- Waardering
- 2.658
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou wel eens een test willen hebben hoeveel van die PVV stemmers een uitkering hebben.Nee daar ben ik niet bang voor, maar voor de linkse luie uitkeringstrekkers. Kansloze immigranten die hier ons belastinggeld verspillen en criminele allochtonen brengen wel schade toe. Ik zie het ook al gebeuren in mijn woonplaats=> -Gratis feesten, 90% was allochtoon(iedergeval zo zagen ze eruit) en jahoor de ME moest komen
- gratis allochtonen fitness, ik betaal als nette burger elke maand er geld voor.
En ron1 verwoest, ja , als we nu niet ingrijpen zal de staat in twee staten gaan vervallen. Een normale nederlandse staat en een allochtoon+groenlinks terroristen staat. De sfeer zal alleen maar grimmiger worden. De verschuiving laat zien dat ik gelijk heb.

Dat PVV tweede is geworden betekent nog niet dat ze ook gaan regeren.
Wordt een zeer groot probleem zowiezo met vvd laat staan met overigen, de meesten kotsen van GW en zijn uitspraken en gedachtengoed.
En ook al gaat PVV regeren, als wilders voor een plan geen meerderheid krijgt of niet door de eerste kamer heen komt, krijgt hij niks voor elkaar...............snappen jullie dat wel helemaal, hoe dat werkt.......
Ik vraag me anderzijds af of jij snapt dat geen enkele partij in een coalitie hun programma 100% kan uitvoeren, en dat weet Wilders natuurlijk ook. Niet voor niets heeft hij een paar moeilijke breekpunten uit zijn programma nu al laten vallen (wat ik persoonlijk wat te vroeg vond, maar goed).
Het is best mogelijk dat Wilders heel zijn radicale houding vooral heeft gebruikt heeft om te scoren in de oppositie (wat goed gelukt is, laten we eerlijk zijn), en al lang op voorhand wist dat zijn programma in een regering gematigder zou moeten worden.
Volgens mij is het grote probleem van de pvv vooral dat de partij zelf, buiten Wilders, niet zo sterk is. Zowel qua structuur als qua personeel. Ik vraag me af of ze wel voldoende geschikte mensen kunnen leveren voor een stabiele en krachtige regering. Maar daarnaast denk ik dat een rechtse coalitie in elk geval een betere keuze is dan een zeer linkse coalitie.
Je kan het ook anders bekijken: hij zal dan de man zijn die het tenminste geprobeerd heeft met PVV, en kan zeggen dat het niet gelukt is vanwege die PVV. Zo wint hij mogelijk juist kiezers, omdat hij zelf niet de oorzaak is van de val van de regering + geen partij heeft uitgesloten en dus democratisch overkomt bij het volk.Ik denk niet dat Rutte zoiets heeft van 'ja ach als die coalitie dan toch valt dan valt ie', Die kan met zo'n instelling in no time weer terug gereduceerd worden naar 4e partij van het land. Als hij op die manier lichtzinnig over een komende coalitie gaat denken en zo'n kabinet in korte tijd ziet vallen zijn de rapen gaar, zijn stemmen zullen dan weer terugfladderen naar D66, CDA en wellicht de PVV verder doen versterken.
De andere coalitie zonder PVV is inderdaad een zeer linkse, waarin de VVD dus kleiner is dan de linkse meerderheid.
Buiten Wilders stelt het allemaal niet zoveel voor hoor.Het merendeel zit toch alleen maar voor zijn eigen salaris, net als in Brussel.
Hoe weet je eigenlijk dat de PVV niet zo sterk is met personeel, want alleen op Brinkman en uitgewoonde en vooral zeer intellectueel uitstralende Fleur A. kan je niet afgaan dunkt me.
Ik zeg ook niet dat het niet democratisch is, maar ik vind het persoonlijk gewoon 'democratischer' om 1 grote winnaar te laten deelnemen i.p.v. bijv. 2 of 3 (kleinere) verliezers.Maar wat is er niet democratisch aan het niet willen regeren met bepaalde partijen dan? De wil van het volk betekent dat je gaat voor een meerderheid (anders kan je natuurlijk ook niet regeren) in een coalitie. Dat betekent nog niet dat je iedere partij opneemt in een coalitie of dat je alleen de winnaars opneemt in een coalitie.
Ik heb zelf o.a. op D66 gestemd omdat ze op voorhand aangaven dat ze niet willen regeren met de PVV. Ook dat is democratie lijkt me, een gedeelte van het volk kiest een partij omdat deze juist ergens voor staat en duidelijk maakt dat niet iedere partij een gesprekspartner is.
Ik zeg ook niet dat het niet democratisch is, maar ik vind het persoonlijk gewoon 'democratischer' om 1 grote winnaar te laten deelnemen i.p.v. bijv. 2 of 3 (kleinere) verliezers.
(Novum) - Een meerderheid van de CDA-gemeenteraadsleden is tegen een coalitie met de PVV. Een op de zes overweegt zelfs op te stappen als het zo ver komt, concludeert het radioprogramma 'Dit is de Dag' uit een peiling. Ruim een kwart heeft geen bezwaar.
Ook oud-minister van Landbouw Cees Veerman (CDA) ziet een coalitie met de PVV niet zitten. "Een partij die uitstraalt dat er een inferieure groep mensen in dit land woont die maar beter kan vertrekken, vind ik geen partij waar je mee kunt samenwerken", zegt hij in Vrij Nederland.
Eerder keerden CDA-prominenten, onder wie Dries van Agt en Ruud Lubbers, zich tegen een coalitie met de PVV. Het Nederlands Dagblad concludeerde uit een rondgang langs de regionale afdelingen dat de regiovoorzitters een coalitie met de PVV ook niet zien zitten. De partij zou er beter aan doen om in de oppositie te gaan.
Veerman pleit in Vrij Nederland voor een coalitie van CDA, VVD en PvdA. "Dan ben je als CDA de kleinste en moet je vrede zien te stichten tussen die uitersten, een bemiddelende rol." Ook een buitenparlementair kabinet zou volgens hem een optie zijn. Dat houdt in dat Nederland als bedrijf wordt geleid door mensen als SER-voorzitter Alexander Rinnooy Kan, Akzo-topman Hans Wijers en eventueel Veerman zelf.
Informateur Uri Rosenthal onderzoekt of het mogelijk is een rechts kabinet samen te stellen met in ieder geval VVD en PVV. Met het CDA zou een nipte meerderheid van 76 zetels worden bereikt.
PVV-leider Geert Wilders nodigde CDA-leider Maxime Verhagen dinsdag nadrukkelijk uit om bij het overleg tussen hem, VVD-leider Mark Rutte en Rosenthal aan te schuiven, maar Verhagen ging daar niet op in