- Waardering
- 3.208
Als je niet in het centrum zit, dan ben je extreem, of tenminste uit het midden van het spectrum, lijkt me duidelijk. De groene partijen zijn bovendien hypocriet: ze willen minder CO2, maar pleiten tegelijk voor een totale stop van de kerncentrales (alvast toch in België). Sorry maar het is één van de twee, want zonder kerncentrales zal de CO2 uitstoot zo goed als zeker nog stijgen de komende jaren. Bovendien werkt men nu aan kernfusie, wat de nieuwe kerncentrales zullen moeten worden, zonder afval (helaas nog ver af). Het staat in elk geval vast dat je er met bio-energie, windmolens en zonne-energie alleen niet gaat komen. Bovendien is die 'groene energie' ook 30% duurder en afhankelijk van subsidies. Als je dan gaat pleiten voor het verdwijnen van kerncentrales terwijl je tegelijk bomen knuffelt, dan ben je gewoon een extremist, klaar.
Ik snap niet dat er nog twijfel bestaat bij de Nederlandse liberalen als het kiezen is tussen een uiterst linkse of een centrumrechtse coalitie. Het is toch klaar en duidelijk welke regering dan de meeste cohesie zal hebben en de minste tegenstrijdigheden. PVV doet blijkbaar de broek af, wel neem die partij er dan bij om je zetels te halen en ga verder met een centrumrechtse regering die flink bespaard en eindelijk eens werk maakt van een betere integratie.
Ik snap niet dat er nog twijfel bestaat bij de Nederlandse liberalen als het kiezen is tussen een uiterst linkse of een centrumrechtse coalitie. Het is toch klaar en duidelijk welke regering dan de meeste cohesie zal hebben en de minste tegenstrijdigheden. PVV doet blijkbaar de broek af, wel neem die partij er dan bij om je zetels te halen en ga verder met een centrumrechtse regering die flink bespaard en eindelijk eens werk maakt van een betere integratie.