XXL Nutrition

Sticky Wat train je straks....

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.841
Hamstrings en kuiten

Net rug en onderarmen gedaan, met klein beetje biceps erbij... was weer gezellig he Robbie:D? damn, wij zien mekaar nu elke dag met trainen:D!

Yep:evil:...is ook de goede tijd om te trainen, op andere tijden is het me gewoon te druk en moet je constant aanpassen;).
Nu kan ik lekker mijn gang gaan, in de vakantie is het nu de hele dag schematjes maken, trainen, op tijd eten etc....misschien dat we een paar details nog iets beter kunnen maken:D.

Hamstrings en kuiten vadaag...dat moet kunnen in een uurtje;).

Lekker rusten...
Ff naar Groesbeek, de vierdaagse kijken...jippiee:whip: LOPEN KRENG! :D

schouders + benen vanavond

Ik twijfel nog voor vanavond... heb een 2tal trainingsdagen minder deze week ivm trouwerij...
Hmm denk dat het iig geen benen word, anders zulke spierpijn op die trouwerij...
Hou het simpel bij biceps en borst hou.. miss nog triceps meepakken ...

Barbell Bench Press
Smith Incline Bench Press
Dumbbell One Arm Triceps Extension
Barbell Military Press
Bench Dip

was eerder wakker dan verw8, dus ga ik maar sochtends trainen met 3 vrienden:D! heb me hele 4 split al gedaan deze week, kortom, we beginnen wer bij dag 1: Benen en kuiten:D!......heerlijk om wakker mee te worden

armen en benen trainen.
misschien buikspieren weer voor het eerst,
maar mijn darmen zijn nog steeds niet pijnvrij,
dus ik weet niet zeker of het slim is om te doen,
misschien moet ik ze toch nog even rust gunnen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.849
Rust

Ff rust..na 4 dagen in de gym:cool:

net trug, ff nieuw recordje squat gezet...4 x 100:)

Benen na 3 weken (ivm vakantie) whoehoe!~

It's leg day :cool:

Vanavond zijn de biceps, triceps en buik aan de beurt :)

Schoudertjes.

cardio/hardlopen afhankelijk van het weer.

Goede maat van me vroeg of ik vandaag mee ging banken. Beste spotter ooit, altijd goed voor een PR:D Daar hebben we wel zin in dus.

Maar twijfel nog omdat ik me rug, nek en daarmee onderarmen gister behoorlijk heb gesloopt. En in mindere mate mijn schouders. Weet niet of dat een succes gaat worden.

RPM en Rug :D

schouders, benen, traps

ben vanmorgen al geweest...benen :eek:

Ivm verhuizen ed deze week alleen borst getraind:(. Ontwenningsverschijnselen door gebrek aan endorfines:(. :D

Terug
Naar boven