Fitness Seller

Sticky Wat train je straks....

waarom is dit topic terug open?
Heeft big t zijn kloontje behoefte om ons te vertellen wat hij strax gaat trainen aangezien hij zelf niet kan zeggen wanneer hij gaat trainen omdat hij anders rellen moet missen?

Gisteren UB training uitgevoerd zonder dumbbells, hoe triest :sad:

Schijnt ergens goed voor te zijn....

Nou, dan gaan we maar weer posten eh?
Vandaag beetje rug en buik trainen

squats , incline dumbbell press, bor, side raises, calf raises

Borst, biceps & triceps.

---------- Toegevoegd om 13:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

Trouwens 'Wat train je straks.." onder Humor & geouwehoer hahaha :roflol:

Borst, biceps & triceps.

---------- Toegevoegd om 13:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

Trouwens 'Wat train je straks.." onder Humor & geouwehoer hahaha :roflol:

ja,vind er niet veel grappigs aan, nu worden we als bodybuilder al helemaal niet meer serieus genomen,zelfs al we zeggen dat we gaan trainen :sad:

Rugje :D

benen schouders... :D

Cardio aka voetbal trainen.....

normaal: borst en triceps
is het middelmatig druk dan doe ik er nog wat kuiten tussendoor ook
is het heel druk dan vervang ik borst door rug en hou ik een barbell en heel veel schijven een half uur bezet :hardcore:
ik heb mn plan klaar, zo meteen gaan trainen dus.

Schouders buik en een beetje borst triceps, zal geen knaller worden want heb nog een kater van gister:D

topic weer open....okee, vanavond met mijn dochter rug en triceps trainen.

onderrug sla ik nog ff over ivm blessure :p

geen problemen mee

---------- Toegevoegd om 17:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:34 ----------

gij ook al last van onderrug , ik ook al miljaar ,wat hebt ge aangevangen??

elke keer als ik weer zwaarder squat als 140/150, begin ik met mijn onderrug te draaien met alle gevolgen van dien.....schiet niet op zo:p
probeer elke keer weer zo netjes mogelijk te squaten maar dat helpt niks:(

elke keer als ik weer zwaarder squat als 140/150, begin ik met mijn onderrug te draaien met alle gevolgen van dien.....schiet niet op zo:p
probeer elke keer weer zo netjes mogelijk te squaten maar dat helpt niks:(

heb je geen spotter dan?maarja,tis een klote gedeelte van het lichaam ;ik kan het weten

Terug
Naar boven