Fitness Seller

Wat te eten voor de training voor meer energie

Bezoekers in dit topic

Aj_boxing

Cool Novice
Lid geworden
2 jan 2017
Berichten
227
Waardering
113
Lengte
1m84
Massa
82kg
Hooi,

Ik eet altijd voor het sporten 1 of 2 bananen, maar toch merk is soms dat ik dan nog niet echt veel energie heb. Mn voeding is voor de rest goed. Ik heb ooit pre workout geprobeert maar die vond ik zo vies en chemisch dat ik die direct heb weggegooid. Hebben jullie misschien nog dingen of tips die ik voor de training kan eten/doen om meer energie te hebben tijdens de training?

Gr
 
Hooi,

Ik eet altijd voor het sporten 1 of 2 bananen, maar toch merk is soms dat ik dan nog niet echt veel energie heb. Mn voeding is voor de rest goed. Ik heb ooit pre workout geprobeert maar die vond ik zo vies en chemisch dat ik die direct heb weggegooid. Hebben jullie misschien nog dingen of tips die ik voor de training kan eten/doen om meer energie te hebben tijdens de training?

Gr
Waxy maize of vitargo iets in die richting of intra workout
 
Dextrose.
 
2 bananen? Daar kun je ook niet op trainen, apekop....haha grapje...1 1/2-2 uur van te voren een complete eiwitrijke warme maaltijd naar binnen werken
Dan heb je voldoende brandstof...
 
Ik pak gewoon 30-60 minuten voor het trainen een maaltijd met 125 gr rijst (ongekookt afgewogen) met kip en groente.
Dan heb je genoeg energie.
 
Ik pak gewoon 30-60 minuten voor het trainen een maaltijd met 125 gr rijst (ongekookt afgewogen) met kip en groente.
Dan heb je genoeg energie.
Komt het er ook terug uit na 30 minuten als je hard genoeg traint toch
 
Komt het er ook terug uit na 30 minuten als je hard genoeg traint toch
nope... geen last van. En na de training meteen weer een maaltijd.
Ben gewoon een bodemloze put op dat gebied :o
 
2-3 uur voor je training min. 70gr koolhydraten en kwartier van te voren 1 of 2 bananen.
 
Ik eet meestal 2-2.5u me pre wo maaltijd a 600-1000 kcal. Werkt prima. Indien de mogelijkheid er is 1-2 bakkies koffie vooraf.
 
Ik pak gewoon 30-60 minuten voor het trainen een maaltijd met 125 gr rijst (ongekookt afgewogen) met kip en groente.
Dan heb je genoeg energie.


Same here..gekookte kip, rijst en groentjes opbakken in chilli saus..
 
Pak een goeie tas koffie of caffeine tab.
EDIT: bij de voetbal eten ze een halfuurtje voor de training een beetje witte pasta met bruine suiker. En tijdens de halftime een banaan
 
Laatst bewerkt:
2 bananen? Daar kun je ook niet op trainen, apekop....haha grapje...1 1/2-2 uur van te voren een complete eiwitrijke warme maaltijd naar binnen werken
Dan heb je voldoende brandstof...

Ja dat doe ik sws als ik savonds ga trainen, eerst maaltijd van vlees/groente/rijst en dan net voor de training 2 bananen ofso. Ik dacht juist dat dextrose en waxy maize voor na de training was. En als ik sochtends ga (meestal 1 keer in de week) dan neem ik maar n paar boterhammen voor de workout omdat ik dan nog geen hele maaltijd naar binnen krijg ;)
 
Ja dat doe ik sws als ik savonds ga trainen, eerst maaltijd van vlees/groente/rijst en dan net voor de training 2 bananen ofso. Ik dacht juist dat dextrose en waxy maize voor na de training was. En als ik sochtends ga (meestal 1 keer in de week) dan neem ik maar n paar boterhammen voor de workout omdat ik dan nog geen hele maaltijd naar binnen krijg ;)
Ah zo. Wel lastig man op bijna een lege maag trainen, dat gaat je nog een keer opbreken zeker wanneer je tegen je max aanzit.
Kieper een warme maaltijd in de blender zou een oplossing kunnen zijn..gelukkig is het maar 1x/wk..
 
Friet met stoofvlees.
 
Back
Naar boven