MuscleMeat

Sticky Wat train je straks....

na een week of 2 niet meer getraind te hebben. :( weer harde steken in schouderblad en nek stond terug schuin. :mad:

biceps getraind ( het ging wel nog lekker maar wel met lichte steken, schouderblad)

oei kerel wat is er gebeurt?

oei kerel wat is er gebeurt?

ik ben geopereerd in 2007 aan mijn onderrug (hernia met uitstraling been tot in mijn hiel van mijn voet) tussenwervelschijf heeft ook slijtage.
en nu heb ik al geruime tijd last van vastzittende schouderbladen en nek, wat waarschijnlijk allemaal voorkomt van mijn hernia. tis nu al de 6 de keer ofzo dat mijn nek schuinstond na een training. (na een dag of 3 a 4 rust is het meestal terug over of beter)

ik ben geopereerd in 2007 aan mijn onderrug (hernia met uitstraling been tot in mijn hiel van mijn voet) tussenwervelschijf heeft ook slijtage.
en nu heb ik al geruime tijd last van vastzittende schouderbladen en nek, wat waarschijnlijk allemaal voorkomt van mijn hernia. tis nu al de 6 de keer ofzo dat mijn nek schuinstond na een training. (na een dag of 3 a 4 rust is het meestal terug over of beter)

Damn.
Mag ik vragen hoe je aan hernia komt? Toch niet door trainen zelf?

Heb zelf een klein beetje last van mijn nek, dat wanneer ik een met bepaalde beweging mijn nek naar rechts draai er een steek is.
hartstikke k*t :(

dit is echt heel klote man:( hoe kwam je hernia? het is een hele erge!

Damn.
Mag ik vragen hoe je aan hernia komt? Toch niet door trainen zelf?

Heb zelf een klein beetje last van mijn nek, dat wanneer ik een met bepaalde beweging mijn nek naar rechts draai er een steek is.
hartstikke k*t :(

door een jaar of 4 zwaar werk in het labo te doen ( met de hand met 200L vatten trekken en sleuren en pails met verf van 20 tot 30 kilo heffen met de armen gestrekt ipv tegen het lichaam.( kon niet anders)
en met een transpallet volle vaten vertrekken enzo licht bergop.
palletten met testplaatjes in het magazijn trekken van 1,5 a 2 ton onder zeer schuine hoek wel met 3 man.

---------- Post toegevoegd Tue 4 Oct 2011 om 20:26 ----------

dit is echt heel klote man:( hoe kwam je hernia? het is een hele erge!

lees hierboven. ja ik zit nog altijd thuis:(

3 november ofzo start ik met een onbetaalde stage van eerst 3 dagen op de week en dan opbouwen en zien of het lukt. dus nu ga ik mij consentreren om nog een maand mijn buikspieren en onderrug terug aan te sterken dat ik mijn stage zo goed mogelijk tot zijn recht kan brengen.

wat een werk kan je er geen werk van maken via de arbo dat mag toch gewoon niet of wel dan?

Succes met je stage bro!

wat een werk kan je er geen werk van maken via de arbo dat mag toch gewoon niet of wel dan?

Succes met je stage bro!

wat is arbo? ik ben een belg. :D
is een oefenstage om te zien wat ik nog kan en als het lukt dan volgt een betaalde stage en nadien mogelijkheid tot vast werk.

thanks makker!:)

Rustdag vandaag.
Gisteren record gezet met 140 kg DL..maar had erg veel last van grip. De bar gleed gewoon uit mijn handen op een gegeven moment :( jammer want ik kon, denk ik, wel meer.

Morgen weer knallen met Borst en Rug, kan niet wachten.

Benen! :D

wat is arbo? ik ben een belg. :D
is een oefenstage om te zien wat ik nog kan en als het lukt dan volgt een betaalde stage en nadien mogelijkheid tot vast werk.

thanks makker!:)

hebben jullie geen Arbo? dat is een wet die er voor zorgt dat je op een (gezonde) manier kan werken. niet te zwaar tillen. goede stoelen tafels,geen vervuilde lucht,werktijden etc.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Oct 2011 om 13:47 ----------

Rustdag vandaag.
Gisteren record gezet met 140 kg DL..maar had erg veel last van grip. De bar gleed gewoon uit mijn handen op een gegeven moment :( jammer want ik kon, denk ik, wel meer.

Morgen weer knallen met Borst en Rug, kan niet wachten.

Ik ook rust:)

had je mixed grip of gewoon? mixed grip heb je veel meer grip dan gewoon

hebben jullie geen Arbo? dat is een wet die er voor zorgt dat je op een (gezonde) manier kan werken. niet te zwaar tillen. goede stoelen tafels,geen vervuilde lucht,werktijden etc.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Oct 2011 om 13:47 ----------

Ik ook rust:)

had je mixed grip of gewoon? mixed grip heb je veel meer grip dan gewoon

wij hebben vanalles, maar niks dat op iets trekt :D
ja ik zit nu bij een jobcoatch dat aangepast werk zoekt voor mij: dat word tijd.:p

vandaag niks,morgen quads en hams en buik

Benen & cardio.

Gonna be hard.

Benen borst zo.

straks Schouders

M'n rechter hand...

Terug
Naar boven