XXL Nutrition

Sticky Wat train je straks....

Pfff..

Als mijn klachten over zijn dan ga ik ook weer volgas liften.

Wil de dl naar de 250 hebben en veel hangcleans gaan doen.

Eerst knie herstellen (stuk van knieschijf afgebroken) en mn oor (kapot trommelvlies en zware ontsteking gehoorgang.

schouders en abs

Borst.

Ook borst plus triceps...

Ik heb alleen shorts en een singlet bij me, dus ik heb me de kans ontnomen om buiten te gaan lopen :) Anders had ik het misschien nog gedaan ook, maar ik heb het met mezelf afgesproken om voorzichtig te joggen op de loopband. Ik moet een beetje om mijn knieen denken. Zaterdag ga ik weer een lang stuk buiten lopen.
Blessure of een beetje ouderdom? ;)

Vond hardlopen in de regen ook altijd heerlijk. Vooral in de zomer, in de winter moet je er wel mee oppassen.

Blessure of een beetje ouderdom? ;)

Vond hardlopen in de regen ook altijd heerlijk. Vooral in de zomer, in de winter moet je er wel mee oppassen.

Beetje geblesseerd (oud EN versleten). De loopband is wat zachter voor het gestel en geeft me de mogelijkheid er me op te houden zodra ik last krijg zonder dat ik de rest hoef te wandelen. (achteraf gezien de hagel en regen nog niet eens een slecht idee ook :))

Ik verveelde me na 2 minuten al, maar ik heb het 24 minuten volgehouden .

Schouders.

Biceps, Triceps en onderarmen

borst en triceps

iemand nog ideeen voor upper chest?

squat en deadlift. aangezien ik die nog met linaire progressie train waarschijnlijk weer 2 nieuwe PR's :)

benen + schouders

Beetje geblesseerd (oud EN versleten). De loopband is wat zachter voor het gestel en geeft me de mogelijkheid er me op te houden zodra ik last krijg zonder dat ik de rest hoef te wandelen. (achteraf gezien de hagel en regen nog niet eens een slecht idee ook :))

Ik verveelde me na 2 minuten al, maar ik heb het 24 minuten volgehouden .

24 minuten is met een normaal tempo geen record om fysiek te halen, maar mentaal wel. Buiten is echt zoveel lekkerder.

Borst/triceps

schouders, triceps

Lowerbody...

Borst + biceps. Yeaaah buddy!

Overhead press + assistance

rug + abs

Alleen benen nog effe deze week :) echt zin in. Na een dipje (vooral met trainen + eten) ben ik nu weer keihard het ene record na het andere aan het verbreken :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven