AndroidHealthClinic

WAT STEMT DBB.COM: 2e kamer verkiezingen (NL)

Peiling Peiling Op welke pollitieke partij ga jij stemmen tijdens de 2e kamer verkiezingen?

• CDA

Stemmen: 7 1,5%
  • PVDA

Stemmen: 26 5,7%
  • SP

Stemmen: 18 4,0%
  • VVD

Stemmen: 94 20,8%
  • PVV

Stemmen: 176 38,9%
  • GroenLinks

Stemmen: 19 4,2%
  • Christenunie

Stemmen: 2 0,4%
  • D66

Stemmen: 29 6,4%
  • Partij voor de dieren

Stemmen: 12 2,6%
  • SGP

Stemmen: 0 0,0%
  • Verdonk

Stemmen: 0 0,0%
  • Anders, nl

Stemmen: 8 1,8%
  • Ik ga niet stemmen.

Stemmen: 25 5,5%
  • Ben Belg

Stemmen: 37 8,2%

• Totaal stemmers
    453
Hoewel ik de mening deel dat de PVV niet bepaald goed zou zijn voor NL, klinkt ze toch wel een beetje als een naïef kind door zo'n ongenuanceerde uitspraken in het openbaar te doen. Voor iemand die havo heeft gedaan klinkt ze een beetje simpel imo.

Havo stelt ook weinig voor hoor. Verder is het inderdaad een naïef typje, zo'n ''wereldverbeteraar'' die 6 miljoen per jaar opstrijkt.

Examen afleggen voordat je gaat stemmen
Examen afleggen voordat je kinderen krijgt

:thumbup:, gisteren ook met wat mensen gesproken over wat ze gaan stemmen, ook op universitair niveau heeft het meerendeel geen flauw benul wat "hun" partij eigenlijk allemaal voor standpunten heeft
Ja de meeste mensen 'doen' de stemwijzer en stemmen dan de eerste partij van boven die bekend voorkomt ofzo..

vvd gestemd omdat pvda er veel te snel aankwam

Later ben ik er trouwens achtergekomen dat het ging om bende (uit het Oostblok) die op dien wijze in de regio Rotterdam velen mensen geld afhandig hebben gemaakt. Weer later kwam ik in een zelfde situatie en drong het snel genoeg tot me door dat ik weer met die specifieke bende had te maken. Uiteraard heb ik geen geld gegeven en wilde aanvankelijk doorlopen tot ik een 'geniale' ingeving kreeg; achter de wagen aan rennen met mijn mobiel in de fotografische stand om zodoende het kenteken vast te leggen. Al om de hoek rennend constateerde ik dat zij het volgende slachtoffer hadden aangesproken, daarop versnelde ik mij passen en dat hadden zij door, sprongen terug in de wagen een scheurde weg. Geen foto kunnen maken. Nog geen twee seconden later reedt er een politiewagen langs welke ik met zwaai bewegingen wilde appelleren, maar zij zagen mij niet staan. Ben nu nog steeds van slag.

Nu de pixels toch vanuit mijn keyboard je scherm vullen. Diezelfde bende is tevens verantwoordelijk voor autodiefstal en dan specifiek gericht op Audi en Volkswagen. Als je pech hebt is je wagen gestolen, als je minder pech hebt is alleen je integreerde navigatiesysteem en airbag gestolen. Dit doen zij allemaal volgens een vaste route en de kans dat je nog een keer bestolen wordt is aanzienlijk.

"Goed verhaal" :D

wat boeit het dat kindjes in afrika geen eten hebben, dat hadden ze 30 jaar terug ook al niet, ik kan er niet wakker van liggen, schaf ontwikkelingshulp maar af, en als je dat zo erg vin dan ga je zelf maar geld geven aan die mensen zodat ze wat te eten hebben. of ga naar die landen met een tas vol vreten en deel het uit. doutzen kroes doet ook alleen maar zwarte mannen, is zon multicultureel sletje.

ik heb sp een stem gegeven nl: Renske Leijten

wat boeit het dat kindjes in afrika geen eten hebben, dat hadden ze 30 jaar terug ook al niet, ik kan er niet wakker van liggen, schaf ontwikkelingshulp maar af, en als je dat zo erg vin dan ga je zelf maar geld geven aan die mensen zodat ze wat te eten hebben. of ga naar die landen met een tas vol vreten en deel het uit. doutzen kroes doet ook alleen maar zwarte mannen, is zon multicultureel sletje.
...in dat geval past de pvv perfect bij je.

btw ik heb net groenlinks gestemd :D

Ik stond daar in dat hokje, ik wist het nog steeds niet, dus heb maar piraten partij gestemd, dus ze hebben in ieder geval al 1 stem.:roflol:

SP gestemd, +3 maten overgehaald ook SP te stemmen.

Piratenpartij gestemd. Zelfs op het laatste moment twijfelde ik nog, maar ik gun ze wel een zeteltje.

Laten we een nieuwe poll maken, deze loopt al maanden. En velen zullen vast van mening zijn veranderd ;)

Zo, vandaag PVV gestemd (samen met 30 collega's in de pauze, afgesproken om allemaal op Geertje te gaan stemmen :roflol:)
Toch verwacht ik nog steeds dat ze de grootste zullen worden, alleen al omdat het een simpele partij is en dus voor een ieder die zich normaal helemaal niet bezich houdt met politiek, te begrijpen is.
Waarschijnlijk zullen dus vele die tot vandaag nergens hebben aangeven waarop zij zullen stemmen, vandaag toch op de PVV gaan stemmen.

Ik denk idd dat er veel meer mensen op de PVV gaan stemmen dan er in de peilingen wordt gezegd :P

Een vrouw naar mijn hart:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 17:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------

Ik denk idd dat er veel meer mensen op de PVV gaan stemmen dan er in de peilingen wordt gezegd :P

Jeps, in mijn mooie stad (:p) was het ook niet veracht, maar tochw erd de PVV de grootse met de gemeenteraads verkiezingen.

Kaas is groen kijkt mee:eek:

Bereid je voor op een epic mening over de politiek

D66 bitches!

Wanneer komen eigenlijk de eerste resultaten naar buiten? Na 9 uur gewoon?

Terug
Naar boven