Fitness Seller

WAT STEMT DBB.COM: 2e kamer verkiezingen (NL)

Peiling Peiling Op welke pollitieke partij ga jij stemmen tijdens de 2e kamer verkiezingen?

• CDA

Stemmen: 7 1,5%
  • PVDA

Stemmen: 26 5,7%
  • SP

Stemmen: 18 4,0%
  • VVD

Stemmen: 94 20,8%
  • PVV

Stemmen: 176 38,9%
  • GroenLinks

Stemmen: 19 4,2%
  • Christenunie

Stemmen: 2 0,4%
  • D66

Stemmen: 29 6,4%
  • Partij voor de dieren

Stemmen: 12 2,6%
  • SGP

Stemmen: 0 0,0%
  • Verdonk

Stemmen: 0 0,0%
  • Anders, nl

Stemmen: 8 1,8%
  • Ik ga niet stemmen.

Stemmen: 25 5,5%
  • Ben Belg

Stemmen: 37 8,2%

• Totaal stemmers
    453
Die magere graat heeft makkelijk lullen met haar miljoenen en haar luxe huurwoning in New York. Maar het zal wel hip zijn in dat mode-wereldje om te ageren tegen Wilders & Co.

Gevalletje ver-van-mijn-bed-show.

Inderdaad net als de voetballer Boulahrouz gisteren deed.

Voor Khalid Boulahrouz is het feit dat hij in Zuid-Afrika zit geen reden om niet te stemmen. Hij stuurt zijn vrouw naar het stembureau met een duidelijke boodschap: Stem vooral tegen Geert Wilders. "Hij is een gevaarlijke clown. Hij zet mensen met een bepaald geloof in de hoek, isoleert ze van de rest van de samenleving en zet er vervolgens het stempel gevaarlijk op," aldus Boulahrouz tegenover De Pers.
"Voor mij is Wilders een zwakke persoonlijkheid, iemand die mentaal volledig in de war is", besluit de verdediger. Het grootste deel van de 23-koppige spelersselectie is niet van plan iemand naar het stembureau te sturen. "Het is te veel gedoe, ze zijn onvoldoende geïnformeerd of hebben geen interesse."
voetbalcentraal.nl

Exitpoll van Maurice de Hond zo bij DWDD. Is wel toegestaan maar er wordt nu alweer schande van gesproken dat er een exitpoll wordt uitgezonden terwijl de verkiezingen nog bezig zijn. Vergeet niet dat exitpolls redelijk onbetrouwbaar zijn, verschillen van 3 tot 5 zetels komen vaak genoeg voor.

Zoals ik het nu hoor gaat ie het niet vertellen.
Stress in het halve land om een peiling een uurtje van te voren :rolleyes:

Probeer het te checken via peil.nl, maar die site ligt plat.

Inderdaad net als de voetballer Boulahrouz gisteren deed.

Voor Khalid Boulahrouz is het feit dat hij in Zuid-Afrika zit geen reden om niet te stemmen. Hij stuurt zijn vrouw naar het stembureau met een duidelijke boodschap: Stem vooral tegen Geert Wilders. "Hij is een gevaarlijke clown. Hij zet mensen met een bepaald geloof in de hoek, isoleert ze van de rest van de samenleving en zet er vervolgens het stempel gevaarlijk op," aldus Boulahrouz tegenover De Pers.
"Voor mij is Wilders een zwakke persoonlijkheid, iemand die mentaal volledig in de war is", besluit de verdediger. Het grootste deel van de 23-koppige spelersselectie is niet van plan iemand naar het stembureau te sturen. "Het is te veel gedoe, ze zijn onvoldoende geïnformeerd of hebben geen interesse."
voetbalcentraal.nl

Echt iemand die voortaan niet meer opgeroepen mag worden voor Oranje. (De tweede al na Affelay). Zulke uitspraken horen niet bij iemand die een voorbeeldsfunctie heeft in de maatschappij.

De 'exitpoll' van de Hond :

28ur5gy.jpg

Peiling Maurice de Hond

----
Eric was me voor :D

Moet je is bij de Telegraaf reacties kijken, daar stemt minimaal 90% pvv.
Haha telegraaf.... die mensen zijn alleen maar selectief bezig.
Ze brengen hun eigen mening uit in de vorm van de "geselecteerde" posters :rolleyes:

Was net ook naar de stembus gegaan, wat een grapje.
Er was een stembiljet zo uitgestoken dat je het makkelijk eruit kunt rukken tewijl de observatoeren druk bezig waren met andere dingen.

Lijkt echt op een kinderspel dit, ik hou me hart vast voor dit land.

Zoveel gezeik om een poll die hij elke dag laat zien. Niks nieuws. Wilders gaat flink inlopen

Echt iemand die voortaan niet meer opgeroepen mag worden voor Oranje. (De tweede al na Affelay). Zulke uitspraken horen niet bij iemand die een voorbeeldsfunctie heeft in de maatschappij.
Heh? Hoezo voorbeeld functie. Als voetballers een voorbeeldfunctie hebben mogen ze om te beginnen iets over hun domme koppen heen trekken en ducktape voor hun smoel.

Mja, ik ben geen voetbal liefhebber.

off-topic, waar kan ik Deense vlaggen kopen:p

Heh? Hoezo voorbeeld functie. Als voetballers een voorbeeldfunctie hebben mogen ze om te beginnen iets over hun domme koppen heen trekken en ducktape voor hun smoel.

Ze hebben een voorbeeldsfunctie, iedergeval ze zouden zich er bewust van moeten zijn dat veel mensen fan zijn van hun.

Maar on-topic: Ben echt benieuwd naar de uitslag en ik blijf hopen voor een rechtse meerderheid.

Ze hebben een voorbeeldsfunctie, iedergeval ze zouden zich er bewust van moeten zijn dat veel mensen fan zijn van hun.

Maar on-topic: Ben echt benieuwd naar de uitslag en ik blijf hopen voor een rechtse meerderheid.
Waarom ben je dan pro-PVV??? Nationalisme =/= rechts, gelukkig ben je nog minderjarig:rolleyes:

CDA 21
PvdA 31
VVD 31
PVV 23
SP 15
GL 11
D66 10
CU 5
PVDD 1
SGP 1

op NOS de voorlopige prognose. PVV grote winnaar dus

T zal toch niet gebeuren dat PvdA de grootste wordt:mad:

T zal toch niet gebeuren dat PvdA de grootste wordt:mad:

Die hebben voormalijk veel stemmen vanwege allochtoontjes

http://www.youtube.com/watch?v=wgfrI0TCqT0

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

Grappig man, landverrader.

wtf is nou zo'n definitieve eind prognose? hij heeft over de gemeentes die er na 8 uur zijn bijgekomen?

D66 gestemd. :)

FUUUUUUUUUU!!!!!!!!

Haha, hmmz, VVD + PVV + CDA .... uhhhh .... + SGP ....?

Terug
Naar boven