MassFreak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 135
- Lengte
- 1m68
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
), traps (db shrugs) en wat AaAbBbbbZzzZ 4 ThA GiRlZzZ! Jeweet!Ga lekker rustig aan doen man je moet het niet onderschatten, straks gaat het erger worden daar heb je niks aan of moet je de trein halen?Mijn rug lijkt meer te branden dan gister. Ik heb eigenlijk geen flauw benul wat nou de pijn is van
- serieuze beschadiging of
- spierpijn
Ik kijk het aan tot een uurtje of 4. Als het gaat dan wordt het schouders + cardio. Anders ga ik een uur cardio-en.
Bottenrammelaar.
Ga lekker rustig aan doen man je moet het niet onderschatten, straks gaat het erger worden daar heb je niks aan of moet je de trein halen?
Je hebt gelijk man. Wanneer ik een kans zie dat ik met mijn schema door kan gaan wil die grijpen, soms tegen beter weten in. 2 dagen geen KT zal mij heus niet killen. Zo is hetJe hebt gelijk man. Wanneer ik een kans zie dat ik met mijn schema door kan gaan wil die grijpen, soms tegen beter weten in. 2 dagen geen KT zal mij heus niet killen.
Cardio will do the trick.