AndroidHealthClinic

WAT STEMT DBB.COM: 2e kamer verkiezingen (NL)

Peiling Peiling Op welke pollitieke partij ga jij stemmen tijdens de 2e kamer verkiezingen?

• CDA

Stemmen: 7 1,5%
  • PVDA

Stemmen: 26 5,7%
  • SP

Stemmen: 18 4,0%
  • VVD

Stemmen: 94 20,8%
  • PVV

Stemmen: 176 38,9%
  • GroenLinks

Stemmen: 19 4,2%
  • Christenunie

Stemmen: 2 0,4%
  • D66

Stemmen: 29 6,4%
  • Partij voor de dieren

Stemmen: 12 2,6%
  • SGP

Stemmen: 0 0,0%
  • Verdonk

Stemmen: 0 0,0%
  • Anders, nl

Stemmen: 8 1,8%
  • Ik ga niet stemmen.

Stemmen: 25 5,5%
  • Ben Belg

Stemmen: 37 8,2%

• Totaal stemmers
    453
pvv gestemd natuurlijk maar 95% in de gemeen hier denk ik. zelfs mijn moeder is na jaren vvd stemmen overgestapt en mijn ouders waren altijd zo overdreven links op sommige punten

:p ja hoor vanochtend uit de nachtdienst eerst de teletekst van omroep brabant en wat lees ik weer: Wilders heeft het meest suc6 geboekt in de gemeente Rucphen :cool:

volgens mij al tig jaar zo want heel vroegaaaah stemde hier iedereen Jan Maat en later Pim Fortuijn en haalde ook het hoogste percentage

Heb jij een mentale beperking?

---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:38 ----------

:p ja hoor vanochtend uit de nachtdienst eerst de teletekst van omroep brabant en wat lees ik weer: Wilders heeft het meest suc6 geboekt in de gemeente Rucphen :cool:

volgens mij al tig jaar zo want heel vroegaaaah stemde hier iedereen Jan Maat en later Pim Fortuijn en haalde ook het hoogste percentage

Maar hoeveel allochtonen wonen daar nou?

Maar hoeveel allochtonen wonen daar nou?

Rond de 500 niet westerse allochtonen op een bevolkingsaantal van net boven de 20.000.

Ca 60 Marokkanen, 20 Turken, 35 Antilianen en 70 Surinamers. Je kan dus wel zeggen dat het daar zwart ziet van de mensen.

Kiezers kijken wel verder dan gemeentelijke grenzen.

In Rucphen :roflol: Natuurlijk komen er genoeg van die lui uit kleine dorpen en steden ook nog wel eens in grotere steden maar er zijn er ook genoeg die zo goed als nooit grote groepen allochtonen tegenkomen en al helemala niet de problematiek zoals die voorkomt in de grote steden.

Vind overigens de PVV met 24 zetels niet echt opvallend verder, gelijk aan de LPF ongeveer in 2002.

---------- Toegevoegd om 11:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

DEN HAAG - Een verhoging van de AOW-leeftijd is geen breekpunt meer voor Geert Wilders als de PVV in een kabinet met VVD en CDA kan meedoen.

Hij erkende donderdag voorafgaande aan de eerste fractievergadering na de verkiezingen dat dit een ''nuancering'' van een eerder standpunt is.

Tijdens de verkiezingscampagne stelde Wilders altijd dat de verhoging van de AOW-leeftijd het enige breekpunt voor de PVV is.

Nu houdt hij het erop dat het ''voor ons een heel belangrijk punt'' is. Een kabinet waarvan de PVV deel kan uitmaken, zou Wilders echter niet op dit punt laten schieten, zeker niet als dat een alternatief kan bieden aan een kabinet waarin het PvdA zou zitten.

http://www.nu.nl/nieuws/2266641/aow-geen-breekpunt-meer-wilders.html

Daar gaan we dan, nog even afwachten en meer islam is ook geen breekpunt meer. Hoppa grenzen open en de AOW naar 67, stem PVV! :roflol:

Wat een bullshit, de rijken worden rijker? Iedereen levert in.. Ja ga die hele rijke mensen/bedrijven maar extra belasten. Resultaat: ze verdwijnen uit nederland en dag dag belastingcentjes/kenniseconomie.

"Kunnen best wat meer missen". Wat een laf non-argument weer. Nergens op gebaseerd, slechts op jaloezie.

Immigratie staat inderdaad op 0, en toch kost het miljarden per jaar. Goh, hoe kan dat?

Juist, dan geven ze allemaal wat toe en vervolgens gebeurd er weer niks in dit land. Goeie.

Begrotingstekort schuiven we gewoon door naar de volgende generatie, anders kost dat te veel stemmen jo.

Het is gebaseerd op cijfers van het CPB en niet op jaloezie :).

Het kost miljarden per jaar als je de mensen meerekend die hier al jaren wonen en die een uitkering krijgen en die met justitie in aanraking komen.
Echter als je kijkt afgezien van de mensen die hier al wonen en de kosten daarvan kijkt hoeveel de immigratie NU kost valt het wel mee.
Of denken de mensen die rechts hebben gestemd dan de mensen die hier al wonen het land uigeschopt worden? als dat gebeurt strijd ik mee met de immigranten, want zo'n oneerlijke tweedeling is wat niemand wil (behalve veel pvvérs.)

[/COLOR]

Maar hoeveel allochtonen wonen daar nou?[/QUOTE]

rucphen ongeveer zo:
de shoarmapizzaboer&friends (volgens mij wonen ze niet eens hier)
paar vietnamezen
nog 1 turks gezin
2 chinees restaurant +aanhang?

vast nog een paar

Imeer-wilders.html[/url]

Daar gaan we dan, nog even afwachten en meer islam is ook geen breekpunt meer. Hoppa grenzen open en de AOW naar 67, stem PVV! :roflol:

Jij struint het internet ook maar af om iets te zoeken waarmee je Wilders mee op zijn oren denkt te kunnen slaan. Begint een beetje eentonig te worden dat ongenuanceerde gebrabbel tegenover de PVV terwijl je normaal gesproken verdomt goed begrijpt hoe de zaken in elkaar steken. Nu DOEN ze concessies en is het weer niet goed. rolleyes:

Het is volstrekt LOGISCH dat de PVV dit breekpunt laat vallen omdat een samenwerking met de VVD anders onmogelijk wordt en de PVV weer vier jaar in de oppositie kan zitten. Dan is het nog maar de vraag of ze zo groot zullen blijven. Wilders heeft dat goed door. Bovendien komt aan dat AOW-hoofdstuk nog lang geen einde en zullen de partijen daar over tien jaar nog over liggen stoeien.

Voor de PVV zijn er belangrijkere zaken waar zij een grote rol in willen spelen zoals Immigratie & Justitie. Als zij daar wat ministers voor kunnen leveren dan ben ik en waarschijnlijk nog honderdduizenden anderen tevreden. Het is NU of NOOIT voor de PVV om in een rol te kunnen spelen in de regering. Dan kun je wel zoals Maorijnissen in de oppositie gaan zitten maar daar schiet je uiteindelijk ook geen fl**ker mee op.

Jij schud ze ook zo uit je mouw he? Mocht je argument op enige waarheid berusten, wat ik ten zeerste betwijfel, dan zou ik zeggen: Duh, en die willen ze ook helemaal niet tegenkomen gezien de problematiek daaromheen. Maar ja die zal je ook wel willen ontkennen.

Schudt ze uit de mouw? Je schudt ze zelf toch ook uit de mouw? Alsof mensen vluchten naar Rucphen of Limburgse dorpen waar de meesten nog nooit van gehoord hebben. De bevolkingsaantallen van dat soort dorpen en kleine steden laten meestal een heel ander beeld zien. Stabiel of kleiner wordende dorpen

Het is gewoon een xenofobische teringbende in veel van die kleine dorpen, afhankelijk van de regio. Maar dat geldt voor alles van buitenaf en is niet alleen gericht op niet Westerse allochtonen. Maar ja vind maar een partij die tegen Hollanders is of andere figuren met stadse fratsen.

Goed gedaan concessies zijn, hoe je het ook went of keert, nooit uitgesloten en toont de bereidwilligheid van de PVV aan.

Zo kan je het ook stellen, je kan het ook kiezersbedrog noemen. Er zullen genoeg mensen op de PVV hebben gestemd vanwege hun AOW-standpunt. Ze hebben niet voor niets een vrij grote groei onder de kiezers boven de 50 jaar.

"Die rijken kunnen best wat meer missen, wat moeten ze met al dat geld?". Sommige mensen snappen er wel zo weinig van...

