XXL Nutrition

Sticky Wat train je straks....

net terug van benen triceps
pff weer wat liter vocht verloren :P

Lekker uurtje cardio (fietsen) en daarna triceps...

geen fak, morgen op vakantie biaatch!

ga het weer proberen om weer te trainen en blezure vrij te blijven (5 weken geleden voor elkaar gekregen om binnen 2 weken 2 keer op de eerste hulp te hebben met een gescheurde en gekneuste enkel). Ben een slecht voorbeeld op mijn werk als instructrice :(. vandaag rustig beginnen met trainen, rug, schouders en billen.

ga het weer proberen om weer te trainen en blezure vrij te blijven (5 weken geleden voor elkaar gekregen om binnen 2 weken 2 keer op de eerste hulp te hebben met een gescheurde en gekneuste enkel). Ben een slecht voorbeeld op mijn werk als instructrice :(. vandaag rustig beginnen met trainen, rug, schouders en billen.

Succes meid en doe vooral voorzichtig! ;)

vandaag geknald met borst-biceps + beetje buik (onderkant-->beenheffen)

Vandaag rustdag , morgen er weer tegenaan..

Zodadelijk rug en biceps trainen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.070

Rustig aan doen, ff voor je laten zorgen, wat minder hooi op de vork en het komt weer goed;):D.

Zelf net terug pfff...loop helemaal te zwalken van de beentjes...zware sets frontsquats en direct er achter aan lunges tjonge, die doen me de das ff om:evil2:.

Net door mijn pecroutine, voelt goed :D

net terug van een flinke trek sessie (pull) !!
het ging weer heeeeeeeeeerlijk :D

vandaag rust, morgen weerrrrrrrr borst biceps denk ik :sd: :sd:

Vandaag wordt het gewoonweg doodgaan :D Dat hele lichaam lekker afbeulen!:).

vandaag lekker rust!

vanaf donderdag ga ik met een ietwat ander schema beginnen, weer even een paar weekjes bb style split. ben benieuwd hoe lang ik dat ga volhouden, vind het de meest saaie manier van trainen :(.

vanavond rug, biceps, buik en cardio.

Rustdag vandaag!

Fullbody... de bedoeling was morgen dus extra rustdag maar kon het niet laten

Rust

Terug
Naar boven