XXL Nutrition

Sticky Wat train je straks....

Vandaag dumbbell bench press en flys.

Is het trouwens verstandig om door te trainen als je al vanaf het begin slap aanvoelt (qua gehele lichaam). Of zijn 2 sneedjes bruin brood genoeg om het lichaam weer op een "GO" te krijgen, zodat je weer kan gaan heffen?

ik weet niet, ik ga gewoon altijd als ik moet trainen, probeer gewoon zo zwaar mogelijk, alst niet lukt doe je gewon iets lichter als normaal....liever een minder zware training als geen training:D

Crankhenri gaat nu doen: schouders en beentjes:p dus: TABEE!!:cool:

Schouders en triceps... OEJAH!!

ik weet niet, ik ga gewoon altijd als ik moet trainen, probeer gewoon zo zwaar mogelijk, alst niet lukt doe je gewon iets lichter als normaal....liever een minder zware training als geen training:D

Crankhenri gaat nu doen: schouders en beentjes:p dus: TABEE!!:cool:

Ik doelde meer op lichaamlijk in staat zijn om gewichten te heffen. Normaliter doe ik altijd gewichten heffen 3uur na het avondeten (verteerproces niet storen).

Echter heb ik vandaag amper wat gegeten door al die hitte, dus bij het bench pressen voelde ik mij al heel zwak worden (waar ik normaal tot 50 reps kan, lukte het mij vandaag maar tot 30 max), wat gelijk mijn motivatie om vandaag door te gaan naar beneden brengt.

Dus wat is de oplossing? Zodra je zwak voelt gelijk gaan eten om een 30 a 60min later weer opnieuw te proberen?

rug en borst

Benuuhhhh !

Vandaag is het rustdag ! En jammergenoeg kan ik dit weekend niet naar de gym. Maar ja, effentjes een rustperiode inlassen, 't zal wel geen kwaad kunnen, zeker ???? :rolleyes:

enkele daagskes zulle geen kwaad kunne...

vandaag rug en triceps

borst schouders triceps kuiten en buik

Vanavond schouders + traps :wl: :D

benen ,kuiten en cardio vandaag:)

rust :rocknana: :banana:

heb net me borst en schouders getraind, nu eten!!

ik ben ziek potverdomme!
anders zou het benen zijn...

Even rust tot maandag heb nog overal spierpijn van de laatste trainingen.

Zo ben net terug van rug en triceps.
Nog ff mijn Cayenne Turbo in de was zetten en het weekend kan beginnen:D

Train lekker niks door nek-blessure

Volgende week geen gewicht aanraken :mad:

Terug
Naar boven