Jij schud ze ook zo uit je mouw he? Mocht je argument op enige waarheid berusten, wat ik ten zeerste betwijfel, dan zou ik zeggen: Duh, en die willen ze ook helemaal niet tegenkomen gezien de problematiek daaromheen. Maar ja die zal je ook wel willen ontkennen.

---------- Toegevoegd om 12:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:02 ----------

Goed gedaan concessies zijn, hoe je het ook went of keert, nooit uitgesloten en toont de bereidwilligheid van de PVV aan.
Als jullie gaan trouwen, mag ik dan getuige zijn? :D

EricR, de barmhartige Samaritaan, neemt het nu opeens op voor de PVV-stemmers die volgens hem in Wilders hun vertrouwen kwijt zijn nu hij het AOW-standpunt op de achtergrond plaatst om zodoende een regering te kunnen vormen.

Het moet niet gekker worden.. :roflol:

Ik vind het prima dat de PVV nu al concessies doet, ze kunnen mij niet snel genoeg als onderdeel van het establishment worden gezien. Die halve garen die massaal op Wilders hebben gestemd zullen in no-time gaan janken dat ook de PVV veel beloofd maar weinig klaarmaakt. Als ze op die manier te gretig willen reageren zal dit proces alleen maar versnellen.

Persoonlijk houd ik het op Paars Plus: VVD-PvdA-D66-GL, wat op genoeg zetels en draagvlak kan rekenen.

Om de simpele reden dat ik de volgende zaken belangrijk vind: een stevig economisch beleid, solidariteit en ontplooiing, investeringen in onderwijs en milieu plus enigszins sociale hervormingen.

Voor mij zijn veiligheid en immigratie mindere aandachtspunten (sorry, mensen), alhoewel ik besef dat dat voor veel andere mensen niet geldt en ik dit ook eigenlijk in mijn overweging zou moeten meenemen ... :D

De problemen op dit gebied zijn gewoon complex en verdienen zowel een duidelijke als genuanceerde aanpak.

Die halve garen die massaal op Wilders hebben gestemd zullen in no-time gaan janken dat ook de PVV veel beloofd maar weinig klaarmaakt. Als ze op die manier te gretig willen reageren zal dit proces alleen maar versnellen.

Voor een student die al bijna tegen de andropauze aanloopt stel je je wel verdomt arrogant op ten opzichte van de anderhalf miljoen landgenoten die op deze partij gestemd hebben. Blijft opvallend hoe sommigen hier demoniseren en de minderwaardigheid van andere stemmers proberen te benadrukken terwijl ze nog niet eens het verstand bezitten om te begrijpen waarom men eigenlijk massal een proteststem heeft uitgebracht op een bepaalde partij..

Voor een student die al bijna tegen de andropauze aanloopt stel je je wel verdomt arrogant op ten opzichte van de anderhalf miljoen landgenoten die op deze partij gestemd hebben. Blijft opvallend hoe sommigen hier demoniseren en de minderwaardigheid van andere stemmers proberen te benadrukken terwijl ze nog niet eens het verstand bezitten om te begrijpen waarom men eigenlijk massal een proteststem heeft uitgebracht op een bepaalde partij..

En niet te vergeten dat van iedere partij standpunten kunnen worden aangehaald waar je alleen maar hard om kunt lachen.

Oranje heeft nog niet eens gevoetbald en toch heeft dit land al een overwinning op zak..! :D

terwijl ze nog niet eens het verstand bezitten om te begrijpen waarom men eigenlijk massal een proteststem heeft uitgebracht op een bepaalde partij..

Ik begrijp heel goed waarom mensen 'een proteststem' hebben uitgebracht, het gros van dat zooitje heeft een nogal vervormd beeld van de werkelijkheid en op basis van die vervormde werkelijkheid denken ze dat er iets valt te protesteren. Halve garen ja, een heleboel. Kijk naar een Volendam, kijk naar Rucphen, kijk naar heel Limburg, het is om je kapot voor te schamen.

"Die rijken kunnen best wat meer missen, wat moeten ze met al dat geld?". Sommige mensen snappen er wel zo weinig van...

Whahahah lmao.

Dat was meer mijn idee.

Natuurlijk weet ik dat die "rijken" hun geld investeren en beleggen of sparen (wat de banken weer machtiger maakt) dus ze hebben er wel wat aan.

Maar ik zou er niets aan hebben, want geld is niet ales.... Als je gezond bent ben je rijker dan de rijkste persoon op aarde ;).

Terug
Naar boven