AndroidHealthClinic

Sticky Wat train je straks....

Ja denk dat je me al een heel eind heb ingehaald, krijg eerst maar eens je bf naar beneden. Ik ga zoieso niet meer verder bulken want anders kan ik volgende zomer weer een fortuin aan kleren uitgeven. Begin binnenkort weer met een voedingsschema, ff op onderhoud eten met cardio erbij hele winter lang.

Ik doelde eigenlijk op je bf% inhalen, wel jammer rijst, je had vandaag weer gejunkt zeker..? Ik junk zelf 1x in de 2 weken, en dan gaat vet verliezen nog lastig... Wil niet weten hoe jij ooit van plan bent 6pack te halen man.

---------- Post toegevoegd Sat 1 Oct 2011 om 20:51 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jij heb echt zo'n avatar waar gasten van 40+ hier op het forum, op fappen.

:trollface:

Misschien als je mij leert hoe ik kan roiden, dat ik dan eruit kom te zien zoals jij! maar dan met een volle borst :)

ahahahahahaha, dude borst komt niet goed uit met die poze, ik doe 5x5 42KG incline dumbbell press. Ben naturel man, overigens heb ik niet gezegt dat je fysiek slecht is, is het zeker niet, maar die poses die jij steeds aanneemt...:D

morgen borst en kuiten en buik

Stukje hardlopen, interval.

Even armen knallen zo, nog keiharde spierpijn in hele borst + schouders (?) van gisteren (borst/rug-dag).
Heb geen idee hoe ik ga push-pressen, maar **** it. gewn door de pijn bijten i guess.

Alleen biceps, m'n rug doet pijn.. :\

Borst triceps

maandag!

net al getraint. ga nu maar eens me slaapspier trainen... ben kapot.

Borst Triceps

tumblr_lqk4kqeUhB1qakr8x.gif

Rug!

Benen en schouders.

Rug (met name lats voor het vliegdekschip effect) en buik

schouders/ tricep en paar crunches.

oh wacht, al getraind en het was een 9,5/10 training

quads en hams en buik

chest triceps rug

• Like
Waarderingen: free
na een week of 2 niet meer getraind te hebben. :( weer harde steken in schouderblad en nek stond terug schuin. :mad:

biceps getraind ( het ging wel nog lekker maar wel met lichte steken, schouderblad)

Terug
Naar boven