Fitness Seller

Wat te drinken tijdens training?

• Topic Starter Topic Starter
Wow bedankt voor de vele reacties!! Zo zie je maar, trainers in sportscholen weten(snappen) ook niet alles :D

Het beste tijdens de training is een mix van dextrose en maltodextrine, en dan ongeveer 50 gram. Tijdens de training elke keer een kleine slok. Dit zorgt ervoor dat je cortisol wordt gedrukt en er minder spierafbraak plaats vind. Echter, niet iedereen kan tegen een crashende bloedsuiker spiegel, voor die dus water.

Daarnaast worden evetuele mineralen beter opgenomen als je een koolhydraat rijke drank neemt, dan wanneer je alleen water neemt.

Aminozuren.
Zoals muscle protect van bodyenfitshop.

water hoort bij trainen :)

Liters water tijdens mijn krachttraining.. Wanneer ik klaar ben met mijn 1ste spiergroep en ga beginnen met de 2de drink ik altijd de helft van mijn whey shake (30gr whey perfection + 1,5stuk banaan) en een fitness chocolade bar.. hangt ook wel beetje af of je aan het cutten bent of aan het bulken

• Topic Starter Topic Starter
Heheh je kan het idd zo lezen! Maar ik train 4 keer en elke keer 3 spiergroepen dus Ma; borst triceps benen Di; rug schouders biceps en dan Do en Vr weer. Ik ga eens kijken naar die Muscle Protect voor de aminozuren. Misschien voor tussen KT en Cardio in.

In ieder geval bedankt mensen!!!

Heheh je kan het idd zo lezen! Maar ik train 4 keer en elke keer 3 spiergroepen dus Ma; borst triceps benen Di; rug schouders biceps en dan Do en Vr weer. Ik ga eens kijken naar die Muscle Protect voor de aminozuren. Misschien voor tussen KT en Cardio in.

In ieder geval bedankt mensen!!!
Zeker een aanrader! doen!

Uit onderzoek is gebleken dat een sportdrankje effectief kan zijn tijdens het trainen. Heb je geen sportdrankje? Dan is de tweede keuze gauw gemaakt: water!

Terug
Naar boven