XXL Nutrition

Sticky Wat train je straks....

Borst! Beste dag van de week.

borst/triceps

zondag officiele borstdag?

Borst/triceps
comment: Straks voor het eerst een pre-workout supp gebruiken (superpump) Ben benieuwd wat het doet.

full body zware singles op compound, plus wat pompwerk isolatie.

(knip mezelf net alleen in mijn vinger met een snoeischaartje en bloed als een rund (zo voel ik me ook wel))

Laatst bewerkt:
De lb training van gisteren.

Vandaag is rustdagje, lekker van het zonnetje genieten.

Straks schouders, biceps/triceps dumbbellen en buikspieren/onderrug combi.

Borst, schouders, triceps.

vanmorgen heerlijk benen getraind 8 setjes squat, 4 lunges, 4 leggextensions, 4 kuiten.

Heb nu al 16 dagen niet fanatiek kunnen trainen ivm met sleutelbeen!
Maar vanochtend wel ff lekker leg extension , seated calf press en leg curl gedaan. Vervolgens 30minuten crosstrainer door alleen de beentjes te bewegen

Vandaag rust maar 'k heb wel een gigantische drang voor te gaan trainen. Was het al maar morgen.

Rust (= groeien in het weekend). Btw, 1000e pagina.:D

full body zware singles op compound, plus wat pompwerk isolatie.

(knip mezelf net alleen in mijn vinger met een snoeischaartje en bloed als een rund (zo voel ik me ook wel))

PS: niet een goed idee om te gaan deadliften met een verse diepe wond in je vinger... de wond barstte open en ik bloedde over de vloer en de stang.... damn.

Een ****ing week niet getrained door uitstapje met school dus morgen BENEN en SCHOUDERS:fire:

Stukje fietsen over een kwartiertje.

PS: niet een goed idee om te gaan deadliften met een verse diepe wond in je vinger... de wond barstte open en ik bloedde over de vloer en de stang.... damn.

Dat wordt vast een paar dagen gedwongen benenapparaten trainen :(

- zometeen crosstrainer, 5 min. opwarmen en 20 min. HIIT
- max. hf was 185 bpm

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven