XXL Nutrition

Sticky Wat train je straks....

Squats
Bench
Deadlift
BOR
Hanging legraises

:suicide:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.262
Borst en triceps

Ben net terug:shake::D...lekkere training, borst en triceps:cool:
:D denk dat ik op het werk maar ff moet uitrusten:zzz:.

Waarvoor dient werken anders? :D

Vandaag rust, morgen benen-schouders.

vandaag als voorgerecht kuiten dan als hooftgerecht deadliften en als toetje nog wat triceps haha!

Rug en kuiten..

potverdomme man nog meer dan een uur wachten eer dat ding opengaat. ik zit hier al van twee uur klaar, heb er zin in vandaag :D

edit: heerlijke training geweest!

Laatst bewerkt:
vandaag rust
morgen triceps, lats en een oefening voor de benen

vandaag wat lichte cardio gedaan. Onze gym gaat normaal om 8 uur open, om half negen nog steeds niemand te bespeuren en ik sta daar ondertussen al een half uur te wachten (op een nuchtere maag! :mad:) Gelukkig het telefoon nummer van de baas nog gevonden in m'n gsm en heb ik die dus maar uit zijn bed gebeld :D

morgen rust: lekker met m'n moeder en zussen een weekendje Nederland gepland: wellnessweekendje in Valkenburg. Iemand tips wat we zeker moeten doen daar? Of in Maastricht?

Vandaag enkel rug (Chins, BOR, Front Pulldown) en als cardio erna 30min. squash :D

vandaag wat lichte cardio gedaan. Onze gym gaat normaal om 8 uur open, om half negen nog steeds niemand te bespeuren en ik sta daar ondertussen al een half uur te wachten (op een nuchtere maag! :mad:) Gelukkig het telefoon nummer van de baas nog gevonden in m'n gsm en heb ik die dus maar uit zijn bed gebeld :D

morgen rust: lekker met m'n moeder en zussen een weekendje Nederland gepland: wellnessweekendje in Valkenburg. Iemand tips wat we zeker moeten doen daar? Of in Maastricht?

als je toch wil relaxen: coffeeshop bezoeken!

Vandaag mijn quads en hamstrings bruut getraind.. ik was erg moe en 'leed' aan slaapgebrek, maar toch is het me gelukt. Heel erg veel gezweet, wat vaak gebeurd de laatste tijd.

superdude day again vandaag:

borst, biceps en buik! ging wel weer lkkr trouwens! ...en nu ga ik nog ff snel kwark vreten, en daarna maffen, morgen weer werken!

Straks is het tijd voor buik, biceps en triceps :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.274
Rust

Rust....de sportschool is dicht en de baas slokt weer alle mooie uurtjes op:(.

Vandaag rust...morgen vroeg weer lekker beuken :D

o.a: Squats - Chins - BOR - Dips - MP

benen

schouders und benen!

rust morgen ook, misschien wel wat cardio als ik er zin in heb :p

Terug
Naar boven