ik mijn hart vast. Het is ook niet voor niets Rotterdam natuurlijk :D

Ik denk het ook. Gezien alles nu met de hand geteld gaat worden. Eerst hadden we nog stemmachines. Als ik zag wat voor mongolide personen er op dit stemkantoor zaten dan houd ik mijn hart vast. Het is ook niet voor niets Rotterdam natuurlijk :D

Haha +1 dat kan nog weleens een hertelling worden.

VVD gestemd. Eerste keer stemmen, dus na legitimatie wilde ik in een keer een stemhokje binnen lopen. 'Meneer, uw stemlijst'.. 'Oh, misschien wel handig'.:p En wtf, wie verzint zulke grote stemlijsten, ik heb het weer op zn speciaalst terug gevouwen:cool: Just cause I can.

VVD gestemd. Eerste keer stemmen, dus na legitimatie wilde ik in een keer een stemhokje binnen lopen. 'Meneer, uw stemlijst'.. 'Oh, misschien wel handig'.:p En wtf, wie verzint zulke grote stemlijsten, ik heb het weer op zn speciaalst terug gevouwen:cool: Just cause I can.

precies hetzelfde bij mij, ik stemde ook voor de eerste keer en liep naar een hokje, zegt die vrouw wil je een stemkaart lijkt me wel zo handig heh. veels te grote kaart inderdaad.

precies hetzelfde bij mij, ik stemde ook voor de eerste keer en liep naar een hokje, zegt die vrouw wil je een stemkaart lijkt me wel zo handig heh. veels te grote kaart inderdaad.

:roflol: bij mij brak tot 2 keer toe het potlood doormidden, 'misschien wat minder gewichtheffen!' riep ze nog..:o

Maarre..waar stemde je op?

Laatst bewerkt:
Opkomst valt momenteel behoorlijk tegen, zal met het weer te maken hebben. Nadeel voor o.a. het PvdA, die steuntrekkers komen hun nest natuurlijk niet uit bij een buitje.

Dat is Perico, post ook op Fok!. Herkende die kop gelijk, wazig figuur.

Stemmen ze in NL nog met potlood? :p

In mijn dorp werd bij de vorige verkiezingen procentueel van geheel Nederland het meest op PVV gestemd, waarschijnlijk dit jaar weer... :)

Jammer genoeg gooi ik me stem liever in de prullebak dan op 1 van de pop-figuurtjes te stemmen.

Heb nog niemand gezien in de regering die echt zijn hart zit in dit trieste land, en het volk brengt zijn stem uit alleen uit woede (om deze regering een lesje te leren) waar dit land nog dieper wordt gehaald.

We hebben een radicale verandering nodig met iemand die verstand van zaken heeft en niet een schreeuwende feyenoord/ajax supporter die niks van voetbal snapt.

Ik ga toch mijn plicht doen om een balans in te brengen. Te veel van 1 partij is het doom van dit land.

Terug
Naar boven