MuscleMeat

wat te doen

haha prince sukkeltje als je alles goed hebt doorgelezen merk je ook wel dat het meeste gelul is.
En wat 15 en grote bek, jij hier ja kom jij maar is voor mij staan en zeg dan nog een keer dan ik maar een KIND ben deze man die nu tegen jou typt is 1.90 en weegt 100 kilo.En is sinds 2 weken begonnen met bulken en een mass schema, dus hou je mond maar over x box.
JIJ bent je eerder aan het belachelijk maken door te denken dat alles wat ik typ, letterlijk meen. tring man

neen, nog steeds geen man ... Een jongen van 15 die 1,90 en 100 kilo weegt !

haha prince sukkeltje als je alles goed hebt doorgelezen merk je ook wel dat het meeste gelul is.
En wat 15 en grote bek, jij hier ja kom jij maar is voor mij staan en zeg dan nog een keer dan ik maar een KIND ben deze man die nu tegen jou typt is 1.90 en weegt 100 kilo.
En is sinds 2 weken begonnen met bulken en een mass schema, dus hou je mond maar over x box.
JIJ bent je eerder aan het belachelijk maken door te denken dat alles wat ik typ, letterlijk meen. tring man

Chill man.. Laat je niet zo op stang jagen.

• Topic Starter Topic Starter
wel een man man

ja 1.90 en 100 kilo je leest het goed

ga trainen man

En wat 15 en grote bek, jij hier ja kom jij maar is voor mij staan en zeg dan nog een keer dan ik maar een KIND ben deze man die nu tegen jou typt is 1.90 en weegt 100 kilo.
En is sinds 2 weken begonnen met bulken en een mass schema, dus hou je mond maar over x box.

onze vriend is hier blijkbaar veel assertiever dan op zijn school :D

en van wat heb je dat stukje tekst echt

Weet 1 ding, jij zware concentratiestoornissen ? En je zit op Altra, een school voor probleemjongeren ?
NEEN TOCH ?! Echt wel onterecht hoor !! Jij doet en gedraagt je 100% normaal voor iemand van 15 !!

PUNT

Sla 'em dood en verkracht z'n geit.

Ja ik zit op altra, maar ik ga weer terug naar regulier onderwijs.
Het was voor een half jaar om en school te vinden die geschikt voor mij is.

hahaha wel goed topic hoor

ik ben 15, ben 1 meter 90 dus ben een man :roflol: nee dan ben je een kind dat teveel kool op heeft :haha:

kerel als je hier probeert jezelf te bewijzen ga dan maar lekker karma scoren

Pff wahaha sukkel ik mag nog niet trainen??
Hoezo ben ik dan aankomende maandag bezig met de derde week van mijn massa schema?

Hoe kom je er echt bij dat je niet op je 15e in de gym mag trainen

Gozer, we lopen je te dollen! Niet alles zo serieus nemen en gelijk gaan schelden, scheelt je een hoop stress.. ;)

Monster topic, is die kerel al dood?

Ik had niet verwacht dat dit 6 paginas vol comments zouden worden
Op naar de 10

Nee hijs nog niet dood, morgen denk ik

Terug
Naar boven