Fitness Seller

Sticky Wat train je straks....

Na een aantal weken uit de runing geweest te zijn, ben ik gisteravond weer eens lekker gaan trainen. Voelde echt goed aan, heb het echt wel gemist. Gister schouders en bicep gedaan. 2night waarschijnlijk rug en buik.

benen en borst

vandaag staan borst en triceps op het menu!

Benen gaan der aan vandaag :D

rug + triceps staan op het menu vandaag

net de rug en biceps gedaan,heerlijk

Ik ga vandaag niet trainen, ik heb monsterspierpijn(natuurlijk niet een reden om niet te gaan), maar ik hoef zaterdag pas om 13:00 te beginnen op mijn werk, dus dan kan ik die dag fijn in de ochtend gaan :D

Juist terug
Schouders en squats gedaan

Zometeen : UB 2 deload ... :wl:

net schouders,biceps ,traps en onderarmen gedaan,was eigenlijk een zeer zware training,ben kapot!Morgen bovenbenen en cardio....

Ik heb er een uur body pump opzitten en een uur spinning. Ik denk dat ik maar ga zitten in de douche, want langer dan tien minuten rechtstaan haal ik niet meer :zzz:

Eerst 20min hardgelopen daarna 100 reps (4x 25) 70kg gesquate!!!:eek:
En toen nog 50reps(2x25) X 90kg GeDeadlift en daar na nog 20x 110kg dl!!!:eek:

'k ken nou echt niet meer op m'n poten staan;,.. dus snel slapen nu,

(deed dit om effe van een platau af te komen en volgende heb ik een nieuw schema dus vandaar dit "rare gedrag":D )

Het zal vanavond kiezen worden tussen benen, borst of tricep. Zie wel.

Squats, calf raises, bb rows, incl bench db (gisteren plat toch maar), db curls en verder kijk ik dan wel.

ub2.
benchpress
machine cable row
oh db press
incline flyes/inc db press
latpully front/chinnen
side raises
borst dippen breed
straigt arm puldown
bb/dbcurl
dippen

Laatst bewerkt door een moderator:
benen, biceps en misschien nog de schouders :wl:

borst + biceps

Tis vrijdag, heerlij weer, dus we doen een all dumbbell shoulder workout.. en...

de kuiten

Terug
Naar boven