Fitness Seller

Wat te drinken tijdens training?

Twitching

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
85kg
Hoi allen,

Ben nu een paar weekjes bezig met Kt en ik heb een paar vraagjes:

1. Wat drinken jullie tijdens KT? ik zit nu gewoon aan het water maar ik hoor om me heen dat het veel beter is om sportdrankjes te drinken. Wat drinken jullie zoal?

2. Ik gebruik whey 30gr+ 20gr dextro in water shake ongeveer 15 minuten na training, goede timing of moet ik 30 min wachten, hier hoor ik ook veel verschillende meningen over. En is dat genoeg dextro of zou ik echt 40gr moeten gebruiken. (ik probeer nog 10 kilo kwijt te raken ongeveer)

3. Ik heb nu een 2day split schema die ik 4x per week doe.
bvb ma1 di2 do1 vr2 is die vrije woensdag erg belangrijk of zou ik zoals deze week di1 wo2 do1 vr2 kunnen trainen zonder nadelen?

4. Wat zou ik kunnen innemen tussen KT en cardio zodat de cardio niet mijn spieren verbruikt? kan dit gewoon een sportdrankje zijn of moet ik meteen aan bcaa's denken?

Alvast bedankt mensen!

water tijdens trainen. Je shake kan je gewoon direct na je trainingen nemen, je zou ook voor je training zo'n shake kunnen nemen.

Ik neem aan dat je na de kracht je cardio doet? Je hoeft niks speciaals te nemen, gewoon goed water drinken, geen zorgen over het verbruiken van je spieren tijdens cardio.

water tijdens KT én shake voor cardio

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de antwoorden

Ok, water dus tijdens training shake voor cardio.

Wat vinden jullie van punt 3. maakt het niks uit dat er helemaal geen rust dag zit tussen die 4 dagen of moet dat eigenlijk wel?

Alvast bedankt

Bedankt voor de antwoorden

Ok, water dus tijdens training shake voor cardio.

Wat vinden jullie van punt 3. maakt het niks uit dat er helemaal geen rust dag zit tussen die 4 dagen of moet dat eigenlijk wel?

Alvast bedankt

Het kan natuurlijk wel, maar heeft nadeel voor herstel dus zeer aan te raden een dag rust er tussen te nemen.

Ik drink gewoon water tijdens de training. Meestal richting de 1,5L ik zie wel vaak exotische drankjes en AA-sportdrink enzo voorbij komen, maar daar word ik eerder misselijk van tijdens de training dan dat ik er energie van krijg ofzo.

Ik dronk vooral water, 1.5liter meestal per keer, vrij nadelig want dan moet je veel naar het toilet :p nu drink Muscle Protect, het smaakt nog goed ook

Ik neem een 1.5 liter fles Crystal Clear mee, lekker verfrissend. Als ik op een dag KT+cardio doe, gaat die met gemak op.

Water. Liters.

• Topic Starter Topic Starter
Leuk om te horen dat water eigenlijk gewoon prima is, die instructeur had echt zoiets van wie neemt er nu water mee heb je niks aan.

Ik ga nu dan gewoon water drinken en misschien later eens een keertje kijken naar bcaa's zoals muscle protect.

Thanks voor alle hulp guys!

Laatst bewerkt:
water.

Evt. wat bcaa d'r bij.

Bij mij is het standaard water+muscle protect. Als die halfvol is en ik moet nog even, vul ik hem weer bij met water. Maar ik neem altijd water met muscle protect.

.... Die instructeurs of werknemers wordt je soms ook moe van. Ik heb voor training shake+30g oats, tijdens training liter of 1.5 water, na training shake +30g oats weer

Ik drink altijd +- 1L aquarius tijdens het trainen

De meeste van die sportdrankjes zoals AA drink is een bom van suiker, dat power drink enzo ook, zie echt nooit een gevorderde krachttrainer in de gym met van die sportdrankjes, alleen gewoon water, kost het je ook niet onnodig geld en ik vind het ook gewoon het lekkerst tijdens het trainen

Je kan eventueel carnetine drankje nemen, die zijn best goedkoop en.goed voor droog worden.

Terug
Naar boven