Fitness Seller

wat te doen

Gewoon ontvoeren die handel, bivakmuts op en opwachten op school, dan weet die ook niet wie hetheeft gedaan, simpel toch , vervolgens rag je hem helemaal af zodat die in het ziekenhuis ligt, daarna stuur je hem een bossie bloemen met daarin beterschap, daarna zal die je respecteren zonder dat die weet dat je hem inelkaar geslagen hebt !.

FOOLPROOF!.

• Topic Starter Topic Starter
wahahahaah belg

Jammer.

nee daan niet jij man ik bedoel die belg met dat bericht voor jou die zon domme opmerking maakte

zeg dat ie op iph zit, en dat ie er maar wat mee moet doen, zn sikje wit maken

wahaha ideale pijphoogte

Kan die het beter afscheren, dat gaat kriebelen.

Gast, als dit serieus is... wat n p*ssy ben je! :o
Hoezo noem je jezelf überhaupt "plus"? ???
"Min" is mijns inziens beter van toepassing op je karakter.

Get a life!

Idd, ik zou er niet opkomen om dit op internet te zetten..:eek:

Benni, vind je het nou echt nodig om mijn gevoelens zo '' hard '' te kwetsen...
IK dacht,,dat wat we samen hadden, ECHT was.
En nu ben je Luc aan het ppen,, ik heb hier geen woorden voor Benjamin,,géén woorden...

MA en BB lijkt me geen goeie combo, Sanca

maah je heb keigoeie vooruitgang gemaakt zie ik nu net

Ja, eigenlijk verlang ik ook naar vechtsport, ik had ook op boksen gezeten voor paar jaartjes en nu heb ik echt zin om op free fight of zo te gaan, maar ik weet nu al dat ik nooit héél veel massa aan kan make, maar word je wel een beest van ja

geen zin om hele topic door te lezen , maarjah je bent 15 en iedereen wil zich beetje bewijzen tegenover zijn vrienden etc. Toen ik 15 was 1x ruzie gehad met een maroc. en z'n vriendjes... kwamen keer met zn 3en om me heen fietsen, beetje schelden... ik ben gewoon afgestapt en zei van. Ok kom maar dan! Dus toen kwam de opperloser van ik doe het wel even! Binnen 3 tellen had ik hem op de grond, zn vrienden lachten hem uit en hij helemaal boos, nog een keer proberen en weer hetzelfde geval. Ik ben weggefiets en heb nooit meer wat gehoord, wat een kansloze lui :roflol: kan er nog steeds om lachen

zat of zit jij dan ook op vechtsport?

Dude... Je bent 15 !! Denk je nu echt dat je in the bronx ofzo woont ! Damn... Zo stoer doen ! Waarom maak je deze topic nu aan? Dacht je dat er een paar van hier je gingen helpen ofzo... Je zegt het zelf gans in't begin, je weet niet waarom je dit getypt hebt mr het is er wel uit. Denk in't vervolg 2 x na voor je handelt en ga gaan uithuilen bij je mama, als ze je wil herkennen tenminste ! En wat zever je daar altijd van domme belg wanneer een belg iets post?! Je bent echt nog een kind dus gedraag je dan zo ook ! Je bent nog maar 15 !!! Dat is oké hoor !! Open een topic over X-box ofzo en niet over hoe je een maroc in elkaar moet rammen.
" Ik heb de oefeningen geoefend vanuit dat filmpje " :D En denk je nu dat je iedereen aankunt ofzo?? Zie je al staan in je kamer, karatekid !Tsjeezes.... Laat het gewoon zo ! Je bent je ferm belachelijk aan het maken, dat weet je toch !! Moest die maroc dit alles lezen, hij zou wat lachen met jou !!
En zoals eerder gezegd, geen woorden maar daden !

haha prince sukkeltje als je alles goed hebt doorgelezen merk je ook wel dat het meeste gelul is.
En wat 15 en grote bek, jij hier ja kom jij maar is voor mij staan en zeg dan nog een keer dan ik maar een KIND ben deze man die nu tegen jou typt is 1.90 en weegt 100 kilo.
En is sinds 2 weken begonnen met bulken en een mass schema, dus hou je mond maar over x box.
JIJ bent je eerder aan het belachelijk maken door te denken dat alles wat ik typ, letterlijk meen. tring man

Terug
Naar boven