Fitness Seller

Sticky Wat train je straks....

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.701
Eigenlijk schouders en traps vandaag...maar beetje pijn in me schouders, morgen moeilijk schoolwerk en een mooi zonnetje laten mij thuis vandaag:D!
keertje extra rust voor schouders is niet erg, die pak je toch overal al bij:D!

Kerelllll wat lees ik nou:eek:....beesten zul je:D.
Ga je van de week nog wel ?....voor mij wordt het even passen en meten:( zo een week voor de vakantie:).

Zo wel ff zwemmen met paar vrienden, dus ik ga ff snel paar banen borst-crwal, om der toch weer wat calorietjes af te werken:D!

Kerelllll wat lees ik nou:eek:....beesten zul je:D.
Ga je van de week nog wel ?....voor mij wordt het even passen en meten:( zo een week voor de vakantie:).

Robbert, Robbert....d8 dat je me beter kende:D! TUURLIJK ga ik van de week nog wel! nog 3 weken voor ik op vakantie ga, en dan moet ik er wel goed bijstaan he!..dus word nog ff 3 weken keihard rammen! ach, ik zie je nog wel @ the gym toch:D!?

• #3.704
Nominatie bb-er van de maand ?

Robbert, Robbert....d8 dat je me beter kende:D! TUURLIJK ga ik van de week nog wel! nog 3 weken voor ik op vakantie ga, en dan moet ik er wel goed bijstaan he!..dus word nog ff 3 weken keihard rammen! ach, ik zie je nog wel @ the gym toch:D!?

;)Heeeel goed kerel...ff afbreken die toestelletjes:wl:....dus ik kan je voor de vakantie nog nomineren als bb-er van de maand ?:cool:.
Ff passen en meten dus van de week maar een keer of 3 a 4 wil ik zeker halen....dus zien we elkaar wel ergens.

Zwem ze:eek::D.

Bench-day -> hurray !

10 minuten crosstrainer

Inclined Bench Press 12 10 8 6 5

superset
Flat Bench Dumbbell Press 10 10 10
Flat Bench Dumbbell Fly 10 10 10

circuit
Small Bench Press 8 8
Behind Head Extension 6 6
Kick Backs 6 6

30 minuten cardio

Squat..
Benchpress..
Powercleans...
Chins...

Should be fun.. :D

borst biceps i guess

• #3.708
Morgen pas weer:(.

Kerel...je streeft toch niet naar de fysiek van Pieter van den Hoogenband:eek:.
Dit kan niet waar zijn......

Hahahaha. maak je geen zorgen :D neej, gewoon lkkr zwemmen met de vriendengroep...lkkr ouwehoeren, en chickies kijken of course..maar die missen de laatste tijd nogal:finger::scratch:..

het is niet echt 50 banen trekken ofzo hoor:D

maarum, als je niet heel erg vind, ga ik nu ff schouders, nek en onderarmen doen @ the gym!:D

na een week niet getraind te hebben vandaag rug,buik en cardio...

BBFullSquat.gif

vanmorgen borst en buik getraind

Net paar uurtjes buikgriep achter de rug:S
vandaag zowieso al rustdagje:)

Gistermiddag rug en gisteraaf laat uur cardio gedaan.

Vandaag 12 sets borst, dan is het wel weer genoeg.

Borst, Benen en Buik

boven-en onderarmen en cardio

muaythai :cool:

Terug
Naar boven