AndroidHealthClinic

wat te doen

• Topic Starter Topic Starter
Wahahah dat filmpje van dumpert te grappig

Ik laat het verkracht werk wel aan iemand anders over, maar verder goed idee man

Kijk, arnoldfan.
Als ik hem morgen zie en hij doet niks, doeik ook gewoon niks ik ga niks uitlokken weet je.
Maare als ie dan weer zo leijp kijkt met zn hoofd dan zeg ik er wel wat van en als ie me dan weer zo bij mn shirt pakt doe ik dat trucje van bas rutten ik heb net ff geoefend toch.
En als ik dan door die vrienden in elkaar geslagen wor.
Dan is dat mijn lot, weet je.
Maar dan ga ik hem wel achtervolgen na school en sla ik hem in elkaar met zon groep lonsdalers.

:roflol: te grappig gewoon.GRoep londsdalers :roflol: Je moet steken swa.Dit is 2007.Er word niet meer geslagen.Ze lachen je uit als je slaat.SChiet of steken,Ju weet selluf

swa? Begin jij nu ook al , of ben je surinaams?
Enne denk je echt dat het in de krant komt er worden hier elke dag mensen afgetuigd in amsterdam oost, west zuid overal, en kzie nooit wat in de krant.

On topic:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

pak je concentratieprobleem aan en alles lost zich vanzelf op :rolleyes:

Je gaat hem te lijf en neem de eventuele gevolgen voor lief, of je negeert 'm. Een topic aanmaken op 'n internetforum en wat stoere praat afgaan is wel héél erg makkelijk. Daden, geen woorden!

Natuurlijk niet je concentratie verliezen als je hem een pak slaag geeft, dan heb je er zelf een te pakken. :D

En, hoe ist het afgelopen vandaag?

Poeh jaa,, wat een dag man.
Ik had vanmorgen groep vrienden gebeld die wou ff langs wouden komen op scooter.
En liet ik iemand anders hem roepen hebben we ff beetje bedreigd en zo weet je.
Hij nog wat stoer doen omdat ie zn reputatie moet behouwe, maja kreeg ie een stoot van een vriend en toen kwam iedereen erbij, en ging ie naar de concierge ( neus gebroken of zo )
En ik hoop dat dit de punt van the story is, en dat ik niet door een groepje in elkaar geslage wor.

Heeft die jongen zijn neus gebroken? dan heb ik maar 1 advies voor je

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

de galg

eerder tjoekijk denk ik dan zo

Altijd nog beter dan in je kontje gedoet worden door een groep marokanen waarna ze je in de fik steken.;)

whaahahah
Kloon-account!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Naar boven