- Waardering
- 30
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Oh man je rug, die klote wasmachines ook altijd ze staan altijd boven he!!UB vanochtend
Lichaam was nog een beetje gesloopt van het verhuizen van afgelopen weekend (je weet wel wasmachines van 4 hoog naar beneden deadliften enzo)....Opa wordt een dagje ouder.
Vanmiddag heel ontspannen een uurtje gefietst in het zonnetje.
Morgen begint de cut (om te beginnen is het zwembad gesloten, dus de eerste dag al meteen improviseren... hmmm...)
Het is Wijk aan Zee < > Bergen aan Zee geworden, totaal 50km.Vandaag staat er een duinenfietstocht op de planning![]()
Waarschijnlijk gaan we de auto in Wijk aan Zee neerzetten en van daaruit naar Petten of verder fietsen.
Wordt vervolgd....
Je kan altijd opdrukken, optrekken, dippen, squatten en buikspieren doen

Pff, ..tzooi, vanmorgen zaten allebei mijn ogen helemaal dicht, ontstoken ogen ook en mijn keel helemaal rauw en opgezet.
Lijkt wel een allergische reactie of hardcore hooikoorts...
Die spier in mijn rug die verrekt is door het niezen is waarschijnlijk volgens een vriendin een long die een optater gehad heeft, klinkt allemaal weer geweldig
Om een kort verhaal lang te maken, vanmiddag rust.
Toch maar even wezen fietsen, is 20km geworden.
Toch wel een hele aparte gewaarwording als je (als toch niet zo hele kleine man) de berm in wordt gedwongen door 4 snotneusdames van zo'n 13 jaar die al bellend en naast elkaar recht op je af komen fietsen.

Oh man je rug, die klote wasmachines ook altijd ze staan altijd boven he!!
Haha dat was idd het snelste en beste, zo heb ik eens een bielzen tafel van 2 hoog naar beneden gegooid we moesten hem met 2 man over de rand van het balcon tillen. Wat een klap was dat, we moesten wel een half metertje straatwerk herstellen. Maar hij had het verdiend dat rot ding toen ik hem aan het beitsen was stoote ik de pot bijts om zo over de nieuwe vloerbedekking, ik dacht ik snij het stuk er gewoon uit en spoel het uit onder de kraan(het was kleurbijts op waterbasis) dat ging op zich prima gedroogd op de kachel maar toen ik het met dubbelzijdig plakband weer terug wou moffelen was het stuk tapijt gekrompen en kwam ik dus een stuk tekortSjorband erom heen, om je nek/schouder hangen en dan benen strekken.. easy peasy.. goeie lockout sessie zal ik maar zeggen. Maar goed, dit was de handigste manier was mij verteld (de allerhandigste was het vanaf het balkon naar beneden gooien, maar dat stuitte op nogal overdreven bezwaren ... tsss)
Uit woede heb ik die tafel toen maar gedumpt.