Fitness Seller

Sticky Wat train je straks....

Borst, tri en traps. Maar eerst boodschappen doen!

Vanavond lichte schoudertraining, abs en cardio!

Borst en Triceps Over een uurtje:D pak ook ff men traps mee

Rug en Biceps

Altijd al een favoriet geweest. Nog 4 uur en dan mag ik. Kan niet wachten.

Borst en benen...

Benen. Vanavond spinning als cardio. :p

Rustdag, morgen knallen!

Lb

Vanavond rug en biceps trainen, gaat weer spierpijn opleveren.

Morgen weer trainen, FB

En weer rusten.

Pff, gisteren zwaar de traps gedaan, voel nu nu al branden.
Gisteravond ook naar het werk gelopen, vanavond ook nog even gelopen maar voel me toch niet meer zo happy met lopen, fietsen is toch leuker.
Vannacht laatste nachtdienst en dan morgen lekker uitslapen, morgenavond weer knallen met schouders, kuiten en buik.
Ow, voor Hemelvaart en de dagen erna staan er leuke fietstochtjes gepland van zo'n 60 a 90km per dag, puur voor de conditieopbouw.

Pff, gisteren zwaar de traps gedaan, voel nu nu al branden.
Gisteravond ook naar het werk gelopen, vanavond ook nog even gelopen maar voel me toch niet meer zo happy met lopen, fietsen is toch leuker.
Vannacht laatste nachtdienst en dan morgen lekker uitslapen, morgenavond weer knallen met schouders, kuiten en buik.
Ow, voor Hemelvaart en de dagen erna staan er leuke fietstochtjes gepland van zo'n 60 a 90km per dag, puur voor de conditieopbouw.

Hoe krijg je het voor elkaar om zoveel te fietsen, en alsnog 129 kg te wegen? Aangezien ik aanneem dat je met zoveel cardio geen bf van 20+ hebt!

Vandaag was het benen, biceps onderarmen.
Voelde bij men eerste setjes squat dat het goed ging, dus andere quad oefening weggelaten en squat verdubbeld. 10 setjes, failing tussen 4 en 7 reps. Afzien en zalig gevoel als ik het klaar krijg. :)

Heb nergens stretchmarks maar ben bovenbenen en vooral mijn kont staan vol... :D

Biceps, Triceps, Abs en 20mins Cardio

Terug
Naar boven