XXL Nutrition

Sticky Wat train je straks....

Biceps, triceps, schouders en onderarmen en dan met de nadruk op een langzame en gecontroleerde excentrische fase...

Vandaag maar eens borst en nek doen...en buik in de pauze tussen de sets:D!

EDIT: na overleg met vrienden toch maar besloten om te gaan zwemmen....keertje rust is ook niet erg!

Laatst bewerkt:
Voorlopig niet trainen, zit met stijve onderrug, kon vandaag amper me bed uit door deadlift van woensdag

Mss morgen benen-schouders doen :bierbang:

shit man drie dagen niet kunnen trainen :( dan morgenochtend weer flink aan de bak ;)

Deze ochtend staan biceps + triceps + buik op het programma :wl: :D :wl:

( Maar eerst ff ontbijten en wakker worden haha :) )

Deze ochtend zijn schouders & benen aan de beurt.
Snel nog wat Brinta weghappen..

Dit weekend geen training :)

gister toch nog wel ff geweest, 10 setjes gebencht en 5 setjes geshrugd..veel meer tijd had ik niet(A)..

vandaag rust, moet de bankstellen en koelkast voor vakantie ophalen, en vanaaf benk ff druk met een meisje dat langs komt:D

daarbij komt dat de gym vandaag toch al dicht zit...stomme zomerschema:stupid:

Vandaag Borst Triceps gehad...
Morgen lekker rossen in de gym...flink Benen en biceps..beetje buik nog...en dan lekker weer een t*ring eind naar huis fietsen met mijn afgematte benen. Heerlijk toch? :D

Sinds maandag niet meer getrained, geef me negatieve karma :mad:

Afgelopen 2 dagen weer hard tekeer gegaan. Rug, schouders, nek, onderarmen en tri zwaar gesloopt. Auw! Morgen zijn de benen aan de beurt.

Vandaag "rustdagje" Strakjes in relaxed tempo een uurtje hardlopen om vet% binnen de perken te houden:)

Ik heb net een stobbe uit de grond gegraven van een nogal dikke boom. Verder heb ik dat ding nog een eind weggerolt. Dat was mijn training voor vandaag :hedbang:

Over ongeveer 1.5 uur zal ik met mijn misselijke kop willen dat ik nog in bed lag.

Leg Extensions 3 sets 12 reps
Leg Press 6 sets 20, 20, 15, 12, 10, 8
Front Squats 4 sets 15, 15, 12, 10
Deadlifts 5 sets 8 reps
Leg Curls 4 sets 10 reps
Standing Calve raise 5 sets 20 reps
Concentration curls 3 sets 10 reps

:angstig:

Benen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.956
Hamstrings en kuiten

Net terug:shake:, Hamstrings en kuiten stonden op het lijstje van vandaag.
Ff lekker zo...op de Zondagmorgen:cool:.

rust vandaag....had me verslapen door de :klink: van gister./....twas weer half 5 vanochtend:o

maargoed...morgen laatste training voor me vakantie, morgenmiddag om 3 uur weg, dus eerst nog ff lkkr breezeren morgen:D:

Borst, biceps en schouders:D!....voel me echt heeeeerlijk noob:sd:

Laatst bewerkt:
Over een half uur squatten. Heb er echt zin in, maar ben benieuwd of het werkt, want ik heb mijn armen overbelast na een maandje intensief trainen. Flink wat grenzen verlegd en er blijkbaar ook flink overheen gegaan. Anders pak ik de 45 leg press wel. Trainen met die benen zowieso!

Nu al een paar dagen aanhoudende zeurende "elektroshock" achtige pijn die in mijn armen. Voelt heel anders dan normale spierpijn. Hoogste tijd voor een rustweekje. Net nu het allemaal zo lekker gaat. Poging tot 100kg bankdrukken moet nu even wachten. Dan maar concentreren op benen en cardio :sad:

Laatst bewerkt:
Binnen een uurtje :
Chinup - Row - Curl

Terug
Naar boven